Audi Q3 2023 року виглядає як зменшений Q8 , і те, що ви бачите, добре свідчить про те, що ви отримуєте. Маленький Q пропонує всі відмінні риси своїх більших братів і сестер Audi — він привабливий, сучасний, стильний і добре побудований — у компактному пакеті. Повний привід є стандартним, і кожен Q3 оснащений чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом; базова модель 40 отримує 184-сильний агрегат, тоді як більш висока специфікація 45 має 228 коней. Управління спритне, а продуктивність гідна — принаймні з потужнішим двигуном.
Салон Q3 не такий просторий і практичний, як у BMW X1 . І в порівнянні з автомобілем схожий на Mercedes-Benz GLA-класу, одного з інших серйозних суперників Q3, маленька Audi виглядає та відчувається більше як SUV. І позашляховик – це те, заради чого ви купуєте позашляховик, чи не так? Як і ці два конкуренти, Q3 пропонує багато сучасних технологічних функцій, включаючи цифровий дисплей індикаторів, інформаційно-розважальний сенсорний екран і безліч систем допомоги водієві. Але найкраща новина полягає в тому, що Q3 почувається та їздить так, як ви очікуєте від Audi.
Усі моделі Q3 отримують стандартні світлодіодні фари для модельного року 2023. Додаткова бездротова зарядна панель для смартфона була оновлена, але залишилася у своєму звичайному місці на центральній консолі. Три нових дизайни коліс прикрашають зовнішній вигляд Q3, а пакет Black Optic тепер доступний для моделі Premium 40.
Незважаючи на те, що це найдорожча модель, комплектація Premium Plus все ще є найкращою покупкою в лінійці Q3. Його відносно доступна ціна оснащена багатьма бажаними функціями, включаючи бездротову панель для заряджання смартфона, моніторинг сліпих зон, пасивний доступ із кнопковим запуском та адаптивний круїз-контроль. Ми також запропонуємо вищезгаданий технологічний пакет, який відкриває найкрутіші технічні функції, які може запропонувати Audi. Ми також вибрали б потужнішу модель 45.
Q3 оснащений чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом потужністю 184 або 228 к.с.; У будь-якому випадку він стандартно поставляється з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом Quattro. Перебуваючи за кермом Q3 з потужнішим із двох двигунів, ми помітили, що двигун забезпечує достатню потужність, але наш тестовий автомобіль не був таким швидким , як деякі суперники, і ми помітили затримку між діями нашої правої ноги. і реакцію двигуна (читай: турбо-лаг). Тим не менш, його трансмісія плавно перемикалася під час нормальної роботи та забезпечувала більш спортивну реакцію при перемиканні в режим S. На щастя, його підвіска гасила всі нерівності дороги, окрім найсуворіших. Пряме кермо з легким на дотик надає Q3 відчуття маневреності. Маленький позашляховик також рухається з такою ж витонченістю, як і його старші побратими, коли його кидають на звивистій ділянці дороги.
EPA оцінює, що Q3 40 забезпечить до 23 миль на галон у місті та 30 миль на галон на шосе . Ці цифри подібні до таких конкурентів, як X1 і Volvo XC40 . Q3 45 розрахований на 21 миль на галон у місті та 28 миль на галон на шосе, але коли ми побігли на нашому шосе зі швидкістю 75 миль на годину, він заробив 31 милю на галон.
Кабіна Q3 усуває всі наші скарги щодо попередньої моделі завдяки значно покращеному положенню за кермом, зручнішому розташуванню елементів керування та кращим матеріалам. Його видатні стандартні функції включають панорамний люк, шкіряну оббивку, підігрів передніх сидінь з електрорегулюванням у восьми положеннях і поперекову підтримку для водія. Більш розкішні варіанти включають атмосферне освітлення салону, повністю цифрову панель приладів і контрастну мікрозамшу на панелі приладів і дверях. Салон також просторіший, ніж у попередньої моделі, але на його задньому сидінні все ще бракує достатнього місця для ніг, щоб дорослим було комфортно під час довгих переїздів. У багажне відділення вдалося помістити шість ручних валіз і ще 12 сумок зі складеними задніми сидіннями. Обидва вони менші, ніж у X1, але на рівні з Jaguar E-Pace.
Audi оснащує більшість моделей Q3 інформаційно-розважальною системою MMI з 8,8-дюймовим сенсорним екраном, яка підтримує Apple CarPlay і Android Auto. Більший 10,1-дюймовий сенсорний екран також доступний з тим же вмістом. Ми знайшли інтерфейс привабливим і здебільшого простим у користуванні завдяки великим значкам і тактильному відгуку. Однак його низьке розташування на панелі приладів може відволікати увагу. Найкращі варіанти включають супутникове радіо SiriusXM, бездротову зарядку та стереосистему Sonos із 15 динаміками та потужністю 680 Вт.
ТИП ДВИГУНА
16-клапанний рядний 4-хвальний двигун із турбонаддувом і проміжним охолодженням, залізний блок і алюмінієва головка, безпосереднє вприскування палива Об’єм
121
куб. дюйм, 1984 куб.см
Потужність
228 к.с. при 5000 об./хв.
Крутний момент
258 фунт-фут при 1700 об.
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична з ручним режимом перемикання передач
ШАСІ
Підвіска (F/R): multilink/multilink
Гальма (F/R): 13,4-дюймовий вентильований диск/12,2-дюймовий вентильований диск
Шини: Bridgestone Potenza S005, 255/40R-20 101Y AO
РОЗМІРИ
Колісна база: 105,5 дюймів
Довжина: 176,6 дюймів
Ширина: 72,8 дюймів
Висота: 64,1
дюймів Пасажирський об’єм: 94 кубічних футів
Об’єм вантажу: 24 кубічних футів
Споряджена маса: 3915 фунтів