Вантажівки такі ж американські, як яблучний пиріг, але найбільше уваги було зосереджено на повнорозмірному сегменті. Так було десятиліттями, але менші вантажівки нарешті потрапили в центр уваги.
Ford Maverick і Hyundai Santa Cruz відродили довго сплячий сегмент компактних автомобілів, а 2023 рік має стати роком вантажівок середнього розміру завдяки новим новинкам від Chevrolet, GMC, Ford і Toyota. Це тонна нової крові, і ми навіть не згадали про Jeep Gladiator і Nissan Frontier, які ще відносно свіжі.
Ми починаємо рік з Chevrolet Colorado 2023 , який має фантастичний новий дизайн, оновлений інтер’єр і абсолютно новий 2,7-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом. Однак найбільшою новиною може бути вартість, оскільки ціна вантажівки починається від 29 200 доларів, а ви можете придбати вантажівку з повним приводом, адаптивним круїз-контролем, підкладкою та безліччю функцій безпеки менш ніж за 37 000 доларів.
Незважаючи на те, що відбувається багато, немає кращого місця для початку, ніж стиль, тому що дизайнери вибили це з парку. Модель має «велику енергію вантажівки» та має абсолютно новий дизайн, який повторює Silverado. Однак це не зменшена копія, оскільки Colorado має більш молодий і спортивний вигляд, який поєднує гострі лінії з тонкими вигинами.
Отриманий дизайн чудовий, і Colorado, мабуть, виглядає краще, ніж його більший аналог. Це висока оцінка, і кожна обробка має дещо іншу естетику. Початковий рівень WT є найпростішим у групі, оскільки він має чорні компоненти та 17-дюймові сталеві колеса. Цей вигляд схожий на абсолютно новий Colorado Trail Boss, який базується на WT, але має 2-дюймовий (51 мм) підйом, ширшу передню колію та 18-дюймові алюмінієві колеса, обтягнуті 32-дюймовими шинами для бездоріжжя.
Colorado LT є більш традиційним, оскільки він має компоненти кольору кузова та 17-дюймові алюмінієві колеса, тоді як Z71 поєднує в собі комфорт із помірною кількістю позашляхових можливостей.
Новини не дуже хороші, оскільки Colorado пропонується виключно в конфігурації кабіни екіпажу з ліжком 5 футів 2 дюйма. Це трохи розчаровує, оскільки модель, що відходить, пропонувала розширену та кабіну екіпажу, а також велике ліжко 6'2”.
З огляду на це, у оновленого Colorado є кілька хитрощів у рукаві, і одна з найцікавіших ідей — водонепроникний відсік, який замикається, інтегрований у двері багажника. Коли задні двері опущені, ви відсуваєте два важелі вбік, щоб отримати доступ до відділення шириною 45 дюймів (1143 мм) і глибиною 4 дюйми (102 мм). Його може бути трохи складно відкрити, але є пристойна кількість місця, і власники можуть легко сховати там буксирні ремені та інше позашляхове обладнання.
Хоча відсік трохи химерний, важко сперечатися з вісьмома стандартними кріпленнями, інтегрованими канавками для шин мотоцикла та доступною розеткою на 110 вольт у ліжку. Задні двері також можна розташувати посередині вниз, щоб допомогти транспортувати довші предмети, а також доступні демпфований EZ-підйомник і нижні двері багажника.
Вантажівки середнього розміру набагато доступніші, ніж їхні більші аналоги, і ця знижена ціна часто відображається на інтер’єрі. Однак Colorado відмовляється від цієї тенденції, оскільки водії знайдуть значно покращену кабіну з кращим обладнанням.
Зміни відразу помітні, коли водій сидить за масивним кермом і дивиться на абсолютно нову 8-дюймову цифрову панель приладів. Він входить у стандартну комплектацію та має набір інформативних дисплеїв, у тому числі налаштування, орієнтоване на бездоріжжя, яке показує тангаж і крен, а також кут повороту керма та поточні налаштування роздавальної коробки.
Говорячи про екрани, тут є 11,3-дюймова інформаційно-розважальна система з інтеграцією Google, а також бездротові Android Auto та Apple CarPlay. Це значне вдосконалення в порівнянні зі старими 7- і 8-дюймовими дисплеями, і система є швидкою, чуйною та значною мірою інтуїтивно зрозумілою. Зважаючи на це, у нас виникло кілька проблем, у тому числі випадок, коли музика лунала під час запуску, і система спочатку відмовлялася реагувати на спроби зменшити гучність або вимкнути звук.
Не дивлячись на екрани, кабіна має сучасний дизайн із стильним розподільним приладом, глянцевим чорним оздобленням і металевими акцентами. Зручності відрізняються залежно від комплектації, і в WT і Trail Boss все досить просто. На думку, це непогано, але моделі уникають великої кількості яскравих деталей, оббивки та деталей, які роблять варіанти вищого класу особливими. Варто також зазначити, що, незалежно від того, яку обробку ви придбаєте, чорного пластику вдосталь, і він є жорстким.
Незважаючи на те, що Colorado є грубим пікапом, він може витерти пил зі своїх ковбойських черевиків на ніч у місті. Зокрема, модель може бути оснащена двоколірним підігрівом і вентиляцією шкіряних передніх сидінь, а також підігрівом керма. Хоча він не такий шикарний, як майбутній GMC Canyon Denali , він чертовски гарний для вантажівки середнього розміру.
Якщо говорити про сидіння, то передні крісла надзвичайно зручні та просторі, а також пропонують хорошу підтримку. Крім того, WT початкового рівня не надто дешевшає, хоча передня центральна консоль є додатковою опцією.
Задні сидіння менш вражаючі, оскільки вони не надто просторі. Незважаючи на достатню кількість простору для голови, простір для ніг обмежений, оскільки пасажири знайдуть лише 34,7 дюйма (881 мм) простору, що на 1,1 дюйма (28 мм) менше, ніж у торішньому пікапі з кабіною екіпажу. Цей досвід нагадав мені компактні Maverick і Santa Cruz, які насправді мають більше місця для ніг на задніх сидіннях. З огляду на це, сидіння, здається, конкурентоспроможні для сегмента, хоча й не такі щедрі, як у Gladiator .