Розкішний седан бізнес-класу з виразним дизайном, динамічним входом і найсучаснішими технологіями.
JAGUAR XF - преміальний седан зі спортивними характеристиками визнаного в усьому світі елітного британського автомобільного бренду.В даний час готується чергове оновлення седана. Воно заплановано на кінець 2020 року. Зміни торкнуться як дизайну, так і оснащення авто. При цьому зовнішні перетворення виявляться незначними. Змінилися бампера, ставши об'ємніше і рельєфніше.
Передні фари навіть в найдешевшої комплектації стали світлодіодними. Тепер вони здаються розділеними на дві частини. У більш дорогих версіях буде встановлена матрична оптика. Також покупці зможуть замовити анімовані покажчики повороту. Радіаторна решітка придбала більші розміри, зберігши колишнє оформлення. У салоні седана нововведень значно більше. Замість стандартної ручки АКПП з'явився джойстик. Автомобіль комплектується цифровою панеллю приладів. Вона являє собою сенсорний дисплей досить великих розмірів. Показання приладів можуть відображатися на проекційному дисплеї. Авто отримає оновлені панелі дверей з більш зручними ручками. Творці пообіцяли поліпшити шумоізоляцію і шумозаглушення. У салоні новинки при русі повинна бути максимальна тиша. За традицією, авто оснастили найпередовішими системами безпеки і допомоги водієві. Машина отримала преміальний рівень комфорту. Є й інші нововведення по технічній частині, що стосуються силових агрегатів і трансмісії.
Габарити нового седана залишилися без змін. Довжина Ягуара становить 4954 мм, ширина - 1987 мм, висота - 1457 мм. Колісна база автомобіля дорівнює 2960 мм. Седану притаманний неймовірно низький кліренс. Він склав всього 116 мм. Це надає машині шикарний і спортивний вигляд. Незважаючи на свій розкішний статус, машина має досить великий багажник. Його обсяг становить 540 літрів, котрого більш ніж достатньо навіть для перевезення великогабаритних речей і вантажів. Хоча для такої шикарної спортивної новинки багажний відсік не настільки важливий. Двигуни і трансмісія Після рестайлінгу в моторній гамі XF залишилися лише турбовані бензинові і дизельні силові агрегати Ingenium. При цьому силові установки заявлені, як вельми економічні і надійні. Але це покаже час. Ягуар після оновлення не буде випускатися з механічною коробкою передач. Тепер у всіх версіях його комплектують восьмідіапазонной автоматичною трансмісією. Автомобіль, як і раніше, має задньопривідні і передньопривідні версії.
Рестайлінг JAGUAR XF став довгоочікуваною подією для багатьох любителів преіміальних авто з динамічним і спортивним характером. Машина як і раніше зберегла і трохи примножила свій неповторний шик і чудові характеристики. Вона знайшла не так багато нововведень, як того хотілося б, але всі вони здаються досить успішними. Седан позбувся МКПП, яку зараз багато хто вважає пережитком минулого, і отримав чимало передових опцій, покладених автомобілів такого рівня. Продажі новинки в Великобританії та інших європейських країнах повинні початися вже в жовтні 2020 року. Надалі авто почне продаватися і в інших частинах світу. Машина ідеально підходить для поїздок по місту і трасі. Він приковує до себе погляди оточуючих і точно не залишиться непоміченим на дорозі.