Valeo каже, що зараз має зареєстровані замовлення на SCALA 3 на суму понад 1 мільярд євро.

Valeo SCALA 1 і 2 забезпечили умовне автономне водіння в пробках. Проте в ньому сказано, що SCALA 3 значно розширює сферу експлуатації – і, отже, цінність для споживача – приватних транспортних засобів завдяки ширшій області використання та підтримці вищої швидкості.

valeo

Valeo також стверджує, що позиціонується як лідер у виробництві обладнання для роботаксі, оскільки SCALA 3 «дозволяє нашим клієнтам робити роботитаксі реальністю в масштабах, використовуючи перевірену, найкращу в своєму класі технологію масового виробництва».

Valeo також стверджує, що залишається провідною компанією у виробництві автомобільних датчиків LiDAR і програмного забезпечення сприйняття в промислових масштабах. «Наші клієнти визнають нашу здатність реалізувати наші амбіції», — кажуть у компанії.

Марк Вречко, президент бізнес-групи Valeo Comfort and Driving Assistance, сказав: «Завдяки більш ніж 10-річному досвіду розробки та 5-річному виробництву, технологія Valeo LiDAR доведена як надійна та захищена більш ніж 575 поданими патентами. Ці нові замовлення показують, що наша технологія відповідає очікуванням різних ринків, будь то окремі автомобілі чи роботаксі. Але це також підтверджує нашу позицію світового лідера в цій галузі з клієнтами в Європі, Азії та Північній Америці. Ми раді працювати з новими партнерами, щоб забезпечити безпечнішу та більш автоматизовану мобільність у всьому світі».




Valeo стверджує, що SCALA 3 LiDAR розширить сферу дії умовно автоматизованих транспортних засобів (рівень 3) на ширші території та вищу швидкість (до 130 км/год), а також зробить можливим масштабне розгортання роботаксі (рівень 4).

За словами компанії, Valeo SCALA 3 створює 3D-зображення оточення автомобіля, надаючи хмару точок із незрівнянною роздільною здатністю для автомобільної системи. З більш ніж 12 мільйонами пікселів на секунду (x16 порівняно з SCALA 2) і діапазоном виявлення 200 метрів для об’єктів з низьким коефіцієнтом відображення та 300 метрів для об’єктів з високим коефіцієнтом відбиття, Valeo каже, що бачить майже все, «особливо об’єкти, невидимі для людини». людське око'.

На додаток до апаратних можливостей, SCALA 3 постачається з набором програмних модулів, включаючи алгоритми сприйняття та штучного інтелекту.

Valeo стверджує, що функції LiDAR «гарантують неперевершену безпеку та надійність за допомогою виявлення завалів, виявлення дощу та бризок, онлайн-калібрування або виявлення зміщення. За словами Valeo, він може ідентифікувати об’єкти, такі як шини, залишені на неосвітленій чорній асфальтованій дорозі більш ніж за 150 метрів попереду, які ні водій, ні камери, ні радари не можуть надійно виявити.

Нарешті він ідентифікує, класифікує та відстежує об’єкти, надаючи системі злиття автомобілів повне 3D-картування навколо автомобіля та, нарешті, роблячи можливим автономне водіння. За словами Valeo, ці програмні модулі можна легко вбудувати в основні платформи SoC і працювати на виділених ECU або контролерах домену.