Припустімо, що цього місяця ви їдете через Ла Спецію, Італія. У цьому випадку ви напевно помітите сміливий силует суперяхти Lars у порту. Наразі судно Sanlorenzo чекає на всіх бажаючих здійснити екскурсію. На початку травня він наблизиться до Корфу, Греція. Розкішна яхта демонструє всі свої надбання в пошуках нового власника.
Незважаючи на те, що це одна з молодих яхт, побудованих саме в розпал пандемії в 2020 році, схоже, що початковий власник (як кажуть, голландський мільярдер) вже хоче від неї відмовитися. Якщо у вас є 29,9 мільйона євро (32,8 мільйона доларів), чудовий Lars може стати вашим. Принаймні деякі щасливчики матимуть можливість піднятися на борт і помилуватися його інтер’єром, поки судно все ще виставлено в Італії.
Sanlorenzo є одним із найвідоміших виробників суперяхт у світі, який пишається тим, що він називає «п’ятиступеневим» процесом налаштування. Кожна яхта Sanlorenzo в експлуатації є унікальною, що відображає особливий стиль кожного власника. Виходячи з цього, ми можемо сказати, що у морі лише один Lars, хоча до цього часу на воду вийшло десять яхт Sanlorenzo 500EXP.
47-метровий (154 фути) 500EXP є наймолодшою та найбільшою моделлю в лінійці Sanlorenzo luxury explorer. Він заснований на попередньому 460EXP, додаючи більше місця для додаткових зручностей. Важливою новою особливістю є подовжена корма, яка в основному діє як вертолітний майданчик (для невеликих вертольотів), а також включає в себе більш широкий критий гараж, який може вмістити тендер заввишки до семи метрів (25,5 футів).
Що відрізняє дослідників від суперяхт, так це здатність витримувати тривалі круїзи у віддалені місця. Це передбачає кілька можливостей. По-перше, Lars був побудований зі сталевим корпусом, укріпленим льодом, готовим до незвіданих вод. По-друге, Lars був розроблений з великим бортовим накопичувачем, важливою особливістю для самодостатності під час тривалих подорожей у далекі частини світу.
Крім того, додаткове розміщення для вертольота та великого тендера полегшує подальше дослідження віддалених місць. Що стосується продуктивності, подвійні двигуни CAT C32 готові рухати Lars зі швидкістю майже 16 вузлів (18,4 миль/год/29,6 км/год). Завдяки великому запасу ходу в 4500 морських миль (8330 км) зі швидкістю 11 вузлів (12,6 миль/год/20,3 км/год) і паливним баком об’ємом 60 000 літрів цей дослідник може подорожувати будь-де у світі.
Підвищена продуктивність і міцність не роблять Ларса менш розкішним. За останні роки концепція «дослідника розкоші» захопила світ яхтингу, довівши, що захоплюючі пригоди та розкішний комфорт ідеально сумісні. Багато мільярдерів, у тому числі відомих, вибирали цей тип прогулянкових суден, які є водночас розкішними та потужними, замість типових суперяхт для вечірок.
Агресивний профіль видає дух дослідника яхти Sanlorezo . Але опинившись на борту, вона виглядає та відчувається як будь-яка сучасна моторна яхта, створена для максимального комфорту та найвищих розваг. Маючи об’єм трохи менше 500 GT, Lars достатньо просторий, щоб вмістити всі зручності типової розкішної іграшки.
Витончений зовнішній стиль носить підпис Франческо Пашковскі, одного з найвідоміших дизайнерів у галузі. Сонячна палуба є ідеальним місцем на борту, щоб насолодитися захоплюючими видами. Тут так само добре як для поклоніння сонцю (завдяки розкішним шезлонгам біля джакузі), так і для обіду на свіжому повітрі.
Верхня палуба містить рульову рубку та каюту капітана з одного боку та зону відпочинку з додатковими шезлонгами з іншого. Тут також гості на борту можуть користуватися другим салоном. Більший основний розташований на головній палубі разом із головною каютою.
Як і будь-яке інше розкішне прогулянкове судно, Lars може похвалитися вишуканою кімнатою власника з окремими ванними кімнатами, приватним кабінетом і доступом до затишної вітальні. Інші каюти (дві VIP-каюти і дві одномісні) розташовані на нижній палубі. Таким чином, загальна кількість гостей, яких можна розмістити на борту, становить 12. Камера екіпажу та камбуз також розташовані на одній палубі.
Нижня палуба – це місце, де сполучення з водою займає центральне місце. Спеціальна конструкція 500EXP призвела до створення великої зони пляжного клубу з ще більшою кількістю отворів, ніж у попередній моделі, що ще більше покращує зв’язок із водою.
Останнім кораблем-побратимом, який незабаром приєднається до Lars, є Para Bellum, десятий корабель із серії Sanlorenzo 500EXP. Він викликав хвилю за те, що став найбільшою новою версією Sanlorenzo, яка була доставлена до Греції, і найдорожчим дослідником бренду. Але поки Para Bellum не вийде на воду цього літа, Lars залишатиметься найвражаючою яхтою Sanlorenzo 500EXP і однією з найкрутіших дослідників на ринку.