Volkswagen Group очікує значного зростання продажів автомобілів і доходів цього року, оскільки автовиробник отримає вигоду від повних замовлень і кращого доступу до напівпровідників.
Очікується, що виручка зросте на 10–15 відсотків, що означає, що дохід у 2023 році становитиме від 307 до 331 мільярда євро. Очікується, що глобальні поставки зростуть на 14 відсотків до приблизно 9,5 мільйонів автомобілів.
Очікується, що операційна рентабельність продажів становитиме від 7,5% до 8,5% порівняно з 7,9% у 2022 році, йдеться в заяві VW у п’ятницю .
«Ми очікуємо, що вузькі місця в ланцюжку поставок поступово зменшаться в поточному році, що дозволить нам обслуговувати велику кількість замовлень», — сказав головний фінансовий директор Арно Антліц.
Він прогнозує прибуток від операційної діяльності на рівні 8,5 відсотка — приблизно на рівні минулорічного результату, але краще, ніж очікували аналітики.
Автовиробник пропонує дивіденди у розмірі 8,70 євро на звичайну акцію та 8,76 євро на привілейовану акцію, що на 1,20 євро на акцію більше, ніж у минулому році.
Поставки VW Group минулого року впали на 7 відсотків до 8,26 мільйона, оскільки дефіцит чіпів скоротив виробництво масових продажів, таких як хетчбек Golf.
Продажі акумуляторних електричних автомобілів зросли на 26 відсотків до 572 100, оскільки автовиробник віддав пріоритет електромобілям на дефіцитні мікросхеми.
Зменшення попиту
Сильний прогноз VW з’явився на тлі занепокоєння щодо зниження попиту пізніше цього року, оскільки рекордна інфляція та уповільнення економіки все більше стискають покупців автомобілів.
Генеральний директор Олівер Блюм , який змінив Герберта Дісса на вищій посаді у вересні, перебуває під тиском, щоб оновити програмне забезпечення компанії та захистити позицію VW на найбільшому ринку Китаю від вітчизняних виробників.
Mercedes-Benz, Renault і Stellantis повідомили про значні прибутки за останні тижні завдяки високим цінам і замовленням, які вони накопичили під час розпалу кризи ланцюга поставок.
Незважаючи на те, що прибутки наразі високі, автовиробники продовжують боротися з проблемами в ланцюзі поставок. Тисячі непроданих транспортних засобів і невикористаної сировини накопичуються на заводах у Європі через брак вантажівок і поїздів.
Проблеми, пов’язані з дефіцитом чіпів, який нарешті зменшився, спонукали Stellantis і Renault спробувати найняти водіїв вантажівок серед працівників своїх заводів.