Mercedes-AMG E63 S 2023 року відзначає останню главу в «Книзі форсованих V8» підрозділу хот-родів. Високопродуктивний седан E-класу, ймовірно, буде слідувати за шинами AMG C63 , який отримає гібридну силову установку для 2024 модельного року. Ті, хто хоче придбати AMG E63 або розмістити заводське замовлення, ймовірно, знають, що дилери не змогли виконати замовлення на моделі 2022 року після призупинення продажів більшості автомобілів з двигуном V-8 у США. Але компанія заявляє про відновлення продажів у 2023 році, що є гарною новиною, оскільки E63 S — чудова машина, яка мчить у космосі з подвійним турбонаддувом V8, що видає 603 неймовірні кінські сили та 627 фунт-фут крутного моменту, дев'ятиступінчаста коробка передач із зчепленням, що передає потужність на всі чотири колеса.

mercedes benz e63 amg 2023

Суперседан може зібрати достатньо жовчності, щоб протистояти будь-якому сучасному суперседану, але він здатний на набагато більше, ніж просто бути балістичною ракетою. Дивовижно розкішний салон може бути спокійним місцем для водія та пасажирів, а його пневматична підвіска може забезпечити плавність їзди одним натисканням перемикача режимів. Ця подвійність особистості є ключовою частиною того, що робить AMG E63 S таким особливим. Це останній рік виробництва E63 S, і ця особливість буде пропущена.




AMG E63 S майже не зміниться для 2023 модельного року, за винятком додавання пакету обладнання Final Edition. Буде виготовлено лише 999 моделей Final Edition, і всі вони матимуть зовнішнє покриття Matt Graphite Gray Magno у поєднанні з нічним пакетом AMG, який включає глянцеві чорні акценти, а також затемнене скло на задній частині середньої стійки. Для більшої ексклюзивності клієнти можуть додати один або обидва пакети Carbon Package, які прикрашають екстер’єр компонентами з вуглецевого волокна. Зсередини високоякісні сидіння з підігрівом є стандартними для пакету обмеженого виробництва, а також оздоблення салону з вуглецевого волокна. У поєднанні з оздобленням екстер’єру оббивка шкірою титанового сірого перламутру та чорної шкіри наппа поширюється на панель приладів і лінію пояса та має жовту контрастну строчку.




Якби це були наші гроші, ми б витратилися на одну з моделей 999 Final Edition. Ми ще не впевнені, які доступні опції можуть бути частиною Final Edition, або точно, що це додасть до ціни наклейки, але наша бажана специфікація включатиме додаткові функції, які ще більше підкреслюють розкішний вигляд AMG E63. До них входить пакет зовнішнього освітлення, який забезпечує автоматичне дальнє світло та фари, які працюють для максимального освітлення навіть за поворотами. Нам також подобаються пакети «Тепло і комфорт» і «Акустичний комфорт». Разом вони додають кермо з підігрівом, підігрів передніх підлокітників, елементи швидкого нагріву передніх сидінь і додаткові звукоізоляційні матеріали, завдяки яким у салоні стає тихо, як у бібліотеці. Наші улюблені окремі опції включають тризонний автоматичний клімат-контроль, підігрів задніх сидінь, проекційний дисплей.

mercedes benz e63 amg photo

Двигун V-8 E63 S із подвійним турбонаддувом потужністю 603 к. с. — це м’який партнер і маніакальний монстр, об’єднані в одне ціле. Якщо залишити в режимі Comfort, двигун і дев’ятиступінчаста автоматична коробка передач реагують стоїчно і плавно. Виберіть будь-який із більш спортивних режимів водіння, і силовий агрегат викличе невпинну лють. Перемикання передач відбувається блискавично, а крутний момент двигуна 627 фунт-фут розриває шини з шаленою люттю. У нашому тестуванні E63 Sзаряджався до 60 миль/год за прості 3,0 секунди та розганяв чверть милі за 11,1 секунди при 126 милях/год.




Незважаючи на те, що він оснащений парою турбокомпресорів, 4,0-літровий V-8 звучить майже так само чудово, як атмосферні двигуни V-8 AMG минулого, і його, безумовно, не вистачатиме. Відчуттів додає добре зважене та комунікабельне рульове управління AMG. Незважаючи на те, що E63 не такий гнучкий, як звичайний E-клас, їзда E63 досить м’яка за умовчанням, що дозволяє щоденне водіння. Однак перемкніть пружини в положення Sport або Sport+, і E63 може витрусити пломби з ваших зубів. Однак переналаштована підвіска була частиною перегляду моделі 2021 року та була пом’якшена відповідно до відгуків клієнтів.




Як і в інших моделях E-класу, інтер’єр E63 зроблено з високоякісних матеріалів, які поєднуються з турботою та майстерністю виготовлення сумочки від Hermès. Приладова панель E63, здебільшого позбавлена ​​кнопок, закріплена рядом алюмінієвих перемикачів із рифленим рифленням для налаштування стандартної двозонної автоматичної системи клімат-контролю. Масивне кермо з трьома спицями має пласке днище та пару великих пелюсткових перемикачів. Незважаючи на те, що багажник у E63 менший, ніж у таких конкурентів, як Porsche Panamera Turbo , нам все одно вдалося вмістити п’ять наших ручних валіз. Це число лише на один менше, ніж у Porsche , який технічно є хетчбеком і має помітно більший вантажний відсік.

mercedes benz e63 amg

Пара 12,3-дюймових екранів домінує над верхньою панеллю приладів — один для цифрової панелі приладів, а інший для інформаційно-розважальної системи. Інтерфейсом керує повсюдна ручка керування на консолі бренду з сенсорною панеллю на верхній частині, яка дозволяє користувачам вводити команди, проводячи пальцем, і пропонує певну додаткову функціональність. На жаль, ми виявили, що сенсорна панель складна у використанні, і її легко випадково почистити. Водій також може взаємодіяти з двома екранами за допомогою пари сенсорних елементів керування на кермі. Стандартні функції включають інтеграцію Apple CarPlay і Android Auto, аудіосистему Burmester і бездротову зарядку телефону.