Модельний ряд Mercedes-AMG E53 є спортивним, красивим і надзвичайно привабливим для водіння, тому щороку з 2019 по 2022 рік він отримував нашу нагороду «Вибір редактора». У 2023 році він продовжує пропонуватися у варіантах кузова седан, купе та кабріолет. , кожен із яких є задовільним поєднанням точної розробки, витонченої розкоші та надійної продуктивності. Що відрізняє E53 від звичайного Е-класу під маркою Benzце його атлетизм, який можна побачити, відчути та почути.
Удосконалення в порівнянні зі стандартною моделлю починаються з його рядного шестициліндрового двигуна, який оснащений як турбокомпресором, так і електричним нагнітачем і може похвалитися поважними 429 кінськими силами та 384 фунт-фут крутного моменту. E53 їздить на спортивній підвісці, налаштованій AMG, і має численні візуальні зміни від спеціальної решітки радіатора до чотирьох вихлопних труб, які з першого погляду передають його більш серйозне призначення.
Ситуація з AMG E53 цього року майже не змінилася. Німецький автовиробник додав модельному ряду трохи більше стандартного вмісту, включаючи шкіру наппа та декілька варіантів фарбування металік.
Усі три моделі AMG E53 стандартно оснащені повним приводом, регульованою пневматичною підвіскою, цифровою панеллю приладів і надійною інформаційно-розважальною системою, але ми рекомендуємо купе через його елегантний, обтягнутий вигляд і структурну жорсткість його суцільного даху. Ми також виберемо висококласні варіанти, які включають проекційний дисплей і масажні передні сидіння. Якщо більше простору та практичність чотирьох дверей вас цікавлять більше, седан стане чудовим вибором.
Кожен AMG E53 оснащений 3,0-літровим рядним шестициліндровим двигуном із турбонаддувом і наддувом, потужністю 429 кінських сил і крутним моментом 384 фунт-фут. Він поєднується виключно з дев’ятиступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом 4Matic. Ручне перемикання передач доступне в будь-який час за допомогою пелюсткових перемикачів на кермі. Останнє купе E53, яке ми тестувалирозганявся з нуля до 60 миль/год за 4,0 секунди. Стандартна пневматична підвіска плавно переходить від демона на звивистій дорозі до комфортабельного круїзера на шосе. Перемикання режимів водіння тонко змінює поведінку седана на дорозі, не стаючи ані м'яким, ані караючим. Кермове керування, як і інші динаміки, чітке, приємно чуйне та добре збалансоване, поєднуючи зворотній зв’язок і точність. E53 їздить на стандартних 19-дюймових колесах або на додаткових 20-дюймових роликах. Однак більший набір більш схильний до сильних ударів по швах тротуарів і вибоїнах.
Незважаючи на однакову силову установку, економія палива AMG E53 відрізняється між кожною з трьох конфігурацій кузова. У 2023 році седан розрахований на 21 миль на галон у місті та 29 миль на галон на шосе. І купе, і кабріолет отримали оцінки 20 миль на галон у місті, але купе оцінюється у 28 миль на галон на шосе, тоді як кабріолет падає до 27 миль на галон. Ми випробували купе попереднього модельного року на нашому маршруті з економією палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год , і воно показало 32 милі на галлон. Останній седан E53, який ми перевірили, також заробив 32 милі на галон на шосе; обидві моделі перевищили свій урядовий рейтинг на шосе на 4 милі на галлон.
E53 отримав найвищі оцінки за якість виготовлення інтер’єру та здатність викликати у пасажирів відчуття, ніби вони щойно зайшли в елітну кондитерську в Парижі. Спортивний висококласний салон доповнюється набором розкішних стандартних і додаткових функцій. Стандартний інтер’єр досить шикарний, але покупці з глибокими кишенями можуть покращити враження від екзотичної дерев’яної обробки, розпилювача аромату та масажних передніх сидінь. Яскраві червоні ремені безпеки є стандартною ціною, але їх можна безкоштовно замінити на чорні, що ми б і зробили. Седан E53 має найменший об’єм багажника серед більшості конкурентів, але нам вдалося вмістити в нього порівнянну кількість ручної поклажі; з розставленими задніми сидіннями нам вдалося помістити п’ять валіз. Моделі купе і кабріолет менш практичні. Внутрішній простір для зберігання значно кращий, ніж у конкурентів.
Великий 12,3-дюймовий сенсорний екран є стандартним і підтримує найновішу інформаційно-розважальну систему компанії MBUX. Пристроєм можна керувати за допомогою безлічі функцій, включаючи сенсорну панель на центральній консолі, елементи керування на кермі та голосові команди. Останні мають бути інтуїтивно зрозумілою альтернативою традиційним комутаційним пристроям, але наш попередній досвід не зміг підтвердити цінність цієї технології. Кожен E53 також стандартно оснащений Apple CarPlay, Android Auto, стереосистемою Burmester і бездротовою зарядкою.
Тип автомобіля: передньомоторний, повний привід, 4-місне, 2-дверне купе
ЦІНА
$77 300
ДВИГУН Двигун
із наддувом, турбонаддувом і проміжним охолодженням DOHC, 24-клапанний рядний 6, алюмінієвий блок і головка, безпосереднє вприскування палива. Об’єм
: 183 дюймів 3 , 3000 см 3
Потужність: 429 к.с. при 6100 об./хв.
Крутний момент: 384 фунт-фут при 1800 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
9-ступінчаста автоматична
РОЗМІРИ
Колісна база: 113,1
дюйма Довжина: 190,9 дюйма
Ширина: 73,2 дюйма
Висота: 56,3
дюйма Пасажирський об’єм: 92 фути 3
Об’єм багажника: 10 футів 3
Споряджена маса ( C/D est): 4500 фунтів