Після нещодавніх чуток про те, що Zeiss назавжди залишає ринок фотооб’єктивів, компанія оприлюднила заяву одному зі своїх послів, Грегу Ватерманну (через Sony Alpha Rumors ). У відповіді Zeiss повідомляє, що компанія продовжить виробництво високоякісних фотооб’єктивів, хоча деякі формулювання здаються дещо зловісними для шанувальників обладнання компанії та фотографії в цілому.
Компанія ZEISS не пішла з ринку фотооб’єктивів. Простий погляд на www.zeiss.com/consumer-products/int/photography.html або amazon.com показує, що ми все ще просуваємо та продаємо наші фотооб’єктиви. Але ми маємо дивитися в очі фактам. У перші місяці пандемії світовий ринок суттєво і безповоротно впав. І компанії повинні адаптуватися. І, звичайно, ми привносимо наш унікальний досвід у мобільні зображення. Оскільки також зрозуміло, що споживачі, а також амбітні та професійні фотографи все більше віддають перевагу своїм смартфонам для фотографування протягом усього дня.
У заяві Zeiss натякає на тенденцію, про яку всі знали вже деякий час — смартфони захоплюють сцену споживчої фотографії. Хоча це дійсно правда, що потужні камери смартфонів зайняли ринок спеціалізованих камер, звіти CIPA показують, що після пандемії спостерігається деяке відновлення. У 2022 році продажі корпусів камер зросли на 10,8% порівняно з 2021 роком.
Компанія Zeiss відреагувала на зміну ринку смартфонів, кидаючи свою вагу на ринок смартфонів у партнерстві з такими компаніями, як Sony і Vivo . Такі компанії, як Canon і Sony, повернули в інший бік, натомість змагаючись за ринок смартфонів-фотографів. Найновіша камера Canon PowerShot V10 для відеоблогів націлена безпосередньо на смартфони, тоді як ZV-1 II від Sony має на меті привернути ту саму увагу завдяки компактному форм-фактору та чудовим функціям відео.