Міністерство фінансів США переглянуло документи про закупівлю акумуляторних батарей ID.4, надіслані йому Volkswagen, і визначило, що він стане першим іноземним виробником електромобілів, який отримає повну суму податкового кредиту відповідно до вимог Закону про зниження інфляції. Усі комплектації VW ID.4 – від стандартних до моделей Pro – тепер перераховані на спеціальному веб-сайті уряду як придатні для повної суми податкового кредиту на електромобілі у розмірі 7500 доларів США.

Volkswagen ID.4 review and price

Враховуючи, що базова ціна VW ID.4 починається з 38 995 доларів США, відрахування уряду знизить його ефективну ціну до апетитних 31 495 доларів США. Це робить VW ID.4 найдешевшим електричним позашляховиком на ринку США, трохи випереджаючи базову Hyundai Kona з рекомендованою роздрібною ціною в 33 500 доларів США.




Стандартний ID.4 з батареєю на 62 кВт-год забезпечує 205 миль запасу ходу на зарядці, а за п’ять тисяч більше можна придбати модель Pro з ємністю 82 кВт-год. Лише електричний Hyundai Kona зараз у тому самому полі, але він не має права на субсидії, оскільки виробляється не в США.

Volkswagen, з іншого боку, швидко зазначає, що ID.4 «зібраний на місці в Чаттанузі, штат Теннесі», таким чином виконуючи одну з вимог IRA, зроблених у США. « Ваш автомобіль може бути оснащений елементами батареї або модулями, що постачаються LG Energy Solution або SK On », — додає VW, охоплюючи критерії відповідності джерела матеріалу для батареї.

Включивши Volkswagen у нову програму субсидій для електромобілів, Міністерство фінансів має на меті розвіяти негативну глобальну реакцію на зелені субсидії Закону про зниження інфляції. Корейські та японські компанії не були задоволені тим, що їх виключать із податкового кредиту, тоді як Європейський Союз навіть хотів подати юридичний виклик IRA через недобросовісну конкуренцію перед СОТ.

Проте США підписали окремі партнерства з урядами країн Азії щодо постачання акумуляторних матеріалів і виробництва , а такі жести, як схвалення податкового кредиту для ID.4, також мають на меті заспокоїти європейських партнерів. Залишається побачити, чи буде достатньо зробити VW ID.4 найдешевшим електричним позашляховиком у США для європейців, хоча деякі місцеві компанії, включаючи Volkswagen, зараз розглядають можливість перенесення своїх запланованих заводів з виробництва акумуляторів до США замість Європи.