Правильно сплануйте свої рухи, і ваша команда буде мчати й ухилятися по екрану, ніби ви контролюєте її. Виважені тактичні рішення принесуть вам швидку перемогу, але справжньою нагородою є спостереження за розгортанням його сліпучих боїв, натхненних аніме.

Камера нахиляється та зміщується, коли персонажі грають на гітарах, які електризують ворогів, розбивають екран косами, що змінюють час, закликають своїх тат-роботів про захист і занурюють камеру під воду, щоб застосувати лікування. Кожен персонаж сяє індивідуальністю, а акробатика на полі бою надзвичайно виразна.

Honkai Star Rail game review

У своїх найбільш кульмінаційних битвах бойові дії Star Rail дуже схожі на Genshin Impact. Персонажі контролюють всю сцену, використовуючи свої стильні найкращі здібності. Але персонажі цієї науково-фантастичної рольової гри — це не просто клавіатури для їхніх характерних рухів, як у Genshin. Кожен отримує свій момент, щоб стати стрижнею в конкретній зустрічі, а це означає, що важливо створити різноманітний список персонажів і точно знати, як вони взаємодіють.




Головні герої аніме Star Rail відповідають його еластичному тону, який коливається від героїчного оптимізму космічної опери до темної комедії гри Nier, з додаванням багатьох історій із мильної опери Final Fantasy 14. Ваш головний герой, Першовідкривач , і двоє її членів екіпажу подорожують різними планетами та вникають у політику та проблеми місцевих жителів. Стабільний темп сюжету та його напрочуд артикульоване написання допомагають уникнути страждань, пов’язаних із тим, що вам доводиться сидіти через довгі відрізки побудови світу, як ви змушені це робити в Genshin. Тут ці речі сховані в текстові журнали та описи предметів. Star Rail не витрачає ваш час і грає як сучасна рольова гра з деякими застереженнями щодо безкоштовної гри gacha.

Відмова від структури відкритого світу, створеної в Genshin, дозволяє Star Rail зосередитися на створенні значущого складу побічних персонажів за допомогою квестів і розмов. NPC періодично надсилають текстові повідомлення з проханням про допомогу або просто зареєструватися, і кожне з них дає можливість уособити Першовідкривача в набагато більш грайливий і привабливий спосіб, ніж Мандрівник у Genshin. My Trailblazer надсилає своїм друзям емодзі та спам зі знаками питання. Вона втомлена, розгублена та робить усе можливе — справді резонансний персонаж для тих, хто намагається пережити те, що означає бути живим і онлайн у 2023 році.

Honkai Star Rail

Star Rail також цілком смішний, регулярно висміює ваші рішення та дає вам діалогічні відповіді, які відмахуються від мелодрами катастрофічних подій у світі — безглузді відповіді чи дії, як-от сказати жорстокому розумному роботу, що він має гарну зачіску, або сісти на телепортуючий туалет. Твори Star Rail дуже усвідомлюють тропи, які він використовує, але врівноважують це справжньою щирістю, коли йдеться про найважливіших персонажів і теми.




Щойно ви залишите космічну станцію у вступі до Star Rail, яка згодом виступає центром для важливих персонажів і побічних квестів, ви потрапляєте на Ярило-VI, заморожену планету, яка має ту саму проблему, що й Першовідкривач. (Ярило-VI є однією з двох планет, доступних на момент запуску, але, як і регіони Геншина, з часом буде додано більше.) Ярило-VI був обманутий одним із богів всесвіту та отримав Стелларон, насіння катастрофи, яке допомагає цивілізаціям процвітати, перш ніж мутує і прокляне їх навіки. У Першовідкривача є один всередині неї, завдяки чому вона має унікальне обладнання, щоб дізнатися, як їх зупинити.

Ви не витрачаєте довгий час на мандрівку по снігу, перш ніж вас супроводять до останнього живого міста планети, Білобога. На перший погляд місто виглядає напрочуд процвітаючим, незважаючи на те, що його оточує замерзла пустка. Обігрівачі вишикують кам’яні вулиці, а жителі збираються навколо пам’ятника, присвяченого стародавнім людям, які зробили це місце придатним для життя. Але під містом працює ціле товариство шахтарів, які тримають вогні.




Star Rail не є повністю Final Fantasy 7 із зображенням класової нерівності та анархізму в Jarilo-VI. Насправді він більш м’який щодо цього аспекту, ніж мені подобається, але місії там витрачають багато часу на розкриття того, як надзвичайна нестабільність стала виправданням для надзвичайного контролю з боку людей при владі. Хоча сюжетна лінія планети не закінчується радикальним вирішенням проблеми, це свідчить про те, що Star Rail не матиме такої історії, де чарівний герой виправляє все своїми магічними силами. Ви просто починаєте рухатися. Ярило-VI і друга планета — яскравий, футуристичний Китай із проблемами безсмертя — це різні локації з героями, які здатні самостійно впоратися з проблемами своєї планети.

Honkai Star Rail sky

Ваша роль полягає в тому, щоб прибрати місце, щоб зміни могли відбутися. Вороги приймають різні форми: від людей до легіону роботів, схожих на Євангеліон, із руйнівною силою. У Білобозі ці металеві монстри патрулюють ділянки, уражені ефектами Стелларона. Дослідження схоже на обмежену версію проходження Геншина від третьої особи: ви біжите вулицями та потрапляєте в печери, де містяться скрині, хакерські міні-ігри та підбирання здоров’я, уникаючи ворогів або стикаючись із ними. Ви можете підкрадатися до ворогів, щоб побачити їхній список слабких місць у елементах, і використати один із прийомів ваших чотирьох персонажів, щоб розпочати бої з перевагою, як-от посилення шкоди для всієї групи або шанс заморозити ворогів на місці з самого початку.




Бойові дії Star Rail вимагають комбінації персонажів, які відповідають елементарним слабкостям ворогів і мають допоміжні здібності для пом’якшення вхідної шкоди та негативних ефектів. Кожен персонаж має базову атаку, навички, пасивні навички та ультимат — інструменти для перехоплення просування ворога. Атакуйте правильним елементом, і ви знищите білу смугу, через яку вороги втратять слабкість або піддадуться підвищеній шкоді та затримають наступний хід. В ідеалі ви хочете змусити ворогів голодувати за їхні дії, об’єднавши здібності разом. Але у вас не завжди будуть потрібні елементи, і вам доведеться боротися з атаками, які виводять з ладу, затримують і послаблюють рухи вашої групи.

Я керував групою, зосередженою навколо Зеле, завдавача шкоди з унікальною здатністю отримати додатковий хід, коли вона вбиває ворога. Вона чудово поєднується з Бронею, опорою, яка може надати союзнику вільний хід, використовуючи її вміння. Коли елементи вирівнялися на мою користь, я міг підживити мою нищівно сильну Сілу смертоносними ударами, щоб вона змогла зчепити достатньо атак, щоб зарядити свій потужний ultimate, що призвело б до ще одного смертельного удару. Інші персонажі, як-от рок-зірка Сервал, спеціалізуються на нанесенні періодичної шкоди слабким ворогам, щоб решта вашої команди могла зосередитися на сильніших монстрах.




Ви можете битися грубою силою — і навіть автоматично битися — проти слабких монстрів і не хвилюватися про збіг елементів, але деякі складні зіткнення змушують вас вступати в дію з елементальною системою. Місії та повторювані зустрічі, як-от виклики Calyx (наприклад, Ley Lines Геншина), направляють вам предмети, щоб підвищити рівень вашого персонажа, його світлові конуси (зброя), його реліквії (артефакти) і їхні сліди (таланти).

Honkai Star Rail game review photo

Сюжетні зустрічі, як правило, стають перешкодами, якщо у вас немає повного списку. Персонажі нижчого рівня, як-от у Genshin, можуть працювати в крайньому випадку для своєї елементарної спорідненості, але коли ви підвищуєте свій рівень Першовідкривача, вороги завдають сильних ударів і витягують унікальні механізми. Бос в історії Ярило-VI викликає металеву руку, яка викрадає одного з ваших персонажів і ловить їх у пастку, доки ви їх не вирвете. Постійні, жорстокі атаки боса не дають вам часу, щоб зменшити здоров’я руки, змушуючи вас викликати когось, хто може швидко зламати її слабкістю, перш ніж ваша команда буде знищена.




Підкреслюючи індивідуальні навички кожного персонажа та взаємодію між ними, Star Rail виділяє те, що найбільше подобається в покрокових рольових іграх: тактичні, командні рішення. Протягом 30 годин гри мені рідко доводилося спамити базові атаки, щоб повернутися до значущих здібностей, що зазвичай є ознакою того, що ви граєте неправильно. Натомість у мене завжди був доступний ультимат або навик, щоб пройти головоломку під час зіткнення.

Star Rail прискорює тактичні переваги найкращих покрокових рольових ігор, створюючи адаптивний досвід для будь-яких гравців. Бойові сутички тривають лише кілька хвилин, але швидкий обмін потужними атаками посилюється щосекунди. Помилки відчуваються відразу, що вчить швидко адаптуватися і експериментувати з різними складами команд. Ваші рішення формують бій, але замість того, щоб покарати вас за низький рівень (в межах розумного), вас просять придумати креативне рішення, використовуючи наявні у вас інструменти. Якщо Genshin — це вражаюче експансивна гра з відкритим світом і живим сервісом, то Star Rail — це вражаюче розумна перестановка сучасних покрокових рольових ігор, майстерно розроблена, щоб імітувати гострі відчуття від правильної гри в карти без необхідності витрачати 90 годин, щоб досягти хорошого результату.