Оснащений п’ятициліндровим двигуном потужністю 294 кВт (400 к.с.), високопродуктивний двигун забезпечує швидке прискорення з дуже п’янким звуком. Силовий агрегат тепер забезпечує крутний момент 500 Нм і реагує ще швидше. Візуально RS3 демонструє свою спортивну ДНК завдяки розширеному кузову, спортивній вихлопній системі RS і дисплеям у кабіні, як у гоночних автомобілях.

audi a3

«З третім поколінням Audi RS3 Sportback і другим поколінням Audi RS3 Sedan ми тепер пропонуємо спортивні автомобілі преміум-класу, які підходять для повсякденного використання та однаково захоплюючі для їзди по дорогах загального користування та гоночних треках», — говорить Себастьян Грамс, керуючий директор. компанії Audi Sport GmbH. «Вони являють собою точку входу в наш світ RS і, завдяки розподільнику крутного моменту, забезпечують виняткову продуктивність у компактному сегменті».

Неперевершене прискорення та максимальна швидкість: 2,5 TFSI




Завдяки своєму п’ятициліндровому високопродуктивному двигуну Audi RS3 є єдиним у своєму роді в сегменті. 2.5 TFSI дев’ять разів поспіль отримував нагороду «Міжнародний двигун року». В останньому поколінні компактного спортивного автомобіля двигун тепер потужніший, ніж будь-коли раніше. Нові моделі RS3 розганяються з місця до 100 км/год лише за 3,8 секунди. Їхня максимальна швидкість обмежена 250 км/год, але 280 км/год також доступна як додаткове оновлення. З пакетом RS Dynamic і керамічними гальмами вони навіть можуть розвивати максимальну швидкість 290 км/год. Це робить Audi RS3 найкращим у своєму класі з точки зору прискорення та максимальної швидкості. Це в першу чергу завдяки збільшенню крутного моменту на 500 Нм, який доступний між 2250 і 5600 об/хв. Це на 20 Нм більше, ніж у попередника. В результаті Audi RS3 розганяється ще швидше з низьких діапазонів обертів.

audi a3 review

Максимальна потужність двигуна в 294 кВт (400 к.с.) доступна раніше, ніж раніше, при 5600 об/хв і поширюється на широке плато до 7000 об/хв. Новий блок керування двигуном також збільшує швидкість, з якою всі компоненти приводу спілкуються один з одним.

Семиступінчаста трансмісія з подвійним зчепленням — це те, що передає потужність п’ятициліндрового двигуна на тротуар — з коротким часом перемикання передач і більш спортивним розкидом передавального числа. Унікальна послідовність запалювання двигуна 1-2-4-5-3 і незрівнянний звук, який приходить з нею, роблять водіння ще більш захоплюючим. Вперше вихлопна система має повністю змінну систему керування заслінками, яка підтримує проміжні положення, таким чином ще більше розширюючи звукові характеристики. Його можна регулювати за допомогою системи динаміки водіння Audi drive select. У режимах Dynamic і RS Performance, наприклад, заслінки відкриваються набагато раніше - емоційні елементи звучання проявляються ще більше. Крім того, безпомилковий звук п’ятициліндрового двигуна ще більше посилюється опціональною спортивною вихлопною системою RS.

Максимальна маневреність: RS Torque Splitter і спеціальні режими RS3




Новий Audi RS3 є першою моделлю Audi, яка стандартно оснащена розподільником крутного моменту. Він замінює диференціал задньої осі та попередній пакет багатодискового зчеплення на задній осі. Замість цього на кожному з приводних валів використовується багатодискова муфта з електронним керуванням. Це гарантує, що потрібний крутний момент оптимально розподіляється вздовж задньої осі. Під час більш динамічного водіння розподільник крутного моменту збільшує крутний момент приводу на зовнішнє заднє колесо з більшим навантаженням на колесо, що значно зменшує тенденцію до недостатньої поворотності. На лівих поворотах він передає крутний момент на праве заднє колесо, на правих поворотах – на ліве заднє колесо, а при русі прямо вперед – на обидва колеса.

audi a3 cars red

Нова технологія також робить можливим контрольований занос на закритих трасах - у цьому випадку розподільник крутного моменту спрямовує всю потужність лише на одне із задніх коліс, із можливим до 1750 ньютон-метрів на колесо. З цією метою Audi навіть розробила режим водіння спеціально для RS3 — «RS Torque Rear» — як режим дрейфу з власною характерною кривою для розподільника крутного моменту. Режим RS Performance, створений спеціально для іподрому, є ще однією інновацією, яку раніше не бачили. Він використовує спеціальну конфігурацію двигуна та трансмісії та точно адаптований до шин напів-слік, які вперше доступні для RS3 як заводська опція. У цьому випадку розподільник крутного моменту забезпечує особливо динамічну, спортивну їзду вздовж поздовжньої осі з мінімальною недостатньою і надмірною поворотністю. Ці режими можна вибрати за допомогою системи динаміки водіння Audi drive select, яка також пропонує такі профілі: комфорт, автоматичний, динамічний, RS Individual та ефективність.

Більш динамічна їзда з більшою точністю: спортивна підвіска RS і більший розвал коліс




Стандартна спортивна підвіска RS оснащена нещодавно розробленими амортизаторами та системою клапанів, характерними для RS3. Клапани забезпечують особливо чутливу реакцію амортизаторів як частину характеристик відскоку та стиснення. Це дозволяє підвісці ще швидше та ефективніше реагувати на відповідну дорожню ситуацію. Спортивна підвіска RS plus з адаптивним керуванням амортизаторами доступна як опція. Він постійно й індивідуально налаштовує кожен амортизатор відповідно до дорожніх умов, ситуації на дорозі та режиму, вибраного в Audi drive select. Три характерні криві, комфортні, збалансовані та спортивні, забезпечують чітко помітний розподіл характеристик амортизатора.

Audi RS3 Sedan (2022)

Більший розвал коліс, тобто колеса більше нахилені до дороги, забезпечує точнішу реакцію керма та збільшення сили на поворотах. Порівняно з Audi A3, колеса на передній осі нового RS3 мають трохи менше ніж один градус додаткового негативного розвалу. Щоб досягти цього, були модифіковані опори повороту, а нижні поперечні важелі були оснащені більш жорсткими підшипниками, підрамниками та стабілізаторами. Задня вісь має чотириважільну конструкцію з окремим розташуванням пружин/амортизаторів, підрамником і трубчастою стійкою стабілізатора.




Колісні опори, жорсткіші, ніж в Audi A3 і S3, поглинають збільшені бічні сили, створювані розподільником крутного моменту. Від'ємний розвал коліс тут майже на півградуса більше, ніж у A3. Спеціальне прогресивне рульове управління RS змінює передавальне число залежно від кута повороту - зі збільшенням кута повороту передавальне число стає меншим, а кермо більш прямим. Він також допомагає залежно від швидкості та може бути змінений за допомогою Audi drive select. Налаштування пружин і амортизаторів помітно жорсткі, а корпус на десять міліметрів нижчий, ніж у S3, і на 25 міліметрів нижчий, ніж у A3.

audi a3 review car

Ще одним новим доповненням до RS3 є модульний контролер динаміки автомобіля (mVDC). Ця центральна система збирає дані з усіх компонентів, що мають відношення до бічної динаміки, забезпечуючи таким чином їх точнішу та швидшу взаємодію. mVDC синхронізує розподільник крутного моменту, адаптивні амортизатори та селективне керування крутним моментом для точного керування та керованості. Загалом, це підвищує маневреність автомобіля, особливо на звивистих дорогах.

Потужне гальмування: шестипоршнева сталева та керамічна гальмівна система




Audi RS3 стандартно оснащується більшими та нещодавно розробленими шестипоршневими сталевими гальмами, щоб підтримувати потужність п’ятициліндрового двигуна. Керамічна гальмівна система розміром 380 на 38 мм опціонально доступна на передній осі з характеристикою педалі, спеціально адаптованою до підсилювача гальм. Високоефективна гальмівна система важить ще на десять кілограмів менше, ніж сталеві гальма. Його диски з внутрішньою вентиляцією та просвердленнями мають розміри 375 на 36 мм спереду та 310 на 22 мм ззаду. Це робить їх більшими та стабільнішими, ніж у попередній моделі.

audi a3 review car photo

Елементи керування повітрям покращують час охолодження гальм на 20 відсотків. Це швидше знижує пікові температури під час різкого гальмування, а відчуття від педалі залишається незмінним. Крім того, це також зменшує знос гальмівних колодок, які на 15 відсотків більші та не містять міді. Ті, хто обирає керамічні гальма, можуть вибрати між сірими, червоними або синіми гальмівними супортами. Ті, хто віддає перевагу сталеву версію, можуть замовити червоні супорти замість чорних.

Виразний і безпомилковий: зовнішній вигляд і освітлення




Дизайн нового Audi RS3 ще більш динамічний і потужний, ніж у його попередника. Спереду широкий бампер RS, оновлена ​​рама Singleframe з характерною решіткою радіатора у вигляді соти та великі повітрозабірники надають компактному спортивному автомобілю виразності. RS3 стандартно оснащений плоскими клиновидними світлодіодними фарами та світлодіодними задніми ліхтарями, включаючи динамічні покажчики повороту. Матричні світлодіодні фари доступні як опція з затемненими рамками, які мають цифрові денні ходові вогні навколо зовнішніх кутів вниз. Завдяки своєму піксельному полю з 3 х 5 світлодіодних сегментів, він забезпечує безпомилковий вигляд – картатий прапорець з’являється на лівій фарі як динамічна сцена від’їзду та повернення додому, а напис RS3 з’являється з боку водія. Під час руху картатий прапор підсвічується з двох сторін.

audi rs3 review car photo 2023

Також є новий елемент дизайну за передніми колісними арками: привабливий додатковий повітрозабірник. Поворотні панелі з чорною окантовкою також були оновлені та в поєднанні з розширеними колісними арками створюють виразний вигляд нового RS3. Колію передньої осі було розширено на 33 міліметри порівняно з попередньою моделлю. У Sportback колія задньої осі збільшилася на десять міліметрів. RS3 стандартно оснащений 19-дюймовими литими колесами з 10-Y спицями. Справжній гоночний дизайн втілений опціонально доступними 5-Y спицями з брендом RS. За бажанням Audi також вперше встановить напівслікові шини Pirelli P Zero "Trofeo R". Останні штрихи, натхненні автоспортом, включають оновлений задній бампер RS із вбудованим дифузором і вихлопну систему RS із двома великими овальними вихлопними трубами.




Нові моделі Audi RS3 можна замовити в двох ексклюзивних кольорах RS: зеленому Kyalami та сірому Kemora. Дах седана також вперше можна замовити в контрастному кольорі Brilliant black. Індивідуальні елементи екстер’єру, такі як стільникова решітка в Singleframe, стандартно поставляються в чорному кольорі – або з матовим, або з глянцевим покриттям. Пакет Alu-Optic Trim доступний як опція та підкреслює передній бампер, вставку дифузора та оздоблення вікон. Для ще більшого спортивного вигляду вставки панелі рокера також доступні з полімеру, посиленого вуглецевим волокном. Те саме стосується кришки дзеркал, спойлера дверей багажника на седані та спойлера на даху на Sportback.

Справжнє відчуття перегонів: інтер’єр




В інтер’єрі також багато елементів, характерних для RS, підкреслюють його спортивність. Дисплеї відображаються в 12,3-дюймовому Audi virtual cockpit plus, який є стандартним. Він відображає кількість обертів у формі гістограми та показує потужність і крутний момент у відсотках. Опціонально доступний індикатор обертів у новому дизайні «RS Runway». У цьому випадку значення відображаються в протилежному напрямку у спосіб, який візуально нагадує злітно-посадкову смугу літака - найвища швидкість на передньому плані та найменша швидкість на задньому плані. Крім того, Audi virtual cockpit plus містить дисплеї для g-сил, часу кола та прискорення від 0-100 км/год, 0-200 км/год, чверть милі та восьму милю.




Спеціальний для RS блимаючий індикатор перемикання передач у режимі ручної коробки передач змінює відображення обертів із зеленого на жовтий та червоний, блимаючи так само, як і в автоспорті, щоб вказати ідеальний час для перемикання передач. 10,1-дюймовий сенсорний дисплей містить так званий «RS Monitor», який відображає температуру охолоджуючої рідини, двигуна та трансмісійного масла, а також тиск у шинах. Крім того, вперше для Audi RS3 доступний проекційний дисплей, який проектує відповідну інформацію на лобове скло в прямому полі зору водія на додаток до світлового індикатора перемикання передач.




Відчуття справжнього перегону ще більше підсилюється приладовою панеллю з вуглецевого волокна та спортивними сидіннями RS з тисненням RS і контрастною строчкою кольору антрацит. Оббивка сидінь опціонально доступна з тонкої шкіри Nappa з стільниковою строчкою RS і глянцевою чорною, червоною або, вперше, зеленою контрастною строчкою. Пакети дизайну RS червоного та зеленого кольорів доступні відповідно до них. Вони включають спеціальні килимки з контрастними швами та вишивкою RS, а також ремені безпеки з кольоровими краями. Пакет Design Plus включає кути сидінь червоного або зеленого кольору та кольорові акценти на вентиляційних отворах.

Все під контролем: кермо зі смугою 12 годин і кнопка RS Mode




Audi RS3 стандартно оснащений триспицевим багатофункціональним шкіряним кермом RS Sport зі сплющеним дном. Він має вбудовані високоякісні литі під тиском цинкові пелюстки перемикання передач. Ті, хто обирає пакет Design, отримують, окрім значка RS, смужку 12 годин для швидшої індикації положення керма під час динамічної їзди. Крім того, кругле кермо RS доступне з ручним виявленням, тобто ємнісним розпізнаванням рукоятки, для допоміжних функцій керування. Обидва мають спільну нову кнопку RS Mode на правій спиці керма. Цю кнопку можна використовувати для вибору режимів Audi Drive RS Performance, RS Individual або останнього використовуваного режиму. В обох режимах RS дисплей приладів і проекційний дисплей мають ще більш спортивний вигляд із миготливим індикатором перемикання передач.