Відстань, яку електромобіль проїжджає на одному заряді, залежить від багатьох факторів, включаючи швидкість, температуру, рельєф та інші умови руху. Ось чому підтримувані урядом рейтинги дальності, як-от використання EPA та WLTP, насправді є лише оцінкою того, на що власник електромобіля може розраховувати в поєднанні міста та шосе за переважно сприятливих, хоча й не ідеальних, температур навколишнього середовища.

Однак реальний світ зовсім інший, тому InsideEVs проводить власні випробування дальності електромобіля на постійній швидкості 70 миль на годину.

Ми хочемо дати зрозуміти, що наші тести діапазону не ідеальні. Існують змінні, які просто поза нашим контролем, наприклад вітер, дорожній рух і погода. Проте ми робимо все можливе, щоб контролювати все, що можемо. Ми завжди налаштовуємо шини на рекомендований виробником тиск, перевіряємо точність спідометра за допомогою GPS, заряджаємо до 100 відсотків і виїжджаємо на шосе або відразу, або через кілька миль. Потім ми їдемо з постійною швидкістю 70 миль/год і в довгих петлях, тож ми в кінцевому підсумку в основному звідки почали.

Коли це можливо, ми повторюємо тест з другим членом команди на іншій дистанції. Коли ми робимо це, ми усереднюємо результати двох тестів. Ми також повідомляємо про температуру та про те, чи використовували ми нагрівання чи охолодження під час тестування, а також висловлюємо свою думку про те, як використання системи клімат-контролю могло вплинути на результати.




Ми усвідомлюємо, що зміна температури всього на 10°F (5,5°C) може суттєво вплинути на запас ходу електромобіля. Однак ці тести діапазону 70 миль/год корисні, оскільки вони надають ще одну точку даних для потенційних клієнтів, які шукають якомога більше інформації про запас ходу.
Коли ми вирушили на випробування Lucid Air Dream Edition Range, ми знали, що це буде довгий день. Понад сім годин потому ми під’їхали до тієї самої зарядної станції Electrify America, на якій були раніше того дня, і лічильник показував 500,1 миль.

Ми побили наш існуючий рекорд у 310 миль, встановлений Tesla Model 3 Long Range минулого року, і проїхали дивовижні 190 миль далі. Зрештою ми використали 117+ кВт-год акумулятора Air ємністю 118 кВт-год і мали середнє споживання 4,3 милі на кВт-год (14,41 кВт-год/100 км).

Ми лише на 4% не досягли рейтингу EPA Rage для автомобіля на 520 милях, що надзвичайно добре для транспортного засобу, який використовує 5-цикловий протокол випробувань EPA для встановлення сертифікації запасу ходу.

У нас є відчуття, що Air буде сидіти на вершині цього списку ще досить довго.




Коли ми збиралися провести випробування дальності для Mercedes EQS 450+, ми знали, що нас чекає довгий день, але він виявився навіть довшим, ніж очікувалося. Версія EQS із заднім приводом (версія з повним приводом – EQS 580 4MATIC) має рейтинг запасу ходу EPA 350 миль і є одним із електромобілів з найбільшим запасом ходу, доступних сьогодні.

Проте, ми пройшли ще 45 миль за межами рейтингу діапазону EPA і закінчили з 395 милями на лічильнику, і наша подорож зафіксувала вражаючий рівень споживання 3,67 миль/кВт-год. Це дуже добре, враховуючи, що EQS — такий великий і важкий седан, і дуже мало автомобілів, які ми тестували, показали кращі результати.

BMW iX xDrive50 2022 року показав виняткові результати в нашому тесті на швидкості 70 миль/год . Він перевищив комбінований рейтинг EPA в 324 милі і продовжував рухатися, поки лічильник не показав 345. Усі версії iX мають акумулятор ємністю 111,5 кВт-год (загальна ємність), а корисна ємність становить 105,2 кВт-год.

iX закінчив із середнім показником споживання 3,25 миль на кВт-год (19 кВт-год/100 км), що чудово для такого великого важкого позашляховика. iX, який ми мали, був оснащений 20-дюймовими колесами, що має найдовший рейтинг EPA. Якщо ви отримаєте 21-дюймові колеса, запас EPA падає до 305 миль, а з варіантом 22-дюймових коліс – 315 миль.

Після короткого періоду, коли Porsche Taycan RWD завоював корону діапазону InsideEVs, Telsa повернулася на перше місце з Model 3 2021 року, подолавши 310 миль у нашому тесті діапазону 70 миль/год . Модель 3 2021 року змогла проїхати на 20 миль більше, ніж наш автомобіль 2019 року з такими ж характеристиками минулого року. Він утримував титул, поки Lucid Air не вийшов і не розтрощив його досягненням на відстані 500 миль.




Ми закінчили з точно такою ж ефективністю водіння (4,25 миль/кВт-год), як і в нашому тесті діапазону з 2019 Model 3. Додаткові 20 миль можна пояснити тим фактом, що цей автомобіль проїхав лише близько 5000 миль, а автомобіль, яким ми користувалися минулого року, пробіг приблизно 15 000 миль, тому він втратив більше місткості. Можливо, Tesla також додала трохи більше ємності до Model 3s 2021 року, хоча цей автомобіль не мав акумуляторної батареї на 82 кВт/год, яка поставляється з новими автомобілями 2021 року.

У нас була можливість стати першим новинним виданням, яке керувало Porsche Taycan із новим програмним забезпеченням 2023 року, яке разом з іншими вдосконаленнями збільшує запас ходу автомобіля.

Нам запропонували задньопривідний базовий Taycan, щоб повторити випробування діапазону 70 миль/год, які ми проводили двічі минулого року, і перевірити, чи справді нове програмне забезпечення зробило Taycan більш ефективним.




Під час двох тестів діапазону 70 миль/год, які ми раніше проводили на базовому RDW Taycan, ми досягли результатів у 293 і 297 миль. Завдяки новому покращеному програмному забезпеченню ми змогли натиснути 305,6 миль і легко перевершити результати наших попередніх двох тестів.

Поточний чемпіон серед електромобілів, які ви купуєте, — це Tesla Model S Long Range Plus , офіційний запас ходу якого становить 402 милі згідно з рейтингом EPA. Однак ми повідомляли, що його радіус дії, ймовірно, скоро збільшиться до 409 миль . На горизонті також є суперник – Lucid Air . Коли електромобіль Lucid надійде в продаж і почне постачання у другому кварталі 2021 року, матиме рейтинг EPA, щоб проїхати до 517 миль на зарядці. Проте Tesla вже має відповідь у вигляді Model S Plaid. Автовиробник каже, що Plaid буде проїжджати 520+ миль за одну зарядку , але це число ще не надійшло до EPA для офіційного затвердження.