У 2018 році Сем Коул створив FitXR, додаток для вправ у віртуальній реальності, доступний на гарнітурі Meta. Тоді гарнітури віртуальної реальності в основному продавалися молодим чоловікам, але деякі жінки у віці за тридцять і старше зараз цікавляться ігровими гарнітурами, Коул.

«Це були люди, які купували гарнітуру, щоб використовувати її як фітнес-обладнання, а не як ігрову консоль», — сказав він газеті.

vr

Гарнітури VR вже давно відомі тим, що забезпечують захоплюючий ігровий досвід — включаючи смертоносну версію, створену творцем Oculus — але нова технологія отримала здебільшого неоднозначні відгуки.

У березні Meta оголосила про зниження ціни на свої гарнітури віртуальної реальності після «недостатніх» продажів.




Інфлюенсер Кларк Піплз, яка відома контентом про стиль життя та красу, у серпні поділилася власними рекомендаціями щодо тренувань у VR серед своїх майже 500 000 підписників. В огляді порівняв тренувальну гру Supernatural з Peloton метавсесвіту .

У червні Apple представила власну гарнітуру Vision Pro за 3500 доларів США та оголосила про плани включити Fitness+ і віртуальні тренувальні матеріали в можливості гарнітур.




Однак у технічного гіганта виникли проблеми з фізично меншими тестувальниками, які не могли носити гарнітуру більше 30 хвилин .

Коул розповів Post, що його компанія планує створити версію FitXR для користувачів Vision Pro в надії, що пристрій Apple відновить інтерес до гарнітур VR.