Cadillac XT5 стикається з надзвичайною конкуренцією в сегменті компактних розкішних позашляховиків, заповненому такими приголомшливими автомобілями, як Mercedes-AMG GLC-класу та Porsche Macan . Цей потужний клас із понад два десятки також має велику кількість розкішних розкішних човнів — спокійних транспортних засобів, таких як Volvo XC60 і Genesis GV70. XT5 має поперечно встановлений турбо-чотири або атмосферний двигун V-6 з переднім або повним приводом.

Cadillac XT5 2023

І хоча він має тихий салон і може похвалитися одним із найбільш конкурентоспроможних вантажних місткостей у своєму класі, внутрішнє оздоблення вражає, ані таке поліроване, ані таке розкішне, як у його конкурентів. Cadillac також не використав компактні пропорції XT5; його динаміка водіння нудна, а двигуни не викликають захвату. В ізоляції Caddy здається досить приємним. Але в переповненому класі тими, хто встигає, він просто не може конкурувати. З більш ніж двох десятків записів у цьому сегменті ми ставимо XT5 мертвим останнім.




У 2023 модельному році Cadillac XT5 зазнає лише незначних змін. Три з восьми доступних кольорів фарби є новими цього року. Моделі Premium Luxury і Sport тепер також оснащені вбудованою навігацією та звуковою системою Bose Performance Series із 14 динаміками.




Модель середнього рівня Premium Luxury є найкращим за ціною. Він оснащений шкіряною оббивкою, кермом з підігрівом, підйомними дверима з вільними руками, бездротовою зарядкою тощо. Ми б вибрали потужніший додатковий двигун V-6, але ми б залишилися з приводом на передні колеса. Повний привід доступний, якщо ви цього хочете.

Cadillac XT5 2023 photo

Стандартний чотирициліндровий двигун XT5 з турбонаддувом видає 235 кінських сил, а опціональний V-6 видає 310 поні. З будь-яким двигуном він не зрівняється з конкурентами, орієнтованими на продуктивність, такими як Porsche Macan S потужністю 340 к.с. Однак продуктивність Caddy є кращою порівняно з менш агресивними моделями, такими як Lexus RX350 і Volvo XC60.. У повсякденній легкій експлуатації ми виявили, що V-6 Cadillac працює вражаюче тихо та добре ізольовано від салону.




Однак під сильним натисканням газу голос більшого двигуна дає про себе знати невтішним чином. Зіткнувшись із звивистою дорогою, XT5 зможе впевнено подолати її, хоча від цього волосся на потилиці не встає дибом, навіть якщо він оснащений додатковою адаптивною підвіскою. Крен кузова добре контролюється, і XT5 відчуває себе міцним і посадженим, що особливо комфортно на довгих трасах. Однак на нерівних ділянках розбитого тротуару може відчуватися тремтіння, а різкі удари відбиваються в салоні. Рульове керування точне, але не має внутрішнього зворотного зв’язку — це ще одна втрачена можливість привернути увагу водіїв-ентузіастів.




Передньопривідні XT5 зі стандартним чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом за оцінками EPA споживають паливо в 22 милі на галон у місті, 29 миль на галон на шосе та 24 милі на галон разом. Перехід до V-6 знижує витрату миль на галон до 19 у місті, 26 на шосе та 21 разом. На обох моделях додавання додаткового повного приводу дещо знижує ці оцінки – невелика поступка для додаткової впевненості в негоду. На нашому тестовому маршруті економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год повнопривідний XT5 з двигуном V-6 показав 23 милі на галон, а передньопривідна модель із чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом — 29 миль на галон.

Cadillac XT5 interior

Пасажирський простір прийнятний, але приміщення не такі розкішні, як вони повинні бути в сучасному Cadillac. Матеріали, використані в кабіні XT5, здаються висококласними, якщо розглядати їх окремо, але якщо дивитися в цілому, результатом є дизайн, який здається розмитим. Компонування салону гарне, а місце за кермом приємне. Однією з сфер, де XT5 перевершує, є практичність. Багажний простір вище середнього, велика кількість ящиків для зберігання дрібних предметів і заднє сидіння, яке легко складається, роблять цей Caddy королем вантажівок. Вантажний відсік XT5 вміщує вражаючу кількість 10 ручної поклажі з заднім сидінням. У складеному вигляді ми вміщуємо 24 ручної поклажі.




Усі моделі XT5 постачаються з хорошим підключенням прямо зараз із стандартними перевагами, такими як 8,0-дюймовий сенсорний екран, Apple CarPlay, Android Auto та точка доступу 4G LTE Wi-Fi. Інформаційно-розважальна система CUE пропонує інтуїтивно зрозуміле керування, включаючи поворотний регулятор і розпізнавання голосу. Вбудована навігація також є стандартною для моделей Premium Luxury і Sport, як і аудіосистема Bose Performance Series із 14 динаміками. У салоні є чотири порти USB для заряджання мобільних пристроїв, а між двома передніми сидіннями є бездротова індукційна зарядна панель для телефону.