Жоден інший автомобіль у лінійці Lexus не має спадщини розкішного седана LS 2023 року. Це існує з самого початку брендуале його конкурентоспроможність і бажаність зменшилися після того, як перший LS підірвав ринок розкішних автомобілів у 1990 році. На відміну від оригінального LS, який імітував Mercedes-Benz S-класу, цей останній LS є міцним індивідуалістом, який має власний спосіб діяти люкс. У той час як більшість інших великих розкішних седанів принаймні пропонують двигун V-8, LS обходиться без нього — замість цього він використовує подвійний турбонаддув V-6 і нерафіновану опцію гібридної силової установки.
У минулому LS носив консервативний, діловий комплект одягу, але це останнє покоління пішло з більш експресивним та агресивним стилем. Однак цей вигляд не відповідає м’якій поведінці LS, і навіть модель F Sport не виділяє жодного помітного атлетизму. Тоді як його суперники, такі як Audi A8 , BMW 7-ї серії та Mercedes-Benz S-класу — пропонує більш комплексні пакети, Lexus відчуває, що його виробник просто неправильно оцінив, що потрібно, щоб конкурувати на вершині цього дорогого сегменту.
Цього року новий користувацький інтерфейс Lexus з’явився на розкішному седані LS. Нове програмне забезпечення логічніше та має швидкий відгук. Apple CarPlay і Android Auto включені, і їх можна підключити через бездротовий сигнал. Lexus також каже, що його флагманський седан тепер має більше USB-портів — до шести — по всьому салону.
Ми б зупинилися на стандартному двигуні V-6 з подвійним турбонаддувом і заднім приводом, хоча б лише для того, щоб зарезервувати кошти на вибір найкрутіших функцій LS. Ми б обрали пакет Luxury—він дорогий, але вартий того—оскільки він додає передні та задні сидіння з підігрівом та охолодженням із напіваніліновою шкіряною оббивкою; електрорегулювання передніх сидінь у 28 напрямках з масажем; задні ковші; задня центральна консоль із сенсорним екраном управління кліматом, аудіосистемою та функціями сидінь; чотиризонний автоматичний клімат-контроль; і парасольки з електроприводом ззаду. Додаткова регульована пневматична підвіска, 20-дюймові колеса, 360-градусна система камери, оздоблення салону справжнім деревом і кермо з підігрівом з дерева та шкіри – все це необхідно для додавання пакету Luxury.
Стандартним двигуном у LS є 3,4-літровий V-6 з подвійним турбонаддувом, який видає 416 кінських сил. Він звучить вишукано та потужно під час сильного газу, але тихо під час руху. 10-швидкісна автоматична коробка перемикає передач непомітно. Потужності більш ніж достатньо для розкішної місії цього автомобіля, але варіанти BMW 7-ї серії та Mercedes-Benz S-класу з двигуном V-8 виявилися швидшими на випробувальному треку. Моделі під маркою LS500hоснащений гібридною силовою установкою, яка використовує 3,5-літровий V-6 і два електродвигуни, які виробляють 354 кінські сили. У той час як стандартний твін-турбо V-6 працює плавно, гібридна система виглядає нерафінованою та зовсім не розкішною. Звук двигуна хрипкий і грубий, а трансмісія — суміш безступінчатої автоматичної коробки передач (CVT) і звичайної чотириступінчастої автоматичної — переходить через задані передавальні числа з усією чіткістю мокрого кукурудзяного пластівця.
Оцінки економії палива для гібрида справді кращі, ніж показники негібридного LS500, тому, якщо ви хочете заощадити гроші на заправці, ми припускаємо, що це єдина якість силового агрегату LS500h. У той час як задньопривідний LS500 вимагає 30/19 миль на галон по шосе/місту, задньопривідний LS500h отримує 33/25 миль на галон від EPA. Під час нашого тестування в реальному світі повнопривідний LS500h показав результат у 30 миль на галон під час нашого тесту на економію палива на 200-мильному шосе. Повнопривідна негібридна модель досягла 29 миль на галлон.
Поєднання плавних ліній, тканин зі складними візерунками та багатої шкіряної оббивки наповнює салон LS, але дизайн інтер’єру не є єдиним. Щоб максимізувати розкіш, зверніть увагу на оздоблення зі справжнього дерева, художні скляні вставки та плісировану тканину дверних панелей. Місця для пасажирів достатньо для чотирьох дорослих. Додавання п’ятої людини на стандартну тристоронню задню лавку позбавить пасажирів справжньої розкоші, тому ми рекомендуємо вибрати додаткові задні ковшеподібні сидіння. Спинки задніх сидінь фіксовані, тому громіздкі вантажі можуть не легко поміститися в LS. Багажник, однак, має великий розмір і вміщує шість ручних валіз. І Audi A8 , і Genesis G90 вміщували однакову кількість багажу.
Усі моделі LS оснащені Amazon Alexa , підтримкою Apple CarPlay, навігацією та точкою доступу 4G LTE Wi-Fi, усіма ними керує новий 12,3-дюймовий сенсорний екран. Це означає, що вибаглива сенсорна панель на центральній консолі більше не є єдиним способом налаштування налаштувань автомобіля, перемикання джерел звуку або встановлення пункту призначення в навігаційному меню. Система також розпізнає деякі голосові команди. Тим не менш, чи занадто багато вимагати фізичні кнопки для таких речей, як підігрів сидінь? Очевидно, Lexus так вважає. Щоб активувати цю функцію, користувачі повинні повернутися до екрана.