Range Rover Evoque 2023 року — модник у класі субкомпактних SUV, і він гарантовано приверне увагу. На жаль, його практичні якості не дотягують до лідерів сегменту. Ні його вантажопідйомність, ні внутрішній простір не такі щедрі, як у таких конкурентів, як BMW X1 , Mercedes-Benz GLB-класу та Volvo XC40 .

Range Rover Evoque 2023

Ці позашляховики також забезпечують більше задоволення від водіння, ніж Evoque. Evoque пропонує на вибір два чотирициліндрові двигуни з турбонаддувом, але жоден з них не заощадить вам багато на закачуванні, оскільки їх економічність палива посередня. Зрештою, чарівність Evoque полягає в його привабливому дизайні, індивідуально підібраній кабіні та наклейці люксового бренду. Крім того, його високе положення сидіння надає йому більше відчуття позашляховика, ніж деякі конкуренти з нижчою їздою.




Evoque практично не змінився для модельного року 2023, але отримав інтеграцію Amazon Alexa. Голосовий помічник працює через інформаційно-розважальну систему Pivi Pro Evoque і є стандартним для всіх лінійок.




Ми б віддали перевагу моделі R-Dynamic SE середнього класу, оскільки вона додає такі функції, як двері підйому з електроприводом, передні сидіння з електроприводом регулювання в 14 напрямках, автоматичне дальнє світло фар із автоматичним регулюванням рівня, світлодіодні денні ходові вогні та 20 -дюймові колеса. Ми б також розщедрилися на додаткові гроші за пакет опцій Online Pack.

Range Rover Evoque 2023 photo

Evoque оснащується 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом потужністю 246 к.с., який отримав назву P250, і стандартно поставляється з дев’ятиступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом. На нашому тестовому треку Evoque розігнався до 100 км/год за 7,1 секунди. Такі конкуренти, як BMW X1 і Volvo XC40 , показали трохи швидший час, але Land Rover все ще конкурентоспроможний.




Потужніша трансмісія P300 обмежена топовою специфікацією HST R-Dynamic. Цей двигун видає потужні 296 кінських сил і йому допомагає 48-вольтова гібридна система; на нашому тестовому треку P300 розігнався до 60 миль/год за 6,6 секунди. На дорозі неможливо сплутати Evoque з хетчбеком, як це можна зробити з X1. Він відчуває себе значним, а висота сидіння відповідає SUV; він добре справляється з поворотами, але не задовольнить водіїв-ентузіастів так само, як BMW або Mercedes-Benz GLA-класу .

Range Rover Evoque 2023 england

На жаль, масивні зовнішні розміри Evoque перешкоджають його простору в салоні, якого мало, особливо для тих, хто сидить на задньому сидінні. У порівнянні з іншими субкомпактними позашляховиками, такими як X1 і XC40, задні сидіння Evoque виглядають просто обмеженими. Тим не менш, матеріали інтер’єру досить приємні. Evoque можна замовити з дуже крутою оббивкою з текстурованої тканини, яка покриває сидіння, дверні панелі та панель приладів;




Проте шкіра все ще пропонується як стандарт. Інші стандартні функції включають двозонний автоматичний клімат-контроль, передні сидіння з електрорегулюванням у 10 напрямках і внутрішнє освітлення. Вантажний простір за заднім сидінням не такий великий, як можна було б очікувати від позашляховика, але під час нашого тестування він містив шість ручних валіз, що відповідає значній частині сегмента.




Усі моделі Evoque оснащені 10,0-дюймовим сенсорним екраном інформаційно-розважальної системи з інтерфейсом Land Rover Pivi Pro. Система пропонує гарну функціональність і значно вдосконалена в порівнянні з системою InControl Touch Pro останнього покоління, але покупцям все одно доведеться звикнути до її особливостей. Навігація та інтеграція Apple CarPlay/Android Auto є стандартними; проекційний дисплей, точка доступу Wi-Fi і аудіосистема преміум-класу Meridian із супутниковим радіо SiriusXM — все це додатково.