Найсуворіші у світі закони про викиди бензинових автомобілів зупиняються, оскільки Європейський Союз бореться з автомобільною промисловістю через суворість запланованого впровадження нових суворих правил.
Минулого тижня Європейський Союз відклав голосування щодо закону, який фактично покладе кінець продажу нових автомобілів у регіоні з бензиновими та дизельними двигунами – також відомими як двигуни внутрішнього згоряння – з 2035 року.
Голосування вважається формальністю в процесі, а його відкладення вважається дуже незвичайним.
ЄС веде переговори з Німеччиною щодо дозволу на використання синтетичного палива, що означало б, що двигуни внутрішнього згоряння можна буде продовжувати виробляти та продавати після 2035 року.
З тих пір бренди спортивних автомобілів Porsche і Ferrari також наполягали на прийнятті синтетичного палива як альтернативи з нейтральним викидом вуглецю в рамках правил.
Синтетичне паливо створюється шляхом видалення вуглецю з атмосфери, а потім перетворення його на горючі рідини для автомобілів за допомогою стійкої енергії, такої як вітер і сонце.
Коли паливо спалюється в двигуні внутрішнього згоряння, транспортні засоби повертають в атмосферу стільки ж вуглецю, скільки було зібрано, що робить його життєвий цикл вуглецево-нейтральним.
І Porsche, і BMW інвестували в промисловість синтетичного палива, причому в Південній Америці та Австралії вже будуються заводи для виробництва палива.