Напередодні саміту Європейської Ради цього тижня, на якому лідери ЄС обговорюватимуть питання конкурентоспроможності, Європейська асоціація виробників автомобілів (ACEA) повторила свій заклик прискорити «дії для забезпечення безпеки промислової бази ЄС під час переходу до зеленого».

«Сьогодні європейські виробники автомобілів стикаються з дуже асиметричним викликом. Ми більше не лідируємо в технологічній гонці», — додав де Мео. «У той же час, оскільки стимули для купівлі автомобілів з нульовим рівнем викидів в ЄС зменшуються, ми відзначаємо масову підтримку наших конкурентів у Китаї та США. Усе це відбувається в умовах, коли загальна європейська конкурентоспроможність падає».

Генеральний директор ACEA Сігрід де Фріс сказала: «Основним викликом для автомобільного сектору за останні роки була величезна кількість нового законодавства, яке охоплює від скорочення викидів CO2 у вихлопній трубі до включення критеріїв стійкості та належної перевірки в автомобільне законодавство. . І хоча легітимність цих ініціатив не викликає сумнівів, а промисловість інвестує значні кошти в досягнення своїх цілей, Європа може і повинна зробити більше, щоб законодавство було послідовним, досяжним і конкурентоспроможним у глобальному контексті.

«Остання пропозиція Євро-7 щодо викидів забруднюючих речовин є яскравим прикладом регулювання, яке додасть складності та невизначеності ключовим рішенням та інвестиціям європейських виробників транспортних засобів, не приносячи екологічних переваг, які вони, як стверджують, забезпечують», — додала вона.




Стандарт Euro 6, який діє сьогодні, разом із збільшенням кількості електромобілів потенційно може забезпечити 80% скорочення викидів NOx до 2035 року порівняно з 2020 роком, заявили в ACEA.

Пропозиція Євро 7 принесе щонайбільше чотири додаткові бали для легкових автомобілів і два додаткові бали для вантажівок. Цей незначний вплив матиме високу ціну: ACEA підрахувала, що пропозиція Євро-7 призведе до підвищення ціни нового автомобіля в середньому на 2000 євро. Це означає, що багато людей будуть змушені подовжувати термін служби своїх старих автомобілів, що негативно вплине на навколишнє середовище та клімат.

«Оскільки оновлення автопарку є найпотужнішим інструментом для обмеження як CO2, так і викидів забруднюючих речовин, ми повинні шукати способи прискорити це», — сказав де Мео. «Ми також повинні розглянути додаткові можливості, використовуючи правильні інструменти та діючи там, де це має сенс. Що стосується якості повітря, ми повинні зосередитися на великих міських районах, дотримуючись принципів субсидіарності sic і пропорційності, тому що це справжня проблема».




«Наше повідомлення політикам ЄС полягає в тому, що можна одночасно покращити якість повітря, зменшити вплив на клімат і зберегти конкурентоспроможність. Ми готові працювати разом, щоб знайти найкращі шляхи для досягнення цих цілей», – йдеться в заяві ACEA.