Lamborghini Urus 2023 року — це не просто екзотичний позашляховик зі значком суперкара, це суперкар із зовнішнім виглядом SUV. Це видно не лише завдяки його 4,0-літровому двигуну V-8 з подвійним турбонаддувом, який виробляє 657 кінських сил, а й завдяки його приголомшливій продуктивності на відомих гоночних трасах, наприклад, нова модель Performante, яка побила рекорд позашляховика Пайкс-Пік .
Легший і сильніший, це нещодавно представлений варіант, який підкріплює прагнення Lamborghini забезпечити Urus, який відповідає екзотичному родоводу бренду. У тих рідкісних випадках, коли він зараз демонструє свій витончений кузов або випереджає майже все інше на дорозі, цей потужний Lambo — єдина річ у виставковому залі, яка може тягнути причіп і перевозити більше ніж двох — ймовірно, дуже багатих — людей. Хоча його ціна в чверть мільйона доларів робить його недоступним для більшості з нас, простих смертних, а його салон не такий особливий, як мав би бути за таку величезну суму, наразі немає іншого SUV, як Urus 2023 року.
У 2023 модельному році Urus бачить підвищення продуктивності завдяки появі нових варіантів S і Performante; кінських сил зростає на 16 до 657 поні. Performante їздить на іншій підвісці, ніж базова S, зі сталевими пружинами замість пневматичних пружин і розташованою на 0,8 дюйма нижче, ніж зазвичай. Performante також доступний зі спеціальним взуттям у вигляді 23-дюймових коліс із шинами Pirelli P Zero Trofeo R розміром 285/40R-22 спереду та 325/235R-22 ззаду. Незважаючи на велику споряджену вагу в 5200 фунтів, Lamborghini каже, що Performante на кілька фунтів легший за Urus S завдяки додаванню панелей кузова з вуглецевого волокна та видаленню звукопоглинаючих матеріалів, серед інших заходів щодо зниження ваги. 2023 модельний рік також приносить оновлені передню та задню частини
Звичайно, ми могли б заощадити близько 35 тисяч доларів, вибравши стандартний Urus S, але це означає, що ми також втратили б його максимальну продуктивність. Ось чому ми хочемо новий Performante 2023 року, який має нижчу підвіску з міцнішими сталевими пружинами, безліч заходів для зменшення ваги тощо. Ми також обрали б більші 23-дюймові колеса з гумою Pirelli P Zero Trofeo R, готовою до іподрому. Знову ж таки, місія — максимальна продуктивність.
Усі моделі Urus 2023 року оснащені 4,0-літровим V8 потужністю 657 к.с. Двигун сильно бурчить на холостому ходу, а під повним газом абсолютно виє. Постійний повний привід і восьмиступінчаста автоматична коробка передач разом з усією цією потужністю забезпечують фантастичне прискорення. Під час нашого тестування Urus розганявся до 60 миль/год за 3,1 секундиі подолав чверть милі за 11,3 секунди зі швидкістю 121 миль/год. Аналогічно Lamborghini оцінює максимальну швидкість 190 миль на годину. За кермом Urus відчуває себе атлетичним, завдяки швидкому кермуванню та стабільному проходженню поворотів на високій швидкості. Завдяки пневматичним пружинам у всіх чотирьох кутах Urus має регульовану висоту кузова залежно від різних режимів руху.
Стандартні вуглецево-керамічні гальма гарантують, що Urus зупиняється так само добре, як і їде — гальмуючи зі швидкості 70 миль/год до зупинки за 149 футів. Нова модель Performante — це відповідь для водіїв, які хочуть ще більш гострого Urus. Він розташований на 0,8 дюйма нижче і, як стверджується, на 104 фунти легший за стандартну версію. Він доступний з 23-дюймовими колесами та супер-липкими шинами Pirelli P Zero Trofeo R. Крім того, лише Performante має сталеву пружинну підвіску та інший міжосьовий диференціал, який передає більше крутного моменту назад, ніж зазвичай. Ultra-Urus також представляє новий режим водіння Rally, призначений для ґрунтових поверхонь. Ми спробували це під часПоїздка прототипу Urus Performante 23 року , яка була дуже веселою, але ми сумніваємося, що багато власників справді будуть бити свій позашляховик із шестизначним двигуном на вкритих гравієм позашляховиках. Ми раді повідомити, що на гоночній трасі багато оновлень Performante окупаються завдяки швидшій силовій установці, кращому зворотному зв’язку з кермом і жорсткішій їзді.
Ті, хто достатньо заможний, щоб дозволити собі Urus, швидше за все, не піклуються про економію палива, але найважча модель Lamborghini точно любить випити. EPA оцінює, що 657-сильний Urus буде витрачати 14 миль на галон у місті та 19 миль на галон на шосе. Хоча ми не перевіряли його реальні милі на галлон на нашому маршруті з економією палива на шосе зі швидкістю 75 миль на годину, його пробіг, безумовно, буде змінюватися в залежності від стилю водіння.
Усередині пасажирів чекає ефектна кабіна, яка нагадує класичний Lambo. Багато елементів дизайну реактивного винищувача: кнопка запуску ховається під червоною відкидною кришкою, а важіль перемикання нагадує дросельну заслінку реактивного літака. Ліворуч від важеля перемикання передач знаходяться важелі, які керують режимами руху та дозволяють настроювати параметри продуктивності.
Тут багато декоративних елементів із штучної замші та вуглецевого волокна, а інформаційно-розважальна система та прилади, які можна налаштувати, – прямо з Audi . Заднє сидіння має достатньо простору для пасажирів і може розмістити від двох до трьох осіб залежно від обраної конфігурації сидінь. Внутрішнє місце для зберігання підкреслено корисними дверними кишенями та контейнером за плаваючою центральною панеллю. Urus також пропонує до 22 кубічних футів у своєму вантажному відділенні, але це зменшується на 2 куби з додатковими задніми ковшеподібними сидіннями.