CDProjekt Red тепер надав режим RT Overdrive для Cyberpunk 2077 через патч 1.62. Хоча номер версії виправлення вказує на те, що RT Overdrive вносить незначні зміни в гру, RT Overdrive повністю переробляє трасування променів, щоб забезпечити досвід трасування шляху. Крім того, патч 1.62 представляє підтримку NVIDIA DLAS і Intel XeSS 1.1, а також вдосконалений режим тестування. Будь ласка, перегляньте нотатки про виправлення CDProjekt Red для отримання додаткової інформації.
RT Overdrive, мабуть, є найбільшою зміною, яку Patch 1.62 вносить у Cyberpunk 2077 , і дає змогу побачити, чим звичайна трасування променів відрізняється від трасування шляху в реальному часі. Для довідки режим RT Overdrive розроблено з урахуванням відеокарт серії RTX 40. Однак ця функція все ще працює на картах серії RTX 30 останнього покоління.
Подібним чином серії AMD RX 6000 і RX 7000 сумісні, але не забезпечать такої плавної роботи, як GeForce RTX 4070 і вище. Digital Foundry також надала огляди та порівняння режиму RT Overdrive у дії. Зрештою, DLSS потрібен, щоб режим RT Overdrive можна було відтворювати на будь-якій графічній карті поточного покоління, включаючи GeForce RTX 4090 . Карти серії не RTX 40 обмежені до 1080p і 30 кадрів на секунду з активованим режимом RT Overdrive. Зауважте, що RT Overdrive наразі слід вважати технічним попереднім переглядом і ще не є завершеним проектом.