Високопродуктивний варіант базового розкішного седана C-класу Mercedes повертається як C63 2024 року, але цього разу він отримає кардинально інший двигун. Попереднє покоління приводилося в дію 4,0-літровим V-8 з подвійним турбонаддувом потужністю 469 або 503 кінських сил, але це нове покоління C63 мотивовано бензиновим двигуном, вдвічі меншим: 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом, який поєднується з електричний двигун, щоб створити колосальні 671 кінську силу в цілому. Нова гібридна установка плагіна обіцяє покращити чудову продуктивність попереднього C63, хоча характер двигуна, без сумніву, радикально змінився.

Mercedes-AMG C63s photo

Щоб зменшити затримку турбокомпресору, у зменшеному двигуні використовується система турбокомпресора з електричним приводом, схожа на ту, яку використовували у Формулі 1 Mercedes-AMG.гоночний автомобіль. Працюючи в повністю електричному режимі, повністю заряджений акумулятор повинен забезпечувати приблизно 6 миль ходу. Решта пакету значною мірою базується на новому C-класі, який дебютував у 2022 модельному році, але з більш гострим стилем і покращеним інтер’єром. Mercedes-AMG також підтвердив, що молодша модель C43 також повернеться в лінійку, але ми розглядаємо цю модель окремо.




C63 повністю новий для 2024 модельного року і, на відміну від минулого року, він буде пропонуватися виключно як седан. Ми очікуємо, що C63 2024 року з’явиться в дилерських центрах Mercedes у середині 2023 року.




Mercedes-AMG ще не оприлюднив ціни, але ми очікуємо, що C63 буде відповідати новим рівням комплектації, які були запущені з C-класом 2022 року, починаючи з базової комплектації Premium приблизно в 95 000 доларів США, а потім і далі.

Mercedes-AMG C63s

Старий твін-турбо двигун V-8 з останнього покоління C63 зник, а на його місці 2,0-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом. Але перш ніж ви розчаруєтесь у двигуні, розмір якого вдвічі менший за старий, ви повинні знати, що цей рядний чотирициліндр буде доповнений електродвигуном потужністю 201 к.с. і використовуватиме електричний турбокомпресор для зменшення затримки турбонаддуву. Нова високоефективна плагін-гібридна силова система буде розвивати величезну потужність у 671 кінську силу, що дасть їй перевагу над потужними седанами-конкурентами, такими як BMW M3 і Cadillac CT4-V Blackwing, принаймні на папері.




Ця установка дозволяє деяку кількість обмежених повністю електричних водіння, але лише близько 6 миль або близько того; натомість його мета полягає в тому, щоб забезпечити подібну продуктивність до вихідного автомобіля з кращою загальною економією палива. Протягомнаш перший тест-драйв , ми були вражені гострою керованістю та вибуховим прискоренням C63.




Електрифікований силовий агрегат має потужний удар, і ми думаємо, що він зможе розігнатися до 60 миль на годину всього за 3,0 секунди. Ми мали змогу спробувати автомобіль як на гоночній трасі, так і на дорогах загального користування, і його манера їзди комфортніша, ніж у попередньої моделі.




Вбудована акумуляторна батарея C63 не лише гарна для забезпечення невеликого заряду електрики для підвищення продуктивності, її також можна використовувати для живлення автомобіля лише за рахунок електронів у ті часи, коли вам потрібна тиха дорога. За нашими оцінками, акумуляторної батареї ємністю 4,8 кВт-год вистачить лише на 6 миль повністю електричного водіння, але її можна заряджати, підключивши до зарядної станції чи розетки, або використовуючи рекуперативне гальмування автомобіля.




EPA ще не оприлюднило дані про економію палива для седана C63 2024 року. Але завдяки введенню зменшеного двигуна та гібридної системи ми очікуємо покращення паливної ефективності порівняно з попередньою моделлю, яка була оцінена в 17 миль на галон у місті та 26 миль на галон на шосе. Коли у нас буде можливість, ми візьмемо новий седан C63 на наш тестовий маршрут економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год і оновимо цю історію з його результатами.




Салон C63 виглядає дуже схожим на стандартну модель C-класу та молодшу модель AMG C43, але має унікальну оббивку та візерунки швів, а також спортивні сидіння AMG із вирізаними отворами для зменшення ваги. Mercedes не описав детально кожну функцію та опцію, але ми очікуємо, що буде доступно багато предметів розкоші та зручності, включаючи панорамний люк, підігрів та охолодження сидінь, чотиризонний автоматичний клімат-контроль тощо.

Mercedes-AMG C63s munich

Усі моделі, ймовірно, будуть оснащені однаковим великим 11,9-дюймовим сенсорним екраном інформаційно-розважальної системи, який у моделі C43 інтегрований у центральну консоль і трохи нахилений до водія. 12,3-дюймовий цифровий дисплей також, ймовірно, буде стандартним. Apple CarPlay і Android Auto повинні бути стандартними для бездротового підключення, і очікується, що також буде доступна висококласна стереосистема Burmester.