Volkswagen оголосив сьогодні, що його перший завод акумуляторів за межами Європи буде розташований у Сент-Томасі, Онтаріо. На цьому місці будуть створюватися нові об’єднані осередки автовиробника, а початок виробництва заплановано на 2027 рік.




Сент-Томас розташований приблизно за дві години на південний захід від найбільшого міста Канади, Торонто, і приблизно за годину від кордону з США. Це буде важливою географічною перевагою для гігафабрики, керованої дочірньою компанією VW PowerCo, яка постачатиме автомобільні заводи VW у Північній Америці, усі з яких розташовані в Сполучених Штатах і Мексиці.

«Наша гігафабрика в Канаді посилає серйозне повідомлення: PowerCo на шляху до того, щоб стати глобальним гравцем у сфері акумуляторних батарей», — сказав Томас Шмалл, керівник технологічного відділу VW . «З розширенням до Північної Америки ми вийдемо на ключовий ринок електромобільності та виробництва акумуляторних елементів, що на повній швидкості просуває нашу глобальну стратегію акумуляторів».

За словами автовиробника, Канаду обрали через її природні ресурси, такі як корисні копалини, важливі для виробництва акумуляторів, а також доступ до чистої електроенергії . Ця угода є частиною великого плану, спрямованого на створення ширшої лінії постачання акумуляторів у країні.

«Рішення VW створити свою першу закордонну гігафабрику в Канаді свідчить про конкурентоспроможність нашої країни, коли справа доходить до залучення великих інвестицій», — сказав Франсуа-Філіп Шампань, міністр інновацій, науки та промисловості Канади. «Це також є вотум довіри до Канади як найкращого екологічного постачальника для світу. З Volkswagen і PowerCo наш уряд з нетерпінням чекає спільної роботи над більш чистою, стійкою та стійкою економікою».




Ця угода також буде важливою для Volkswagen, оскільки вона, схоже, отримає вигоду від стимулів для електромобілів у США. Оскільки країна прагне написати правила щодо постачання матеріалів , які не сприяють китайському виробництву акумуляторів, Канада, ймовірно, буде серед країн, з яких запчастини можуть бути джерелом.

Подальші деталі щодо заводу будуть оприлюднені пізніше, але уніфіковані клітини, які там виготовлятимуть, підуть на автомобілі, які вироблятимуть на майбутньому заводі Scout у Південній Кароліні та заводі VW у Теннессі.

«Електромобільність — це наша можливість для зростання в північноамериканському регіоні, і ми просуваємося вперед із амбітною стратегією, щоб зайняти лідируючу позицію», — сказав Пабло Ді Сі, генеральний директор Volkswagen North America. «Протягом наступних кількох років ми запропонуємо клієнтам і громадам набагато більше повністю електричних моделей».