Прекрасним прикладом є його остання зручна робота – новий Manhart MH4 600, який базується на BMW M4 Competition покоління G82.
Він був тонко вдосконалений і зберіг стандартні ковані колеса Style 1000 M, однак вони отримали матове золото-бронзове покриття.
Що стосується розміру, вони мають 20 дюймів спереду, тоді як задні колеса мають розмір 21 дюйм, що надає автомобілю агресивну позицію, нахилену вперед.
Як і переважна більшість його конструкцій, Manhart MH4 600 постачається зі звичайними зовнішніми компонентами з вуглецевого волокна, отриманими з лінійок деталей Manhart і M Performance.
Але найбільше уваги приділено моторному відсіку.
BMW M4 Competition — це не ганьба, його 3,0-літровий двигун S58 з подвійним турбонаддувом видає 473 к.с. і крутний момент 406 фунт-фут.
У стандартній формі він розганяється від 0 до 100 км/год (0-62 миль/год) за 4,2 секунди.
Manhart втручається, однак, і завдяки модернізації двигуна підвищує ці показники до 635 кінських сил і 575 фунт-фут крутного моменту.
Про його новий час розгону 0-100 км/год нічого не повідомляється, але нібито він розганятиметься від 0-200 км/год (0-124 миль/год) всього за 10,5 секунди.
Manhart MH4 600 також оснащений вихлопною системою з нержавіючої сталі, а також доступними опціональними трубами з вуглецевим покриттям, якщо ви віддаєте перевагу їм.
Також доступні водостічні труби з 300-елементними каталітичними нейтралізаторами GESI або без них.
Manhart не забув про підвіску, яка була оптимізована за допомогою власної спіральної підвіски або пружин H&R.
Що стосується гальмівної сили, карбон-керамічна гальмівна система BMW, яка є опцією, залишається незмінною.
Єдиним недоліком є те, що всі ці запчастини для Manhart MH4 600 поставляються без схвалення німецького TÜV, тому вони призначені лише для експорту.