Голландський стартап представив дизайн майбутнього електричного літального апарата з акумуляторами та спеціальну систему зарядки, яка може революціонізувати комерційну авіацію.

Уявіть собі великий літак, який можна зарядити трохи більше ніж за півгодини завдяки повністю роботизованому процесу. Як тільки це буде зроблено, він буде готовий доставити понад 40 пасажирів до місця призначення, плавно подолавши 250 морських миль (460 км).

Maeve 01

Літак буде генерувати нульові викиди протягом усього польоту та працюватиме зі значно меншим шумом, ніж звичайний авіалайнер.

Це не просто амбітне бачення чи цікава концепція. Це Maeve 01, новий тип літака, який готується підкорити світ авіації. Maeve, голландський стартап, пов’язаний зі всесвітньо відомим кампусом TU Delft, нещодавно представив дизайн.

Розташована в інкубаторі YesDelft на цьому кампусі, Мейв об’єднала аерокосмічних фахівців з усього світу, які мають намір революціонізувати комерційну авіацію.

Літак Maeve 01 був досить вражаючим, щоб залучити фінансову підтримку з боку ЄС і замовлення від партнерів по галузі. Кілька операторів забронювали до 20 одиниць, підтверджуючи комерційний потенціал цього нового літака.




Що відрізняє Maeve 01 від будь-якого іншого екологічного літака на ринку, так це його вражаюча місткість і електричний двигун. Це не крихітне повітряне таксі чи гібридний літак.

Початкова версія зможе перевозити до 44 пасажирів плюс екіпаж, з нульовими викидами та на маршрутах щонайменше 250 морських миль. Згодом він матиме ще більшу місткість понад 50 місць, а також збільшуватиме радіус дії з часом, оскільки технологія акумуляторів продовжує вдосконалюватися.

Одночасно стартап із Нідерландів розробив спеціальну систему зарядки під назвою Maeve reCharge. Ця система швидкої зарядки постачається у вигляді одного модуля, який займає не більше місця, ніж 30-футовий (9,1-метровий) контейнер, і який можна легко встановити в будь-якому аеропорту.

Щойно електричний літак Maeve завершує свою подорож, процес заряджання починається миттєво та повністю роботизований, займаючи лише 35 хвилин. У той же час Мейв подбає про моніторинг усього процесу зарядки, щоб полегшити роботу майбутнім операторам. Рішення ReCharge базуватиметься виключно на стійкій та доступній енергії.




Технічні деталі, які забезпечують цю продуктивність, все ще залишаються в таємниці. Тим не менш, нідерландський літак, очевидно, включатиме кабіну, яка повинна бути інноваційною, гнучку кабіну та модульну високоефективну систему акумуляторів.

Єдина погана новина полягає в тому, що нам доведеться почекати до кінця десятиліття, щоб побачити Maeve 01 готовою до експлуатації. Голландський стартап має на меті запустити льотні випробування через п’ять років і розпочати комерційне обслуговуванняМейв 01 до 2030 року.