NIO оголосила про своє нечестиве партнерство з Shell ще в 2021 році і згодом відкрила низку станцій заміни батарей у Китаї у співпраці з нафтовим гігантом. Тепер пара офіційно відкрила першу в Європі станцію заміни батарей Shell-NIO, оголосивши про відкриття в Twitter .

NIO стверджує, що його станції обміну можуть виконувати 312 обмінів на день, але обмеження інфраструктури дозволяють заряджати лише до 13 акумуляторів одночасно зі швидкістю 20-80 кВт. Реалістичніше кажучи, 13 акумуляторів ємністю 75 кВт/год, які заряджаються в середньому на 50 кВт, означають загальну щоденну ємність близько 208 акумуляторів.

NIO Shell station

Навпаки, зарядні пристрої Tesla, які, як повідомляється , заряджають транспортні засоби до 100% від години до 75 хвилин, теоретично можуть обробляти близько 20 зарядок на день, залежно від ємності батареї — оскільки два зарядні пристрої розміщені в тому ж місці, що й станція обміну NIO, ви дивитеся на 40 зарядів на день у тому самому місці.




На перший погляд здається, що рішення NIO має створювати менше черг, ніж зарядні пристрої Tesla, але звички зарядки та водіння, швидше за все, будуть більш обмеженими, ніж теоретична ємність станції обміну.

Це не перша станція NIO для заміни акумуляторів у Європі чи навіть перша в Нідерландах, але це перша європейська станція, яка працює в змові з Shell. Китайська марка вже управляє 16 іншими станціями обміну по всьому континенту, а також безлічю зарядних станцій. NIO та Shell планують створити 100 станцій заміни батарей у Китаї до 2025 року, і ми можемо очікувати, що побачимо більше європейських станцій заміни батарей Shell, якщо пара побачить успіх у початковому пілотному проекті.