У найефективнішій формі він має додаткову броню для днища, задню вісь з електронним блокуванням, оновлені компоненти підвіски та вузлуваті шини. Поряд із заднім або повним приводом кожна модель має V-6 потужністю 270 к.с. і автоматичну коробку передач. На жаль, ця трансмісія є реліквією в порівнянні з тими, що оснащують кузовні суперники, такі як Ford Bronco та Jeep Wrangler .. 4,0-літровий двигун Toyota може бути надійним, але він також надійно споживає паливо з тривожною швидкістю.
У салоні вантажівки достатньо місця для пасажирів і вантажів, але матеріали кабіни є однотонними. На звичайних дорогах цей позашляховик на базі вантажівки їздить, як, ну, вантажівка: його керованість здається розхитаною, а їзда неотесаною. 4Runner може побувати там, де багато його однокласників не можуть, але за винятком випадків обмеженого використання він, безсумнівно, застарілий.
Модельний рік 2023 відзначає 40-річчя таблички 4Runner. Щоб відсвяткувати це, Toyota представляє спеціальну версію на основі моделі початкового рівня SR5, яка обмежена виробничим тиражем у 4040 екземплярів. Спеціальне видання 4Runner 40th Anniversary '23 випускається в червоному, білому або чорному кольорі з трикольоровою графікою на боках кузова та решітці радіатора. Комплект бронзових 17-дюймових дисків також є частиною пакету. Всередині бронзовий колір повторюється в швах на шкірозамінниках сидінь і ручки перемикання передач. На килимках, передніх підголівниках і кількох внутрішніх значках також є виноски до 40-річчя 4Runner. Також новинкою 2023 року є стандартний моніторинг сліпих зон і попередження про перехресний рух ззаду для кожної моделі.
Ми рекомендуємо модель TRD Off-Road. Він не такий здатний на бездоріжжі, як піднятий TRD Pro, але його значно нижча ціна робить його кращим. Разом зі стандартним повним приводом і деякими специфічними для TRD екстер’єру та інтер’єру, TRD Off-Road отримує обладнання, яке допомагає виправдати його назву. Це включає в себе задній диференціал з електронним блокуванням для максимального зчеплення на слизькій або брудній поверхні. Він також має режими водіння, які можна вибрати (так звані Multi Terrain Select і Crawl Control), які можуть змінювати поведінку трансмісії позашляховика відповідно до різних сценаріїв водіння. Ми б вибрали опціональну кінетичну динамічну підвіску, яка забезпечує покращену артикуляцію коліс під час руху по бездоріжжю. Ми також вибрали б розсувну задню вантажну палубу, яка полегшує переміщення важких вантажів і навіть забезпечує сидіння в дверях багажника.
Кожен 4Runner оснащений 4,0-літровим V-6 потужністю 270 к.с., який працює в парі з п’ятиступінчастою автоматичною коробкою передач. Застаріла трансмісія, доступна із заднім приводом і системами повного або часткового повного приводу, забезпечує неймовірне прискорення: остання версія, яку ми тестували , розганялася до 60 миль на годину за 7,7 секунди. Мляві реакції автоматичної коробки передач точно не оптимізують нерівномірну поведінку двигуна, і перемикання на нижчу передачу часто вимагають сильних ударів правою ногою, щоб підштовхнути 4Runner вперед.
Тим не менш, Toyota вдається почуватися спокійніше на тротуарі, ніж більш громіздкий Wrangler. Наш час за кермом моделі, орієнтованої на бездоріжжяпродемонстрував помітний дорожній просвіт позашляховика, а його рамну конструкцію підтримувала м’яка підвіска, яка досить добре поглинала різні види місцевості. Кермове керування 4Runner невелике та неточне, і хоча ці риси видають будь-яке відчуття спортивності, вони чудові для повзання по доріжках та навколо парковок. Незважаючи на те, що Toyota виглядає застарілою в дії, її продуктивність не поступається її більш сучасним конкурентам, включаючи V-6 Dodge Durango . Міцна рама Toyota та потужний двигун дають їй перевагу у буксируванні; його вантажопідйомність 5000 фунтів перевершує Ford Edge і Wrangler, але не досягає обмеження потужнішого Durango у 8700 фунтів.
Комбінації силових агрегатів 4Runner показують свій вік на насосі, кожна модель оцінюється в низькі 16 миль на галон у місті та 19 миль на галон на шосе. Для порівняння, V-6-powered Wrangler має набагато кращі оцінки до 19 mpg місто та 24 шосе. Останній 4Runner, який ми тестували на нашому маршруті з економією палива на шосе зі швидкістю 75 миль на годину, який є частиною нашого обширного режиму тестування, справді перевершив очікування, повернувши 22 милі на галлон.
Інтер’єр 4Runner – це не те, що можна назвати найсучаснішим, з розподільними пристроями, які могли бути з останніх років минулого тисячоліття. Не дивлячись на тьмяні матеріали та стиль, йому вдається зручно розташувати людей спереду та ззаду, незважаючи на внутрішні розміри заднього класу. Ми не тестували опціональний третій ряд, але підозрюємо, що він найкращий для дітей. Гнучка вантажна зона та кілька великих глибоких відсіків у передньому ряду означають, що 4Runner є таким же універсальним транспортним засобом, як і гусеницею. Тільки не намагайтеся вантажити щось у вантажний відсік, якщо у вас не є мануальний терапевт — його підлога незручно високо над землею. Дворядні моделі, які ми тестували, мали додаткову висувну вантажну площадку, розроблену для полегшення завантаження та розвантаження важких предметів (до 440 фунтів). Він також може служити дверима багажника для сидіння. Це забезпечує плоску підлогу багажника, коли сидіння другого ряду складені, але також позбавляє вантажний відсік на кілька дюймів висоти. Незважаючи на це, ми вміщуємо вражаючі 14 ручних поклаж за другим рядом.