За даними асоціації автомобільної промисловості Gaikindo, ринок нових автомобілів Індонезії зріс на 7% до 86 954 одиниць у лютому 2023 року з 81 228 роком раніше.

Минулого місяця ринок транспортних засобів продовжив своє дворічне відновлення від мінімуму пандемії 2020 року – продажі зросли на 18% до 1 048 040 одиниць минулого року – завдяки активній економічній активності, включаючи відновлення в туристичному секторі та значні інвестиції та експорт.

Раніше цього року Банк Індонезії підвищив базову процентну ставку до 5,75% у відповідь на зростання інфляції з історичного мінімуму в 3,5% наприкінці 2021 року.

Продажі автомобілів за перші два місяці року (з початку року) зросли на 10% до 181 077 одиниць порівняно зі 165 290 рік тому, причому продажі легкових автомобілів зросли на 9% до 133 677 одиниць, тоді як поставки комерційних автомобілів зросли на 11% до 47 400.

Продажі Toyota зросли на 17% до 56 036 одиниць з початку року завдяки покращенню поставок напівпровідників і високому попиту на популярний компактний мінівен Avanza.

Продажі Daihatsu зросли на 3% до 34 457 одиниць, тоді як поставки Honda зросли на 35% до 30 156 одиниць завдяки нещодавньому запуску нового WR-V.

Продажі Mitsubishi продовжили падати минулого місяця на 33% до 14 878 одиниць, тоді як продажі Suzuki трохи зросли до 14 006.

Gaikindo сказав, що виробництво автомобілів зросло на 9% до 256 664 одиниць з початку року, тоді як експорт зібраних автомобілів зріс на 60% до 89 790.