GTI був перероблений для 2022 модельного року, доповнений оновленим стилем і більш сучасними елементами інтер’єру, але він все ще має приємну природу водіння, що робить його іконою продуктивності. Під капотом знаходиться 2,0-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом і потужністю 241 к.с., який приводить в дію передні колеса через семиступінчасту автоматичну або — на наш вибір — шестиступінчасту механічну коробку передач.

Volkswagen Golf GTI

Його кабіна простора як спереду, так і ззаду, і, як у кожного GTI з моменту створення таблички, під дверима хетчбека є багато місця для вантажу. Незалежно від того, чи ви новачок у швидкісних коробках на колесах, чи є вірним шанувальником GTI з перших днів, ця остання версія буде такою ж веселою, як і коли вперше прибув оригінална цих берегах. Для GTI, який збільшився до одинадцяти, перевірте Golf R (переглянуто окремо), який може похвалитися 315 кінськими силами, стандартним повним приводом і такою ж блискучою керованістю.




Єдине нове у 2023 році – це додавання 40 -го ювілейного видання до лінійки, щоб відсвяткувати 40-річчя відтоді, як Golf GTI потрапив у США. Обмежене виробництво поєднує комплектації S, SE та Autobahn, розміщені над S. В іншому Golf GTI не змінився з 2022 року.




Коли ми вирішуємо, яку комплектацію GTI купити, SE середнього рівня вражає нас як найкраще. За додаткові 800 доларів стандартну шестиступінчасту механіку можна поміняти на семиступінчасту автоматичну з подвійним зчепленням. Ми вважаємо за краще змінюватися самостійно, щоб уникнути додаткової плати. У порівнянні з початковим рівнем комплектації, SE додає 480-ватну аудіосистему Karman/Hardon, прохолодну решітку з підсвічуванням, покращені інформаційно-розважальні функції та люк. Він також може бути обладнаний шкіряною оббивкою, вентильованими передніми сидіннями та налаштуваннями пам’яті для водійського сидіння, але це означає відмову від традиційних тканинних сидінь GTI та їх картатого дизайну.




Golf GTI 2023 року оснащений 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом, який розвиває 241 кінську силу та 273 фунт-фут крутного моменту. Це збільшення на 13 коней і 15 фунт-футів порівняно з його попередником, але ця потужність все ще спрямовується на передні колеса через стандартну шестиступінчасту механічну коробку передач або додаткову семиступінчасту автоматичну з подвійним зчепленням.

Volkswagen Golf GTI grey style

Ми протестували GTI з автоматичною коробкою передач , яка мала інтелектуальне перемикання передач і допомогла розігнатися до 60 миль/год за 5,1 секунди – на 0,7 секунди швидше, ніж версія Rabbit останнього покоління з автоматичною коробкою передач . Новий GTI не лише швидший на прямій лінії, ми віддаємо перевагу його оновленій підвісці, диференціалу обмеженого тертя з електронним керуванням і розподілу крутного моменту на основі гальм, що сприяє підвищенню цінності розваг на бездоріжжях і гоночних треках.




Експертно налаштоване шасі VW заслуговує більше похвали, ніж будь-коли, з його гострою реакцією та не надто твердою та не надто м’якою ходовою якістю. Останній був досвідчений у топ-специфікації моделі Autobahn, яка поставляється з регульованими адаптивними амортизаторами та комплектом 19-дюймових коліс (18-дюймові є стандартними) на літніх шинах. Ніщо так не заважає енергійній їзді, як м’яка педаль гальма, але GTI забезпечує надійний зворотний зв’язок і чудову гальмівну силу, зупиняючи люк зі швидкості 70 миль/год всього за 151 фут.




Найефективнішою моделлю Golf GTI є модель з автоматичною коробкою передач, яка отримала оцінки 25 миль на галон у місті та 34 милі на галон на трасі. Вибір шестиступінчастої механічної коробки передач зменшує економію палива в місті на 1 миль на галлон. Коли ми тестували Golf GTI з автоматичною коробкою передач на нашому шосе зі швидкістю 75 миль на годину, що є частиною нашого комплексного режиму тестування , він перевищив оцінку EPA та показав 38 миль на галлон.




Всередині Golf GTI може похвалитися більш сучасним дизайном, ніж раніше, і деякими традиційними зворотними дзвінками. На приладовій панелі домінують два великі дисплеї — 10,3-дюймовий кластер і 10,0-дюймовий сенсорний екран, які мають спільну рамку чорного кольору. Трьохспицеве ​​кермо GTI може похвалитися чітко окресленим ободом і сенсорними елементами керування.




Його укріплені передні сидіння мають червоні акценти навколо зовнішніх країв і знакові картаті вставки на верхніх і нижніх подушках — відмінна риса GTI протягом десятиліть. На жаль, на відміну від високоякісного оздоблення попереднього покоління, новий інтер'єр зіпсований деякими chintzy оздобленнями та твердим пластиком. Бачити дорогу попереду покращується завдяки нижньому капоту, але ми віддаємо перевагу простому набору аналогових приладів, а не надто настроюваному цифровому налаштуванню. Новий GTI виріс на дюйм загалом, а його колісна база розтягнулася на 0,6 дюйма.

Volkswagen Golf GTI 2023 interiror

Інформаційно-розважальна система GTI працює через стандартний 10,0-дюймовий сенсорний екран. На жаль, він в основному керується за допомогою сенсорних повзунків замість більш інтуїтивно зрозумілих кнопок і ручок. Разом із парою зарядних портів система включає Apple CarPlay і Android Auto. Ці знайомі телефонні додатки та структури меню допоможуть компенсувати зайнятий і потенційно відволікаючий інтерфейс VW.