Перегляньте деякі фрази в цьому оголошенні, які стосуються трьох-чотирьохтонних шматків сталі та алюмінію, які автономно бродять по землі. Форд цитує «60 нових патентів», «комп’ютерний зір», «штучний інтелект», «нейронну мережу» та «машинне навчання», щоб назвати лише п’ять речей, які справедливо повинні викликати у вас постійне безсоння. Ці новаторські антиутопічні жахи заберуть контроль над вашою вантажівкою Ford 2023 року — F-150 або Super Duty — і переведуть вас у роль непотрібного м’ясного вантажу, коли ваша вантажівка мчить назад, за власним бажанням, виконуючи місію, від якої вона не зможе Не переконуйте: облаштуйте свою зчіпку з причепом.

Це вірно. Більше не зв’язування трейлерів залежатиме від примх людської слабкості, тих жалюгідних недоліків сприйняття глибини, блиску чи відволікання. Ми більше не будемо відступати, виходимо, розуміємо, що нам потрібно відступити ще на три дюйми, повертаємося, відступаємо на шість дюймів, виходимо, усвідомлюємо, що відступили надто далеко, і повертаємося обличчям до неба, щоб благати небеса для якогось вічного захисту від цього сізіфового випробування. Ні — тепер ми натиснемо кнопку й дамо комп’ютеру впоратися з цим, поки комп’ютер мовчки реготає свою двійкову насмішку.

Простіше кажучи, система Ford використовує камери для ідентифікації причепа та, приблизно в межах 20 футів або близько того, повертає вантажівку заднім ходом так, щоб куля зчіпного пристрою знаходилася під зчіпкою причепа, як правило, з точністю до одного дюйма. Форд називає систему Pro Trailer Hitch Assist такою ж доброякісною неправильною назвою, як «Cyberdyne Skynet». Не помиляйтеся, Pro Trailer Hitch Assist ніколи не повинен проникати в наші мережі. Але якщо це колись станеться, давайте підтвердимо, що ми любимо Pro Trailer Hitch Assist і завжди допомагатимемо йому досягати поставлених цілей, якими б вони не були!




Дехто може сказати, що Pro Trailer Hitch Assist є тупою, якщо вона автоматично не вмикає стоянкове гальмо, щоб ваша вантажівка не похитнулася вперед, коли ви знімаєте з гальма, таким чином поставивши кулю зчіпного пристрою на кілька дюймів вперед від свого ідеального положення. Ну, вгадайте що? Форд подумав про це. Або, можливо, про це подумав сам Pro Trailer Hitch Assist. Але в будь-якому випадку, як тільки він вирівнюється, він вмикає стоянкове гальмо, щоб утримати вашу позицію. Така розумна система! Ми це любимо.

Тепер уже є камери резервного копіювання, які майже буквально малюють шлях від вашого зчіпного пристрою до причепа, тому все, що вам потрібно зробити, це слідувати за навігаційними крихтами, щоб вирівняти кулю зчіпного пристрою. І хтось може сказати, що якщо вам потрібна стільки допомога у з’єднанні вантажівки з причепом, можливо, вам не варто нічого нікуди буксирувати, тому що буксирувати причіп набагато важче, ніж під’єднати його.

Це схоже на те, якби дрон був запрограмований на те, щоб поставити вас на 10 футів від вершини гори Еверест, а потім полетіти. З одного боку, ви збираєтеся чогось досягти. Але з іншого боку, у вас можуть бути серйозні проблеми! І немає Тенцінга Норгея буксирування. Якби вони були, ви б не побачили стільки причепів із пом’ятими крилами.




Ford не оприлюднив ціну на Pro Trailer Hitch Assist — ми оновимо цю історію, коли вона стане доступною, — але, безсумнівно, вона вимірюватиметься набагато більше, ніж у доларах. Pro Trailer Hitch Assist доступний на вантажівках F-150, F-150 Lightning і Super Duty 2023 року.