Концепт VW ID.GTI випереджає повністю електричний передньопривідний GTI, який надійде в продаж у Європі, ймовірно, не раніше 2027 року, але поки що не підтверджений для США.
Ретро-деталі ID.GTI включають можливість повторити оригінальний саундтрек до Golf GTI.
"I" у GTI тепер означає інтелект, а не ін'єкції, каже VW.

volkswagen id gti concept 2026

Ми вже бачили брендування GTX на спортивних версіях електромобілів ID.4 і ID.5 , але тепер Volkswagen збирається зробити наступний крок, створивши повністю електричний автомобіль , який носитиме назву GTI. ID.GTI, представлений на автосалоні IAA у Мюнхені, є концептуальним автомобілем, але його серійна версія має з’явитися в Європі, і нам сказали, що він також розглядається для продажу в Сполучених Штатах.




Електромобіль початкового рівня для Європи

ID.GTI фактично є вдосконаленою версією звичайного ID.2, який Volkswagen попередньо представив разом із концептом ID.2all на початку цього року. Це буде електромобіль VW початкового рівня в Європі, розташований під ID.3 (який не продається в Штатах). ID.GTI має той самий базовий кузов, що й ванільний ID.2, і базується на новій платформі компанії MEB Entry, меншій і простішій версії існуючої архітектури MEB, яка використовує передній, а не задній привід.




Volkswagen не оприлюднив жодних показників потужності для ID.GTI, але ми можемо з упевненістю припустити, що він матиме принаймні стільки ж, скільки 223 кінські сили, обіцяні для топового ID.2. Як і поточний бензиновий GTI, ID.GTI отримає диференціал обмеженого тертя з електронним керуванням, який допоможе йому знайти зчеплення з дорогою та допоможе змінити його поведінку в перемикаються динамічних режимах. Він також має імітовану звукову систему, яка, за словами компанії, може повторювати історичні GTI, включаючи оригінальну 1976 Mk 1 і 1986 Mk 2 16-клапанну версію.

volkswagen id gti concept

Нам доведеться почекати на інші механічні деталі, хоча ми прогнозуємо, що серійний ID.GTI використовуватиме більшу з двох батарей ID.2, яка зберігає 56,0 кВт-год, а не початкового рівня 38,0 кВт-год. Volkswagen раніше заявляв, що більший пакет підтримуватиме швидку зарядку постійним струмом на швидкості до 125 кВт і що він матиме запас ходу до 280 миль згідно з європейським оптимістичним протоколом тестування WLTP. Одне цікаве питання: чи буде ID.GTI мати обмежувач швидкості; Volkswagen обмежує ID.3 до 99 миль на годину в Європі та заявив, що зробить те саме зі звичайним ID.2. Як варіант продуктивності, чи дозволять GTI їхати швидше?




ID.GTI буде меншим за існуючий GTI; При довжині 161,6 дюймів і колісній базі 102,4 дюйма він ближчий за розміром до європейського Polo, а не до Golf поточного покоління. Але Volkswagen обіцяє, що короткі звиси та відсутність двигуна внутрішнього згоряння спереду означають, що він запропонує простір для пасажирів, який можна порівняти з бензиновим GTI.

Ми ще не можемо показати готовий інтер'єр. Концепт IAA є моделлю зовнішнього стилю, але VW опублікував візуалізацію кабіни, яка демонструє квадратне кермо та червону колірну схему, а також логотипи «Stop» і «Fast Forward» на педалях гальма та акселератора (ID. 2все було показано з «Пауза» та «Відтворення»). Візуалізації також демонструють мінімалістичний плед-візерунок на оздобленні сидінь, що є ще однією ознакою GTI.




Ще однією цікавою деталлю є можливість перетворити дисплей 10,9-дюймового цифрового приладового дисплея на рендерену версію пакета приладів Mk 2 Golf GTI. Більший 12,9-дюймовий дисплей розташований у центрі приладової панелі, і, як і у оновлених версіях більших моделей ID, Volkswagen повертає окремі регулятори температури та гучності, а не інтегрує їх у нижню частину сенсорного екрана. Концепт також має проекційний дисплей як для водія, так і для пасажира на передньому сидінні, який відображає дані про продуктивність високо на всю висоту екрана та дозволяє пасажиру бачити «пройдений час кола». Важко уявити, що це відволікає увагу на допуск до дорожньо-правової версії.




Керівник дизайну Volkswagen Андреас Міндт зізнається, що він уже думав про дизайн ID.GTI, коли почав працювати над ID.2all, і м’язисті передній і задній бампери роблять це очевидним. Так само багато деталей, які посилаються на попередні варіанти GTI, такі як чорне заднє крило, інтегроване у верхній частині дверей багажника, і 20-дюймові колеса з вісьмома спицями. Це, безумовно, виглядає більш цілеспрямовано, ніж концепція ID.2all.

До продажу ще далеко. Серійна версія звичайного ID.2 надійде в продаж у Європі в 2026 році, а GTI – наступного року. Обидва будуть створені в Іспанії разом з моделями від Škoda та Seat, які побудовані на одній платформі MEB Entry. Ми сподіваємося, що зможемо повідомити вам, що пізніше він з’явиться в США.