На основі SF90 Stradale була представлена ​​нова спеціальна обмежена серія SF90 XX Stradale разом із аналогом SF90 XX Spider. Ці нові PHEV з двигуном V8, які будуть випущені лише в 799 і 599 екземплярах, являють собою найновіший і найбільш екстремальний приклад концепції спеціальних версій, які виводять продуктивність дорожніх моделей Ferrari на новий рівень.

Ferrari SF90 XX Spider 2024

Концепція вдосконалювалася протягом останніх 20 років або близько того, і багато з цих моделей швидко стали вважатися еталоном у лінійці Prancing Horse, наприклад 488 Pista та 812 Competizione. Протягом тих самих двох десятиліть Ferrari також розробила програму XX, щоб запропонувати обраній групі досвідчених водіїв-клієнтів екстремальні автомобілі, які не омологовані для доріг, але які можна їздити на самому ліміті на трасі. Усі моделі, вироблені в рамках програми, довели величезний успіх, останньою з яких стала FXX-K EVO.




Спираючись на свій досвід в обох цих сферах, Ferrari вирішила створити автомобіль, дозволений для дорожнього руху, який втілює максимальне вираження інженерних концепцій двох програм. SF90 XX Stradale базується на суперкарі цієї серії, SF90 Stradale, і піднімає його вже вражаючу захоплюючу трасу та досвід водіння на межі можливостей до нових висот. Потужність підвищується завдяки його вражаючим 1030 к. с. (на 30 більше, ніж у SF90 Stradale), специфічній логіці програмного забезпечення та використанню радикально нових аеродинамічних рішень, включаючи фіксований задній спойлер — перший, який з’явився на дорожніх Ferrari з часів F50 - який забезпечує неперевершену притискну силу 530 кг на 250 км/год.

Ferrari SF90 XX Spider 2024 interior

Ця ж концепція стала джерелом натхнення для Ferrari SF90 XX Spider, який поєднує в собі неперевершений викид адреналіну на трасі з п’янким задоволенням від водіння на відкритому повітрі, де культовий звук Ferrari V8 робить такий важливий внесок. SF90 XX Spider має переваги тих самих складних аеродинамічних рішень, що й SF90 XX Stradale, а також спеціально розроблені потоки повітря в кабіні, які гарантують чудовий комфорт для пасажирів, коли верх опускається. Він оснащений відомим Retractable Hard Top (RHT) Ferrari, який складається з алюмінієвих панелей і не тільки розгортається та втягується лише за 14 секунд, але також може бути активований на швидкості до 45 км/год.

СИЛОВИЙ ТРАНСМІСІЙ




SF90 XX Stradale також успадкував фірмову схему PHEV, яку можна знайти в SF90 Stradale і SF90 Spider, у якій двигун внутрішнього згоряння V8 інтегровано з трьома електродвигунами, два незалежних на передній осі, а один розташований між двигуном і коробкою передач на задній. Ця конфігурація дозволяє автомобілю розвивати максимум 1030 к. с. (на 30 к. с. більше, ніж у SF90 Stradale), встановлюючи абсолютно новий рівень продуктивності.

ДВИГУН ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ




Завдяки своїй потужності 797 к. с. турбодвигун V8, розташований посередині ззаду, ще більше підвищує планку продуктивності для цієї конкретної архітектури. Силовий агрегат SF90 Stradale був використаний як відправна точка для двигуна F154FB, який приводить у рух Ferrari SF90 XX Stradale, і тепер він є значно екстремальнішим.

Ferrari SF90 XX Spider 2024 interior

Ефективність була збільшена за рахунок полірування впускних і випускних каналів, а ступінь стиснення збільшився завдяки застосуванню нових поршнів і спеціальної механічної обробки камери згоряння. Видалення системи вторинного повітря також зменшило вагу двигуна на 3,5 кг порівняно з попереднім застосуванням.

ЗВУК ДВИГУНА




Саундтрек SF90 XX Stradale був перероблений, щоб стати найкращим втіленням гоночної душі автомобіля. Щоб відтворити ще повніший і насичений звук і відзначити гармоніки прямо в діапазоні обертів V8, систему гарячих трубок було оптимізовано. Це передає пульсації згоряння в салон, висвітлюючи вищі частоти, щоб показати остаточну еволюцію Ferrari V8.

Ferrari SF90 XX Spider 2024 interior

Використання інноваційних матеріалів покращило акустичну чистоту системи: результатом є неймовірно насичений вибух культового звуку Ferrari V8. Трубку від впускної камери було перероблено та перенесено ближче до перегородки кабіни, щоб пасажири відчували ще різкіші та хрипліші гармоніки, оскільки двигун вбирає більшу кількість повітря, щоб забезпечити бажаний крутний момент. Резонатор тепер знаходиться ближче до двигуна, щоб створити багатшу гармонію та збільшити інтенсивність.

Робота, проведена на обох гілках системи гарячих трубок, призвела до явного покращення якості звуку, який є найкращим на середніх обертах. Однак у міру того, як автомобіль наближається до лімітера, моменту, коли автомобіль розкриває вершину своєї потужності та потужності, модифікації забезпечують плавне та поступове зростання як якості, так і інтенсивності.

ЕЛЕКТРО ДВИГУН




Як і SF90 Stradale, SF90 XX Stradale має три електродвигуни, один розташований між ДВС і коробкою передач, а два — на передній осі. У цьому випадку вони забезпечують максимальну потужність 233 к. с. або 171 кВт завдяки запатентованій логіці динаміки автомобіля з додатковим прискоренням, абсолютно першою на дорожніх автомобілях Prancing Horse. Високопродуктивний літій-іонний акумулятор Ferrari SF90 XX Stradale живить три двигуни, гарантуючи запас ходу 25 км у повністю електричному режимі. При вимкненому ДВС передні мотори забезпечують максимальну швидкість автомобіля 135 км/год.

Ferrari SF90 XX Spider 2024 Blue design

Логіка керування оптимально керує потоками електроенергії, зосереджуючись на ефективності або продуктивності за потреби. Водій може використовувати селектор eManettino на кермі для вибору з чотирьох різних режимів керування живленням. У режимі eDrive двигун внутрішнього згоряння вимикається, а тяга повністю покладається на передню вісь; у гібридному режимі він сприяє розрядженню заряду акумулятора та автономно керує переходами, максимізуючи повний електричний діапазон; у режимі Performance двигун внутрішнього згоряння продовжує працювати, оскільки пріоритетом є підтримка постійної продуктивності, а не досягнення максимальної потужності; а під час кваліфікації система вивільняє максимальну вихідну потужність завдяки логіці керування, яка надає пріоритет продуктивності за допомогою абсолютно нової функції додаткового посилення.

КОРОБКА ПЕРЕДАЧ




SF90 XX Stradale і SF90 XX Spider зберегли 8-ступінчасту коробку передач з подвійним зчепленням, яка вперше з’явилася в лінійці Ferrari на SF90 Stradale. Однак логіка перемикання передач суттєво змінилася: автомобіль використовує запатентовану логіку, представлену на Ferrari Daytona SP3, щоб досягти більш привабливих профілів динамічного прискорення. Крім того, нова логіка покращує звук перемикання передач, додаючи ноту вихлопу, подібну до перевищення шуму від старту, характерного для високоефективної їзди на середніх/високих обертах.

Ferrari SF90 XX Spider 2024 Blue design

З цією метою інженери Ferrari розробили спеціальне калібрування двигуна, яке працює в синергії з логікою керування коробкою передач: послідовність спрацьовування SF90 Stradale була перероблена, а цикл тиску в камері згоряння оптимізовано, щоб максимізувати інтенсивність звуку перемикання передач точно на рівні точці підйому, щоб коробка передач могла зачепитися.

АЕРОДИНАМІКА




Ferrari SF90 XX Stradale забезпечує найефективніші аеродинамічні характеристики серед усіх дорожніх автомобілів в історії Ferrari, що робить його порівнянним лише з показниками суперкара LaFerrari. Він забезпечує вдвічі більшу максимальну притискну силу, ніж SF90 Stradale, покращуючи зчеплення та забезпечуючи відчутно швидший час кола на Fiorano. Цей результат був результатом неоціненного гоночного досвіду Маранелло, який був досягнутий шляхом переробки системи управління потоком охолодження для теплових і електричних компонентів, а також моторного відсіку, щоб справлятися з більшою доступною максимальною потужністю.

Ferrari SF90 XX Spider 2024 Blue design Photo

З точки зору аеродинаміки, фірмовим елементом, безперечно, є фіксоване заднє антикрило, розроблене на основі досвіду роботи з автомобілями програми XX. Це елемент з величезним аеропотенціалом, який довів природну придатність для цього конкретного застосування завдяки тісній співпраці з Ferrari Styling Centre. Його форма була продиктована необхідністю ефективно відточити спосіб, у який поле тиску, створене крилом, взаємодіє зі складними системами тиску та протитиску, які розвиваються навколо запірного Герні.




Останній, який також був перероблений, ефективно керує компромісом притискної сили та лобового опору та має дві конфігурації: LD (Low Drag), у якій рухомий елемент піднятий і закріплений у фіксованій частині, мінімізуючи лобовий опір для підвищення поздовжньої продуктивності, тоді як у HD (висока притискна сила) рухомий елемент опускається, закриваючи зону обдування, тим самим дозволяючи повітрю потрапляти на нерухому область. Це створює зону надлишкового тиску, яка, окрім створення задньої притискної сили, також відхиляє вхідний потік вертикально, допомагаючи створити абсолютно максимальну задню притискну силу: 315 кг при 250 км/год.




ICE отримує переваги від покращеного охолодження завдяки тому, що передні радіатори високотемпературного контуру охолодження є більш ефективними. Нове розташування днища також було оптимізовано, щоб гарантувати покращений відбір повітря, що виходить з радіаторів перед передніми колесами. Бічні жалюзі в нижній частині переднього бампера, які вже були на SF90 Stradale, також були перероблені та тепер більші, щоб зменшити протитиск.

Одночасне збільшення потужності та притискної сили створило новий виклик, який інженери Ferrari вирішили, змінивши розташування середньотемпературного радіатора, завданням якого є охолодження електричних компонентів, підвищення його ефективності, а також охоплення частини днища автомобіля, таким чином збільшуючи ефективні поверхні це допомогло б створити передню притискну силу. Немає нічого дивного в тому, що ця архітектура, яка явно нагадує гонки, поділяється з абсолютно новим 296 GT3.




Різний нахил переднього радіатора покращив аеродинамічні коефіцієнти, одночасно направляючи потоки гарячого повітря крізь передній капот. Ці потоки контролюються та направляються по машині за допомогою двох каналів S-Ducts, розташованих по обидві сторони від вентиляційних отворів у центрі капоту.

У задній частині автомобіля ковш перед входом у повітрозабірник інтеркулера очищає та уповільнює розширення потоку, що надходить до радіаторів. Під час руху автомобіля прохолодне повітря надходить у моторний відсік через три отвори: перший розташований над впускним отвором інтеркулера збоку, другий — поперек кришки двигуна, а третій — це пара каналів, розташованих з боків стійки незнімного спойлера.

Автомобіль також має спеціальний передній спліттер, який більший, ніж у SF90 Stradale, і є результатом ретельної роботи в аеродинамічній трубі. Він створює під автомобілем трубку повітряного потоку з високим напругою, яка потім використовується оновленим днищем. Більший і широкий передній дифузор сприяє збільшенню притискної сили понад 45 кг на 250 км/год, працюючи в синергії з вихровими генераторами, які самі були перероблені. Притискна сила, створювана днищем, стабілізується та примножується поверхнями кузова спеціальної форми.




Як уже згадувалося, лише два S-Ducts допомагають збільшити передню притискну силу на 20% порівняно з SF90 Stradale. Однак впровадження жалюзі на передній колісній арці мало важливе значення для цього, оскільки вони дозволяють динамічно знімати кожух переднього колеса, забезпечуючи таким чином загальну передню притискну силу 325 кг на максимальній швидкості.

Збільшення лобового опору було досягнуто завдяки роботі над формами, які мають найбільший потенційний вплив на Cd кузова: у передній бампер було включено дві різні дуті труби, щоб зменшити надлишковий тиск і збільшити прохідність кузова. Перший, розташований на висоті переднього радіатора, створює невеликий міхур, який ефективніше закриває переднє колесо. Другий канал направляє повітря під напругою безпосередньо на передній капот, таким чином заохочуючи повітря протікати над ним і по боках, і зберігаючи потокову трубку, що входить до радіаторів з боків, чистою.




Відкачування задньої частини колеса благотворно впливає як на формування притискної сили, так і на опір, а створені поверхні дозволяють правильно керувати потоком повітря, що виходить з колеса.

Задній дифузор був удосконалений, щоб гарантувати, що він робить ключовий внесок, створюючи високоефективну притискну силу завдяки ретельному дизайну задньої кромки навколо розширювального об’єму, що допомагає зберегти компактність сліду автомобіля.

ДИНАМІКА АВТОМОБІЛЯ




Розробка Ferrari SF90 XX Stradale була зосереджена на тому, щоб створити найпотужніший дорожній автомобіль Ferrari, який приносив би максимальне задоволення за кермом, повністю зберігаючи всі функції гібридної силової установки SF90 Stradale. Зручність використання продуктивності була особливо важливою, зокрема з точки зору здатності електричного режиму забезпечувати напрочуд високу ефективність водіння як у типових міських умовах, так і під час поїздок за місто – фактично максимальна швидкість у режимі eDrive становить 135 км/год.

Перехід від електричного режиму до гібридного режиму надзвичайно плавний завдяки бездоганній координації між електричною передньою віссю, 8-ступінчастою коробкою передач DCT, електродвигуном, розташованим ззаду, і двигуном V8. Це, у свою чергу, гарантує прогресивне, безперервне прискорення та робить всю потужність силового агрегату доступною якомога швидше.




Функції розподілу крутного моменту та рекуперації енергії під час гальмування та старту доступні в усіх конфігураціях, а також дебютує Ferrari Dynamic Enhancer (2.0). Він також активний у всіх динамічних положеннях Манеттіно та в усіх умовах хвата. Всіма різними системами керує електронна система контролю бокового ковзання (eSSC) 1.0.

Ще одним важливим новинкою є контролер ABS EVO, який дебютував на 296 GTB. Завдяки інтеграції з датчиком 6W-CDS він покращує як продуктивність, так і повторюваність при високоефективному гальмуванні в сухих умовах. Він працює в ситуаціях із високим зчепленням і в положеннях Манеттіно від Race і вище, використовуючи дані датчика 6W-CDS для отримання точної оцінки швидкості автомобіля. Це дає змогу визначити цільове ковзання всіх чотирьох коліс і, отже, оптимізувати розподіл гальм.




Отже, поздовжня сила чотирьох шин може бути краще використана як під час гальмування на прямій лінії, так і під час гальмування під час повороту, де задня вісь має забезпечити природний компроміс між ефективністю поздовжнього гальмування та поперечною стійкістю. Система максимізує повторюваність маневру гальмування до цільового значення, зменшуючи втрати через допуски компонентів або природну мінливість умов тестування. Таким чином, контролер дозволяє SF90 XX Stradale гальмувати пізніше та більш повторюваним способом, таким чином покращуючи його керованість на треку.

Датчик 6W-CDS надає набагато більше даних, ніж попередня ітерація: зокрема, його здатність вимірювати як прискорення, так і швидкість обертання за трьома осями (X, Y, Z) дозволяє іншим динамічним елементам керування транспортним засобом точніше зчитувати дані динамічну поведінку автомобіля, таким чином оптимізуючи їх втручання з набагато більшою точністю.




На додаток до цього, на Ferrari SF90 XX Stradale також дебютує додаткова логіка керування наддувом, яка гарантує додаткову потужність у короткі періоди. Робота цього програмного забезпечення, яке активне лише в режимі кваліфікації eManettino, полягає у створенні додаткового приросту потужності в критичний момент, коли автомобіль виїжджає з повороту, що лише покращує час кола на 0,25 с у Fiorano. Логіка контролює подачу електроенергії, керуючи піковою продуктивністю разом із зарядом акумулятора, а також відстежуючи стан компонентів з метою оптимізації подачі електроенергії.

Доступність додаткового прискорення вказується на графіку в правій частині дисплея на приладовій панелі та показує, що залишилася кількість серій (максимум 30). Логіка керування гарантує, що ця функція повністю придатна для використання принаймні на одному чи кількох колах траси залежно від індивідуальних характеристик останньої. Це завдяки тому факту, що ділянки траси, де активація надлишку потужності є найбільш корисною, виділяються евристично, намагаючись виключити ділянки, де його використання не зменшить час кола.




Автомобіль має налаштування з еластичними характеристиками та кінематичними кутами, призначеними виключно для оптимізації його поведінки на межі. Порівняно з SF90 Stradale в умовах керованості на високій швидкості спостерігається покращення бічної продуктивності (Ay max) на 9%, в основному в результаті притискної сили. Крім того, швидкість крену зменшилася на 10%, що гарантує кращий контроль над тілом.

Оскільки новий автомобіль забезпечує значно більшу притискну силу, ніж SF90 Stradale, і, отже, більш швидке уповільнення, гальмівна система SF90 XX Stradale також була оновлена. Незважаючи на те, що спереду збереглися супорти Aero, передні диски були повністю перероблені для покращення охолодження, тепер є більші задні диски діаметром 390 мм, а гальмівні колодки мають новий дизайн, який максимізує контактну поверхню для покращення коефіцієнта тертя.

ЗОВНІШНИЙ СТИЛЬ




SF90 XX Stradale є найбільш екстремальною версією SF90 Stradale; Таким чином, його критерії конструкції відповідають критеріям трекового автомобіля, відкаліброваного, щоб гарантувати, що він може бути омологований для використання на дорогах. Тим не менш, Ferrari SF90 XX Stradale — це не просто спеціальна версія: це перша модель XX, яка вийшла через заводські ворота, перенісши на дорогу найвищу технологію треку, аеродинамічну ефективність і потужність.

Розроблений Центром стилю Ferrari під керівництвом Флавіо Манцоні, SF90 XX Stradale поєднує інженерні принципи, які лежать в основі SF90 Stradale, і підштовхує їх до нових екстремальних можливостей. Завдяки тісній взаємодії між Центром стилю та Технічним відділом були внесені значні модифікації, головним чином з метою збільшення притискної сили оригінального автомобіля.




З точки зору його концепції, це, безумовно, автомобіль XX. Його характеристики, які є плодом більш гострої, радикальної мови дизайну, ще більш екстремальні. Стильні елементи SF90 XX Stradale розроблені, щоб підкреслити його чистокровні характеристики, зберігаючи при цьому чисті лінії та форми свого попередника. Звідси рішення не приховувати повітрозабірники та вентиляційні отвори, фундаментальну частину стилістичної мови гоночних автомобілів. Технічне рішення, яке також стає фірмовим елементом: три жалюзі на передньому та задньому крилі SF90 XX Stradale є прикладом цього. Як і у випадку з F12tdf, це типові ознаки мови стилю Ferrari.

Безсумнівно, однією з найбільш характерних рис дизайну Ferrari SF90 XX Stradale є його антикрило. Об’єм хвоста, який був спеціально перероблений з урахуванням аеродинамічних характеристик, тепер став більш витонченим, що надає йому характерний для гоночних автомобілів довгий силует хвоста. Повітрозабірники для проміжних охолоджувачів тепер також більші, завдяки чому повітря направляється до радіаторів ефективніше.




Концепція переднього крила у формі стріли була збережена на SF90 XX Stradale. Фари, які тепер мають ще нижчий верхній профіль, тепер інтегровані в цю зону двома зовнішніми вертикальними профілями крил. Це створює те, що ми можемо назвати більш геометричною мовою, яка відображає дух цього нового автомобіля. Новими та характерними елементами передньої частини є два вражаючих нижніх крила, які домінують над повітрозабірниками, які виглядають так, ніби вони плавають, завдяки чому сам SF90 XX Stradale здається ширшим і більше приклеєним до асфальту, ніж будь-який інший.

Задня частина автомобіля характеризується тримаранним дизайном хвоста. Порівняно з SF90 Stradale, SF90 XX Stradale має більш вражаючі задні вентиляційні отвори за колесами. Секція тримарана також включає дві центральні вихлопні труби. З точки зору дизайну, мета полягала в тому, щоб візуально підкреслити вражаючу ширину задньої частини автомобіля, і це було досягнуто завдяки використанню багатошарової концепції.




Одним із шарів є фіксоване заднє антикрило, рішення, яке не зустрічалося на вулично-легальних Ferrari з 1995 року F50. По-друге, це профіль кольору кузова, який огинає світлову смугу, елемент, який повністю відрізняється від концепції подвійних задніх ліхтарів SF90 Stradale. Третій шар, який вже можна побачити на SF90, — це подутий спойлер у поєднанні з активною аеродинамічною концепцією, відомою як запірний Герні.

Елементи з вуглецевого волокна виділяються серед кольорових елементів кузова по всьому автомобілі, але особливо в його нижній частині, щоб підкреслити технічні аспекти автомобіля. Іншими конотативними елементами є вентиляційні отвори у формі заокруглених чотирикутників на передній капоті та задній кришці двигуна, які фактично стають частиною лівреї автомобіля. Наприклад, вони розроблені як штрихи кольору, які координуються з кінцевими пластинами на задньому крилі з вуглецевого волокна. Автомобіль також має спеціальні колісні диски зі спалахом зірок із помітними аеродинамічними профілями.

ІНТЕР'ЄР




Керівним принципом дизайну інтер’єру Ferrari SF90 XX Stradale було підкреслення гоночного покликання кабіни за допомогою рішень, які забезпечили б значну економію ваги. Основними задіяними частинами були дверні панелі, тунель і килимки, які тепер стали простішими з точки зору їхньої форми та використовуваних переважно технічних тканин, тоді як для функціональних зон використовували вуглецеве волокно. Верхня частина панелі приладів оздоблена алькантарою®, а нижня частина оздоблена технічною тканиною. Обидва натхненні гоночним світом.

Дверні панелі підкреслюють тему, яку можна побачити на борту SF90 Stradale: увігнуті секції, що сходяться на панелі приладів, підкреслені кольоровим контрастом. Три жалюзі в середній зоні, з іншого боку, є нахилом до вентиляційних отворів на колісній арці, створюючи загальний динамічний, скульптурний ефект. Три отвори, які відсилають до зовнішньої мови, також бездоганно поєднують технічні та контрольні функції в абсолютно новій стилістичній інтерпретації.




Скорочений центральний тунель не тільки виглядає, але й надзвичайно легкий. У ньому домінує заслінка перемикання передач, яка тепер розташована по центру та більше вперед у тунелі порівняно з SF90 Stradale. Склопідйомники та відділення для ключів знаходяться на другому рівні. Тема стилю характеризується об’ємами, які створюють вишукане поєднання функціональних пустот і структурних частинок, надаючи тунелю спортивний, але витончений вигляд, підкреслюючи його функціональність.

Спеціальне спортивне сидіння з видимою трубчастою структурою з вуглецевого волокна та опорами для подушок було розроблено для автомобіля, щоб підвищити спортивне задоволення від водіння без шкоди для комфорту. Механізм нахилу спинки інтегрований у сидіння за допомогою еластичних оздоблювальних матеріалів, які приховують відокремлення між спинкою та сидінням. Це означає, що конструкція завжди виглядає бездоганною - так само, як цільне сидіння, а також дозволяє регулювати спинку. Разом із конструкцією з вуглецевого волокна ця функція дозволила заощадити 1,3 кг ваги порівняно з цільним сидінням SF90 Stradale.

SF90 XX Spider




SF90 XX Spider дозволив Ferrari Styling Center використати модифікації задньої частини автомобіля, щоб створити миттєво впізнавану архітектуру, в якій літаючий контрфорс, улюблена частина традицій Ferrari, органічно поєднується зі стрілками передньої частини. . Отриманий візуальний ефект витягує кузов вперед і надає йому зовсім іншого відтінку, ніж у SF90 XX Stradale.

Таким чином, центр ваги автомобіля також виглядає нижче, особливо збоку. Це пов’язано не лише з дахом, який має лобове скло, яке плавно зливається з бічними вікнами, а й тому, що опори нижчі, ніж на SF90 XX Stradale. Незважаючи на те, що дуги безпеки виступають з решти кузова, коли дах опускається, той факт, що вони виготовлені з вуглецевого волокна, означає, що вони не заплямують широкий, присадкуватий вигляд, створений літаючими контрфорсами. Це, у свою чергу, посилює візуальне зниження об’єму автомобіля.




Коли дах піднято, дуги безпеки плавно з’єднуються з конструкцією даху та стають єдиним цілим. Як і дуги безпеки, верх виконано з вуглецевого волокна, і завдяки відомому механізму Ferrari Retractable Hard Top (RHT) його можна відкрити під час руху автомобіля всього за 14 секунд на швидкості до 45 км/год. дозволяючи пасажирам максимально насолоджуватися автомобілем за будь-якої погоди.

ОБСЛУГОВУВАННЯ

Незрівнянні стандарти якості Ferrari та сильна зосередженість на обслуговуванні клієнтів лежать в основі розширеної семирічної програми технічного обслуговування, яка пропонується як для SF90 XX Stradale, так і для SF90 XX Spider. Доступно для всього асортименту, покривається все регулярне обслуговування протягом перших семи років життя автомобіля. Ця програма планового технічного обслуговування Ferraris — це ексклюзивна послуга, яка дозволяє клієнтам бути впевненими, що їхній автомобіль протягом багатьох років підтримується на максимальній продуктивності та безпеці. Ця особлива послуга також доступна для власників вживаних Ferrari.




Регулярне технічне обслуговування (з інтервалом в 20 000 км або раз на рік без обмеження пробігу), оригінальні запасні частини та ретельні перевірки персоналом, який пройшов навчання безпосередньо в навчальному центрі Ferrari в Маранелло, використовуючи найсучасніші діагностичні інструменти, - лише деякі з головних переваг Справжня програма технічного обслуговування. Послуга доступна на всіх ринках світу та в усіх дилерських центрах в офіційній дилерській мережі.

Програма Genuine Maintenance додатково розширює широкий спектр післяпродажних послуг, які пропонує Ferrari, щоб задовольнити потреби клієнтів, які бажають зберегти продуктивність і досконалість, які є ознаками всіх автомобілів, виготовлених у Маранелло.