XPENG – китайська компанія, яка виробляє електромобілі, деякі з яких, як стверджується, є вертикальними літальними літальними апаратами, і вона щойно представила нову модель. Він називається XPENG G6, але ця табличка буде доступна лише для внутрішнього ринку. Для решти планети він матиме ще нерозголошене комерційне позначення (якщо він буде доступний взагалі).

Він буде оснащений новітньою версією XNGP (передова форма City Navigation guided Pilot). Виробник заявляє, що це останній етап ADAS (Advanced Driver Assistance System) перед автономним водінням.

xpeng G6 Ultra Smart Coupe photo

Новий позашляховик -купе BEV XPENG G6 має високовольтну платформу SiC (карбід кремнію) на 800 В і акумуляторні елементи 3C. Крім того, китайці вихваляються технологією лиття під тиском алюмінієвого кузова передньої та задньої частини, або Cell Integrated Body.

Перш ніж детально розповісти про те, що вони означають, зауважте, що виробник амбітно очікує, що G6 «встановить нові стандарти в сегменті позашляховиків середнього розміру BEV щодо розумної переваги, надійності діапазону, досконалої керованості та фізичного комфорту».

Дещо розчаровує те, що XPENG не згадав жодних специфікацій трансмісії чи деталей, тому наразі ми не маємо пікантних деталей. Виробник вказав лише максимальний запас ходу в 755 км (469 миль) і споживання енергії «всього 13,2 кВт-год на 100 км/62 милі».




Однак поставтеся до цього діапазону з жменю солі: хоча компанія цього не вказала, китайські електромобілі використовують національну систему CLTC (Китайський цикл випробувань легких автомобілів), а не рейтинги EPA (Агентство з охорони навколишнього середовища), які широко вважаються. як найточніший. Відмінності значні – значення CLTC приблизно на 35% вищі, ніж EPA, тому очікуйте, що цифри будуть ближчими до 490 км/305 миль.

Жодних інших динамічних специфікацій зараз не надається – немає значень швидкості чи прискорення, функцій безпеки чи засобів допомоги водінню (за винятком системи самостійного водіння). Нічого про вагу автомобіля, об’єм, силовий агрегат, підвіску чи іншу інформацію, пов’язану з головкою передач.




Давайте розберемо згадані раніше технічні деталі автомобіля. Рішення для надшвидкої зарядки 800 В збільшує швидкісну зарядку на 50% (порівняно з попереднім поколінням). У конфігурації 3C осередків акумулятор отримує 130 кілометрів (81 милю) після п’ятихвилинної зарядки. При підключенні до фірмових супершвидких зарядних пристроїв компанії потужністю 480 кВт запас ходу збільшується до 200 км / 124 миль.

SEPA 2.0 включає систему X- HP Smart Thermal Management System, яка оптимізує ефективність роботи акумуляторав діапазоні температур від мінус 30°C до 55°C (від мінус 22°F до 131°F). Перегляньте друге (дуже коротке) відео, щоб побачити, як машина працює на снігу.

XPENG стверджує, що в холодну погоду X-HP збільшує запас ходу автомобіля на 15%. Кажуть, що блок живлення може охолоджувати батареї вдвічі швидше, ніж попередні системи, а також збільшувати потужність зарядки на 90%.

xpeng G6 Ultra Smart Coupe

Китайська компанія згадує свою інноваційну інтегровану технологію лиття алюмінію під тиском спереду та ззаду. Згідно з офіційними заявами, цей виробничий процес покращує жорсткість на кручення на 83% ( «у порівнянні з традиційним кузовом автомобіля» ) і, в той же час, зменшує загальну масу кузова на 17%.

Cell Integrated Body (CIB) — це архітектура акумулятора в кузові, яка забезпечує більший вертикальний простір салону, підвищує безпеку акумуляторної батареї та знижує центр маси автомобіля. Теоретично водо- та пилонепроникна конструкція за стандартом IP68 витримає бокове зіткнення вагою 80 тонн.

Кузов витончений зовні з коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,248 Cd завдяки 17 елементам проти лобового опору (включно з «адаптивним електричним хвостом» — заднім спойлером зі змінним кутом нахилу). Інженери стверджують, що G6 має розподіл ваги 50:50 (що це за вага, вони не говорять) і дуже низький барицентр (центр мас), розташований лише на 540 мм над землею (21,3 дюйма).




Крім 2,89-метрової колісної бази (114 дюймів) і переднього і заднього звисів 903 мм і 960 мм (35,5 дюйма і 37,8 дюйма) – в результаті загальна довжина становить 4753 мм / 187 дюймів – наведені вище значення є єдині посилання на розміри, зроблені XPENG щодо розміру G6. Якщо не рахувати панорамний люк площею два квадратних метри (21,5 квадратних футів) – але це мало що говорить.

Відносна секретність поширюється і на деталі інтер’єру – як ми дізналися, тут є 15-дюймовий екран управління та ергономічні сидіння. Крім того, матеріали можуть нібито покращити якість повітря до десяти разів у порівнянні з міжнародними стандартами.

Передні сидіння з електроприводом мають вентиляцію, обігрів, пам’ять положення та функцію привітання. Сидіння повертаються назад, щоб надати пасажирам більше простору для входу/виходу, а потім повертаються у звичайне положення під час руху. Китайські дизайнери захищали G6 від дітей за допомогою «стійкої до плям антибактеріальної органічної силіконової тканини та замші з мікроволокна для безпечного салону, який легко чистити».




Завдяки своїм обчислювальним можливостям п'ятидверний позашляховик Coupe XPENG G6 називають Ultra Smart . X-EEA (Електрична та електронна архітектура) включає тріаду платформ: технологію даних, програмне забезпечення для всього автомобіля та апаратну архітектуру. Азіатська компанія стверджує, що OTA оновлюється втричі швидше, ніж їхні поточні найефективніші рішення.

Широко визнана (самою XPENG) XNGP Advanced Driver Assistance System (ADAS) стане стандартною частиною всіх майбутніх моделей XPENG для китайського ринку. Автономний суперкомп’ютерний центр із замкнутим циклом зворотного зв’язку з даними та саморозвиваюча система штучного інтелекту забезпечує останню версію Navigation Guided Pilot.