Офіційний відділ новин Apple ще не включив спеціальне посилання на революцію « просторових обчислень », представлену решті світу під час потенційно сприятливої ​​доповіді WWDC23. Тепер знайдено можливе пояснення цієї невідповідності: схоже, що гігант із Купертіно припустився рідкісного промаху в торговельній марці своєї першої гарнітури розширеної реальності (XR).

Apple Vision Pro

За словами китайських детективів в Інтернеті, термін "Vision Pro" був заявлений як торгова марка - компанією Huawei , і до 4 років тому. Повідомляється, що OEM зареєстрував інтелектуальну власність у національних органах у травні 2019 року у заявці, схваленій у листопаді 2021 року.




Таким чином, Huawei, а не Apple , володіє цією торговою маркою і залишатиметься такою до 2031 року, хоча лише в Китаї. Немає жодних ознак того, що додаток першого має щось спільне з другим (і будь-яких планів, які він може мати щодо захоплення світу технологій за допомогою свого нового апаратного забезпечення); це, швидше за все, відображення планів щодо вищих версій поточного продукту Vision Glass .

Відповідно, буде цікаво побачити, чи з’являться ознаки Vision Pro від Huawei , особливо перед обличчям його майбутнього тезки Apple . Крім того, конфлікт ІВ може мати наслідки для свого, за чутками, наступного « ванільного » варіанту.