2023 IS не тільки має решітку радіатора Lexus краще, ніж більшість його стабільних побратимів , але він також красивіший, ніж більшість інших автомобілів у класі компактних спортивних седанів. Прикро, що його продуктивність не зовсім відповідає таким автомобілям, як Audi A4 , BMW 3-series і Genesis G70 .. Навіть найкращий IS500 із його найкращим двигуном V-8 і найкращою підвіскою IS не може бути таким чітким і продуктивним, як ми сподіваємось від спортивного седана.

Lexus IS 2023

Турбо-четверка початкового рівня IS300 здається малопотужною, але шестициліндровий V-6 IS350 середнього рівня більш досконалий, навіть якщо він не дуже швидкий за стандартами спортивного седана. IS краще наслідує інші розкішні автомобілі Lexus, створені для комфорту, з їздою, яка є сумісною та легкою. Подібним чином, кабіна красиво побудована з преміальних матеріалів і щедрих функцій. Тож, можливо, IS — це седан для людей, які хочуть автомобіль, який виглядає спортивно, але їздить спокійно.




У 2023 році моделі IS350 F Sport і IS500 F Sport отримають новий дизайн коліс, причому остання оснащена 19-дюймовими роликами Enkei. Спеціальний пакет зовнішнього вигляду для моделі IS500 F Sport Performance Premium включає зовнішній колір Molten Pearl з чорною штучною шкірою оббивки салону та унікальні ковані легкосплавні диски BBS; буде побудовано лише 150. IS350 F Sport також отримав новий пакет зовнішнього вигляду, але замість кольору Molten Pearl Lexus вибрав зовнішню фарбу Incognito з капотом кольору Obsidian; лише 480 з них будуть виставлені на продаж.

Lexus IS sportcar

Хоча ми найбільше заінтриговані високоефективною моделлю IS500, її ціна може зробити її недосяжною для багатьох покупців. Якщо це правда для вас, ми думаємо, що IS350 F Sport середнього класу із заднім приводом пропонує більшість принад продуктивності IS. Пакет F Sport пропонує не лише більш агресивний зовнішній стиль, а й унікальні 19-дюймові колеса зі збільшеними задніми шинами, систему забору холодного повітря, задній диференціал обмеженого тертя, вихлоп F Sport та спортивні сидіння з підігрівом і вентиляція. Ми також вибрали б пакет Dynamic Handling, який включає адаптивну систему підвіски.




2023 IS має три варіанти двигуна: 2,0-літровий чотирициліндровий з турбонаддувом потужністю 241 к.с. у IS300, V-6 потужністю 311 к.с. у IS350 і тепер V-8 потужністю 472 к.с. у моделі IS500 F Sport Performance. . У попередніх тестах IS300 ми не були прихильниками чотирициліндрового двигуна, оскільки його нудний характер не дуже добре поєднується з атлетичним шасі автомобіля та вишуканою, висококласною індивідуальністю. Замовлення V-6 дозволяє IS сяяти та відкриває пакет F Sport, який забезпечує численні покращення продуктивності, такі як задній диференціал обмеженого тертя, 19-дюймові колеса в шаховому порядку та додаткову адаптивну підвіску. Коли ми тестували задньопривідний IS350 F Sport , ми зафіксували швидкий час розгону до 60 миль/год за 5,6 секунди — середній показник для цього класу швидкісних автомобілів. Шукаєте найкращий IS? Модель IS500 з двигуном V-8це той, який слід розглянути. На нашому тестовому треку він розігнався до 60 миль на годину за 4,3 секунди.

Lexus IS japan sportcar sedan

EPA дало оцінку економії палива для найефективнішої IS — чотирициліндрової моделі IS300 із заднім приводом — 31 милю на галон на шосе та 21 милю на галон у місті. V-6 IS350 оцінюється як високо як 28 миль на галон шосе та так низько як 19 миль на галон містом; IS500 розрахований на 17 миль на галон у місті та 25 миль на галон на шосе. Коли ми їздили на повнопривідному IS350 на нашому тестовому маршруті на шосе зі швидкістю 75 миль на годину, він показав 30 миль на галлон.




Незважаючи на те, що компактний IS не такий просторий чи розкішний, як флагманський седан Lexus LS , він все ще пропонує першокласні враження. Передні сидіння з електроприводом, двозонний автоматичний клімат-контроль і кнопковий старт є стандартними функціями, тоді як люк з електроприводом і шкіряна оббивка є опціями. Коли IS був оновлений для 2021 модельного року , Lexus вніс деякі зміни в інтер’єр, але проникливе око помітить переміщені підстаканники, круглі вентиляційні отвори біля дверних панелей та інформаційно-розважальну систему, яку перемістили ближче до краю панелі приладів.

Інформаційно-розважальна система з 8,0-дюймовим сенсорним екраном є стандартною та використовує тачпад, встановлений на консолі; більший 10,3-дюймовий дисплей є додатковим і поставляється в комплекті з навігацією на приладовій панелі. Apple CarPlay, Android Auto та Amazon Alexa сумісні з обома системами. Як і в попередньому поколінні IS , стереосистема преміум-класу Mark Levinson доступна як опція, але цього разу вона має 17 динаміків і потужність 1800 Вт.