Якщо ви хочете інкогніто відправитися в море, ви точно не виберете вогненно-червону яхту. І ви також не оберете той, який був номінований на престижну нагороду через його вражаючий профіль. З іншого боку, якщо ви зовсім не соромитеся і навіть хочете привернути увагу всіх під час круїзу, цей тип сліпучого судна стане правильним вибором.

Ми обговорили червоні розкішні яхти та те, наскільки вони особливі. Великі прогулянкові судна з таким характерним кольором корпусу зустрічаються рідко, запам’ятовуються та майже завжди пов’язані зі сміливими власниками. Одним із останніх, хто приєднався до цього ексклюзивного клубу, є молодий хлопець, який шукає свого першого власника. Новий та інтригуючий вихід на ринок розкоші, Edge тут, щоб викрасти шоу з бездоганним стилем і захоплюючою швидкістю.

Edge yacht

Коли човен майже приносить "Нагорода за видатний зовнішній вигляд ", люди очікують, що їх вразять, і Edge не розчарує. Навіть будучи фіналістом, а не переможцем Міжнародної нагороди за дизайн та інновації 2023 Boat, ця нова яхта виявилася одним із найяскравіших дебютів. Він також був номінований на « Найкращий новий серіал » завдяки своїй видатній продуктивності . Що ще можна побажати?

Серія, про яку ми говоримо, — це XSR 85, представлена ​​турецьким суднобудівником Sarp Yachts. На відміну від інших турецьких верфей, Sarp зосереджується на великих розкішних яхтах довжиною до 80 метрів (262 футів). Він також стверджує, що керує одним із найбільших і найсучасніших будівельних об’єктів у Південній Туреччині. Sarp також є єдиною компанією у вільній зоні Анталії, яка працює із сертифікованою інтегрованою системою управління якістю ABS (Американське бюро судноплавства).




Яскравий Edge є першою одиницею в XSR 85. Він дебютував публічно на виставці яхт у Каннах 2022 року та виставці яхт у Монако незабаром після осінньої доставки. Хоча виготовлений у Туреччині, Edge має міжнародний родовід.

Студія Red Yacht Design, що отримала багато нагород, розташована в Лондоні та Стамбулі, розробила її екстер’єр та інтер’єр. Що стосується військово-морської архітектури Edge, то вона пов’язана з одним із провідних імен у світовій індустрії яхтингу – голландцем Ван Оссаненом.

Перше, що ви помітите в Edge, це корпус " Porsche Guards red" , рідкість у морі. Контрастна чорна надбудова створює спортивний, майже агресивний силует, який неможливо ігнорувати. Незважаючи на запальний профіль, атмосфера на борту Edge набагато спокійніша.

Як і багато сучасних моделей , Edge створює плавний потік між внутрішньою та зовнішньою зонами. Це робить яхту довжиною 85 футів (23 метри) набагато просторішою. Він може вмістити до дев'яти гостей (у чотирьох елегантних каютах) і чотирьох членів екіпажу (включно з капітаном).




Крім кольору корпусу, ще однією вражаючою особливістю є широке використання скла, яке зазвичай використовується для набагато більших суперяхт. Весь салон оточений склом від підлоги до стелі, створюючи видимість конфігурації відкритої палуби.

Іншими словами, гості можуть милуватися чудовими видами під час круїзу, залишаючись захищеними від будь-якої потенційної поганої погоди. Крім того, це вишукане розташування наповнює основні зони спілкування на борту природним освітленням, створюючи простору та яскраву атмосферу.

Вогненно-червона тема продовжується на всій яхті, включаючи машинне відділення. Тут гості можуть помилуватися потужними двигунами MAN потужністю 800 к. с. , які можуть розвинути швидкість до захоплюючих 21 вузла (39 км/год). Edge почувається найкраще під час руху зі швидкістю трохи більше 10 вузлів (13,8 миль/год/22 км/год), обіцяючи запас ходу 1000 морських миль (1852 км).

На додаток до потужних двигунів і здатності перевозити 7850 літрів (2073 галонів) палива на борту, розкішна яхта Edge завдячує своїми вражаючими характеристиками відомій корабельній архітектурі Van Oossanen.




Edge був побудований за допомогою знаменитої FDHF (Fast Displacement Hull Form) голландської архітектурної студії. Ця інноваційна концепція корпусу була розроблена як відповідь на виклики, з якими стикаються звичайні корпуси щодо зв’язку між швидкістю та продуктивністю.

Доведено, що судна FDHF демонструють кращу продуктивність на вищих швидкостях порівняно з традиційними водотоннажними та напівводотоннажними корпусами. Більше того, FDHF не обмежується яхтами, але може бути реалізований на будь-якому типі човна.

Унікальна та смілива яхта Edge все ще чекає на нового власника, який прагне показати, на що вона здатнана морі. Єдина погана новина полягає в тому, що він недоступний для клієнтів із США. Кожен, хто має вільні 4,9 мільйона євро (5,5 мільйона доларів), може придбати цю свіжу модель. Тим часом, друга одиниця серії Sarp XSR 85 готується до запуску, яка має зелену гібридно-електричну силову установку.