Ford Mustang Mach-E 2023 року отримав оновлену батарею для моделей стандартного ряду, замінивши літій-іонні блоки на нові літій-залізо-фосфатні (LFP).
Нові батареї ємністю 70,0 кВт-год додають кілька додаткових миль запасу ходу, причому задньопривідні моделі орієнтовані на 250 миль EPA, а повнопривідні версії покращуються до 226 миль.
Mach-E тепер також дешевший: базова комплектація Select починається на 3000 доларів США дешевше, а комплектація Premium – на 4000 доларів США.

Ford Mustang Mach-E

У другій половині 2023 року Ford Mustang Mach-E буде оновлено. Нові батареї для моделей стандартного діапазону обіцяють збільшений діапазон оцінок EPA та додаткову потужність для повнопривідних моделей, тоді як усі Mach-E тепер матимуть Можливість BlueCruise. Зміни також пов’язані зі зниженням цін за всіма напрямками.

Усі стандартні моделі Mach-E замінюють наявні літій-іонні батареї на нові літій-залізо-фосфатні (LFP), які Ford зараз купує у китайського виробника акумуляторів CATL. У 2026 році в Мічигані відкриється спеціальна фабрика, яка буде виготовляти батареї CATL LFP за ліцензією. Нові пакети в стандартній лінійці Mach-E все ще мають потужність 70,0 кВт-год, але нова хімія відкриває кілька додаткових миль радіусу дії. Задньопривідні моделі збільшуються з 247 миль до цільових 250 миль за оцінкою EPA, тоді як повнопривідні стандартні моделі Mach-E збільшуються з 224 до 226 миль. Нові батареї також забезпечують збільшення потужності на 45 кінських сил для повнопривідних моделей Mach-E стандартного діапазону.




Ford також каже, що моделі стандартного діапазону тепер зможуть повністю заряджатися частіше, використовуючи домашню зарядку від змінного струму, тоді як час швидкої зарядки від постійного струму було скорочено на п’ять хвилин. Тепер за підрахунками Ford, Mach-E стандартного діапазону займе лише 33 хвилини, щоб перейти від 10 до 80 відсотків заряду. На версії Mach-E з розширеним діапазоном дії оновлення не впливають, вони продовжують використовувати ті самі літій-іонні акумулятори ємністю 91,0 кВт-год.

Усі Mach-E також тепер зібрані з необхідним апаратним забезпеченням для BlueCruise, системи Ford для водіння по шосе без рук. Клієнти отримають безкоштовну 90-денну пробну версію з можливістю активації системи в якості підписки пізніше. Під час початкової покупки автомобіля також можна додати трирічну підписку. Остання версія BlueCruise бачить зміну смуги без використання рук, коли водій активує покажчик повороту, а Mach-E також регулює своє положення в смузі, щоб надати більшим транспортним засобам, наприклад напіввантажівкам, ширше місце.




Модернізація заводу в Куаутітлан-Іскаллі, Мексика, де виготовляються Mach-E, дозволить збільшити виробництво, що дозволить Ford знову відкрити книги замовлень на популярний електричний кросовер, який минулого року було продано майже 40 000 одиниць. Ціни на весь модельний ряд знижуються: комплектація Select впала на 3000 доларів, починаючи з 44 795 доларів, а моделі Premium коштують на 4000 доларів менше, починаючи з 48 795 доларів.

Додавання розширеної батареї для комплектації Premium все ще коштує оновлення на 7000 доларів, але версія California Route 1 із розширеним діапазоном на 1000 доларів дешевша – 58 795 доларів, а високопродуктивна модель GT на 4000 доларів доступніша за 61 795 доларів. Додавання пакета Performance Edition до Mach-E GT тепер коштує 5000 доларів, що на 1000 доларів менше, ніж раніше. Оновлені Mach-E все ще є автомобілями 2023 модельного року — власники зможуть визначити, який у них акумулятор, за допомогою посібника з експлуатації або номера автомобіля.