Седан Kia K5 2023 року випуску з жорстоким виглядом і низькою формою фастбека привносить купу стилю в сегмент, який традиційно був гідним відпочинку. Виразний дизайн K5 також не підводить гучний двигун із двома чотирициліндровими двигунами з турбонаддувом, які включають стандартну версію потужністю 180 к.с. або відважну опцію потужністю 290 к.с., специфічну для GT.
Потужніший завод робить сімейний седан Kia неймовірно швидким (60 миль/год розганяється всього за 5,2 секунди), але він має лише передній привід і може легко перевантажити шини, що призведе до вереску коліс. Обидва двигуни поєднуються з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, але тільки GT має швидкісну коробку передач з подвійним зчепленням. Тим, хто хоче повний привід, доведеться використовувати стандартну трансмісію, яка є надійною для більшості поїздок. З гарним інтер’єром і бажаними функціями, K5 2023 року випуску – це дуже дорога машина за ці гроші. Звичайно, це не таке задоволення від водіння, як Honda Accord , але Kia набагато цікавіша, ніж Toyota Camry або Nissan Altima .
Kia K5 2023 року не змінився порівняно з минулим роком, за винятком кількох оновлень комплектації та обладнання. З припиненням виробництва базової моделі LX LXS займає своє місце як вихідна то чка, але вона більше не доступна з повним приводом. Покращена комплектація EX тепер може похвалитися акустичним склом передніх дверей, яке бореться з дорожнім шумом. У GT-Line також було додано акустичне скло, а також є новий додатковий пакет, який включає панорамний дах зі світлодіодним внутрішнім освітленням і глянцеве чорне молдинг кузова. Повнопривідні моделі GT-Line тепер мають стандартне рульове колесо з підігрівом, а топовий GT також отримав акустичне оброблення скла, але воно залишилося без змін.
Для тих, хто не дбає про додаткову вогневу міць, яка постачається з двигуном GT потужністю 290 к.с., GT-Line має задовільне поєднання яскравих елементів стилю за дуже привабливою ціною. Це той, який ми рекомендуємо, і для тих, хто хоче повного приводу в будь-яку погоду, він доступний за додаткові 1600 доларів. Крім того, кожен GT-Line стандартно поставляється зі спортивним обвісом, 18-дюймовими колесами, водійським сидінням з електроприводом у 10 напрямках, шкіряним кермом і бездротовою зарядкою смартфона. Ми також хотіли б придбати пакет Premium, який включає адаптивний круїз-контроль, вдосконалене попередження про лобове зіткнення та повністю світлодіодні фари.
Більшість моделей K5 оснащені 1,6-літровим чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 180 к.с., який поєднується з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. Двигун стандартно поставляється з приводом на передні колеса; повний привід є опціональним, але тільки на GT-Line. K5 із переднім приводом і потужністю 180 к.с., на якому ми їхали, забезпечував пристойне прискорення по місту, і наше тестування показало, що розгін до 60 миль/год займає 7,0 секунд. Однак це було менш вражаючим на швидкості шосе, де для виконання проходів потрібен був додатковий час.
Тим не менш, його сумлінна трансмісія та добре ізольована кабіна допомогли гарантувати, що шум двигуна рідко перевищував глухий рев. Повноцінна модель Monty GT має потужніший 2,5-літровий чотирициліндровий турбодвигун, який генерує 290 коней і 311 фунт-фут крутного моменту. Разом із ексклюзивним восьмиступінчастим автоматом (з тим же мокрим подвійним зчепленням, що й уHyundai Sonata N Line ), найспортивніший K5 оснащений більшими гальмами, унікальною підвіскою та ширшими шинами на більших 19-дюймових дисках. GT , на якому ми їхали, розганявся до 60 миль/год всього за 5,2 секунди і зупинявся з 70 миль/год за 163 фути.
Sonata N Line, яка використовує той самий двигун і трансмісію, була трохи швидшою до 60 миль/год (5,0 секунд) і зупинялася ще менше (152 фути). Проте на Hyundai, який ми тестували, були встановлені додаткові літні шини (Kia поставляється лише з всесезонними шинами), що сприяло його перевагам у продуктивності.
EPA оцінює, що K5 з базовим чотирициліндровим двигуном і приводом на передні колеса зароблятиме до 27 миль на галон у місті та 37 миль на галон на шосе. Обидва ці рейтинги отримують великий удар, коли повний привід потрапляє в суміш, знижуючись до 25 миль на галон у місті та 33 на шосе. Все-таки обидва показники схожі з повнопривідними Nissan Altima і Toyota Camry.
K5 GT з переднім приводом і потужністю 290 к.с. є найменш ефективним з пучка на 24 милі на галон у місті та 32 на шосе. Ми оцінили передньопривідний K5 зі стандартною силовою установкою під час нашого тесту на економію палива на шосе зі швидкістю 75 миль на годину, і він показав вражаючі 43 милі на галон, перевищивши свій державний рейтинг на 5 миль на галон. GT також перевершив свій рейтинг на 4 бали з результатом 36 миль на галлон.
Всередині K5 виглядає приголомшливо за свою вартість. Компонування вишукане та просте, а кабіна оздоблена привабливими матеріалами, такими як дерев’яне оздоблення приладової панелі та дверей. K5 також пропонує низку висококласних функцій інтер’єру, таких як розсіяне внутрішнє освітлення на приладовій панелі та дверях, підігрів і вентиляція передніх сидінь, панорамний люк у даху та панель для бездротової зарядки. Хоча водійське сидіння здається високим навіть у найнижчій точці, зручне місце для лівої ноги та акселератор на підлозі є приємними штрихами. На задньому сидінні також достатньо місця для ніг, а в багажнику достатньо місця для багажу. Нам вдалося помістити туди сім ручних валіз.
K5 стандартно поставляється з інформаційно-розважальною системою з 8,0-дюймовим сенсорним екраном, яка має спільну рамку з панеллю приладів. Більший 10,3-дюймовий сенсорний екран є стандартним, починаючи з GT-Line. Обидві системи мають ручку гучності, а також фізичні кнопки на кермі. У той час як менший дисплей пропонує бездротову інтеграцію Apple CarPlay і Android Auto, як не дивно, більший екран цього не робить і вимагає дротового підключення. Однак оновлений пристрій має настроювані профілі та можливість підключення двох пристроїв Bluetooth одночасно. K5 також доступний з аудіосистемою Bose з 12 динаміками для тих, хто хоче отримати найкращий звук.