Деякі автомобілі мають великий кузов, а деякі викликають захват. BMW M5 — це і те, і інше, з кузовом на основі звичайної 5-ї серії та трансплантатом серця й легенів, люб’язно наданим підрозділом M Performance бренду. Під капотом живе вражаючий твін-турбо V-8 потужністю 600 к.с., з’єднаний з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, яка приводить у дію всі чотири колеса. Додатковий пакет Competition посилює настрій із 17 додатковими кінськими силами, більш душевним вихлопом, більш жорсткою підвіскою, а також значком Competition та оздобленням. Під час нашого тестування ця версія розганялася до 60 миль/год за 2,8 секунди.

bmw m5 2022 review

Створений, щоб справлятися з суворими гірськими шпильками, вибухами на автобані та повсякденним життям, M5 пропонує першокласний досвід зі схильністю до феєрверків. На відміну від свого найближчого конкурента Cadillac CT5-V Blackwing, прихована упаковка Bimmer не компенсується гучним вихлопом, але його вражаючий комфорт і витонченість роблять його одним з найкращих у сегменті спортивних седанів преміум-класу.




У той час як доступність торішнього обмеженого виробництва 627-сильного BMW M5 CS закінчилася, 2023 M5 отримав незначні зміни в обладнанні. Замість того, щоб пропонувати M5 Competition як окрему модель, BMW тепер пропонує його як оновлення через пакет додаткового обладнання. Як варіанти зовнішнього фарбування додано зелений металік San Remo та сірий металік Skyscraper. Brand's Hatch Grey metallic, Snapper Rocks Blue metallic, Motegi Red metallic, Donington Grey metallic, Bluestone metallic і Frozen Bluestone metallic — усі зняті з виробництва. Для варіантів інтер’єру тепер доступні шкіра Individual Smoke White/Black Full Merino та шкіра Tartufo Ful Merino, але опціональна звукова система Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System більше не пропонується.




M5 потужний, він може похвалитися 600 кінськими силами свого 4,4-літрового V-8 з подвійним турбонаддувом у базовій формі. У більш орієнтованому на трасу змаганні ця цифра збільшується до 617 коней. Вважаючи, що V-8 Competition має навіть більше потужності, ніж те, що ми взяли цю модель на динамометр, якби наші підозри виправдалися. Ми також прив’язали наше тестове обладнання як до звичайної моделі M5 , так і до моделі Competition . Обидва виправдали наші очікування завдяки жорстоко швидкому прискоренню, зчепленню на поворотах, як у спортивних автомобілів, і неймовірній гальмівній потужності. Так само Competition виявився швидшим за звичайний M5 на трасі Virginia International Raceway Grand Course на змаганні Lightning Lap 2019. Прихильники M5 будуть нарікати на механічну коробку передач і систему повного приводу, але цей Bimmer має високотехнологічну трансмісію, яка може передавати 100 відсотків свого крутного моменту на задні колеса для задоволення від виляння хвостом. Тут максимальне задоволення від водіння завдяки жвавому та прямому кермуванню та добре контрольованій, хоча й жорсткій їзді. Це не означає, що M5 не може також працювати як розкішний седан: у режимі Comfort він спокійно їздить, а в салоні тихо.

bmw m5 2022 review photo

M5 має елегантний шкіряний салон із підтримуючими спортивними сидіннями. На відміну від багатьох своїх конкурентів, BMW не пішов повністю сенсорним екраном, тому налаштувати кондиціонер або радіо (за допомогою фізичних елементів керування) легко зробити, коли автомобіль рухається. M5 має низку бажаних функцій, таких як інтер’єрне освітлення, яке можна налаштувати, кермо з підігрівом, передні сидіння з підігрівом і рульова колонка з електроприводом. BMW пропонує вентильовані передні сидіння з функцією масажу, підігрів задніх сидінь і чотиризонний автоматичний клімат-контроль за більшу суму. Що стосується місця для зберігання, то в салоні M5 є корисні відсіки, а під час нашого тестування його багажник містив шість ручних валіз.




12,3-дюймовий сенсорний екран розташований на приладовій панелі M5 і працює з останньою інформаційно-розважальною програмою BMW iDrive. Для керування водій використовує поворотну ручку на центральній консолі. Система включає стандартну інтеграцію Apple CarPlay і Android Auto, а також точку доступу Wi-Fi. На всіх моделях також є аудіосистема Harman/Kardon із 16 динаміками, потужністю 600 Вт і бездротова зарядка пристроїв.