Концепція силового агрегату для нового BMW M3 CS об’єднує шестициліндровий рядний двигун потужністю 405 кВт/550 к.с., восьмиступінчасту трансмісію M Steptronic і інтелектуальну систему повного приводу M xDrive.

BMW M3 CS 2024 green

Вони разом забезпечують розгін від 0 до 100 км/год (62 милі/год) за 3,4 секунди та неперевершені водіння, якими можна насолоджуватися з кожного з чотирьох місць. Новий BMW M3 CS буде виготовлено обмеженою серією на заводі BMW Group у Мюнхені з березня 2023 року, а його поетапний запуск розпочнеться того ж місяця. США, Німеччина, Великобританія та Японія є найважливішими регіонами продажу нової спеціальної моделі.

Більше потужності, менша вага, переконлива продуктивність




Формула «більша потужність/менша вага» надає новому BMW M3 CS переконливих характеристик і ексклюзивної аури. Він отримує потужність від спеціально оновленої версії високообертового шестициліндрового рядного двигуна з технологією M TwinPower Turbo, розробленої для моделей BMW M3 і BMW M4. Цей 3,0-літровий агрегат також є основою для двигуна, який приводив BMW M4 GT3 до титулу туристичного автомобіля DTM під час першого запиту в 2022 році.

BMW M3 CS 2024 green car review

Таким чином, двигун під капотом нового BMW M3 CS також може похвалитися великою кількістю технологічних деталей, отриманих безпосередньо від агрегату гоночного автомобіля. Його картер має закриту конструкцію без рукавів і надзвичайно жорсткий, що робить його придатним для дуже високого тиску згоряння.

Знижені ваги отвори циліндрів із чавунним покриттям, напиленим електродугою, зменшують втрати на тертя. Кований легкий колінчастий вал сприяє нарощуванню потужності завдяки надзвичайно високому опору на кручення, а також живить інстинкти двигуна на високих обертах.




Його головка блоку циліндрів має серцевину, надруковану на 3D-вимірі, що дозволяє прокласти канали охолоджуючої рідини в оптимальному порядку для управління температурою, чого неможливо було б досягти за допомогою звичайних методів лиття металу. Система подачі мастила, як і система охолодження, розроблена для вирішення конкретних завдань використання гусениці.

BMW M3 CS 2024 green cars

Рядний шестициліндровий двигун видає 405 кВт/550 к.с




Ці ретельно підібрані модифікації відображають непохитну спрямованість на досягнення високих обертів і максимальної подачі потужності двигуна нового BMW M3 CS. Значний потенціал модернізації агрегату проклав шлях для збільшення максимальної потужності на 30 кВт/40 к.с. порівняно з седаном BMW M3 Competition з M xDrive, що призвело до 405 кВт/550 к.с. Це збільшення потужності було досягнуто завдяки цілеспрямованим переглядам технології двигуна M TwinPower Turbo і не потребувало жодних поступок щодо стабільності та довговічності. Коригування в першу чергу включали підвищення максимального тиску наддуву двох моноспіральних турбокомпресорів з 1,7 до 2,1 бар і внесення деяких індивідуальних змін в систему управління двигуном.

BMW M3 CS 2024 interior photo

Крім того, спеціально розроблене кріплення двигуна зі збільшеними пружинами створює надзвичайно жорстке з’єднання між силовим агрегатом і конструкцією автомобіля. Таким чином, натискання на акселератор сприймається ще різкішим відгуком двигуна та прямою передачею його потужності трансмісії. Двигун нового BMW M3 CS забезпечує максимальний крутний момент 650 Нм (479 фунт-фут) лише з 2750 об/хв і підтримує його до 5950 об/хв. Він створює максимальну потужність при 6250 об/хв і досягає максимуму при 7200 об/хв.




Специфічні робочі характеристики агрегату визначаються його незмінною подачею потужності до верхніх ешелонів діапазону обертів. Це супроводжується емоційно хвилюючим звуковим супроводом, створюваним подвійною вихлопною системою з електрично керованими заслінками, титановим заднім глушником з мінімізованою конструкцією та — у звичайній манері M — двома парами вихлопних труб, пофарбованих у матовий чорний колір.

BMW M3 CS 2024 green design

Вибір режимів SPORT або SPORT+ для налаштувань двигуна в меню M Setup посилює звук їзди, щоб створити ноту з відтінками гоночних автомобілів, які неможливо пропустити. Це вносить справжню слухову драму в процес, особливо з перемиканням передач і супутнім регулюванням швидкості обертів.

Передача неперевершеної потужності на дорогу для досягнення оптимального ефекту: восьмиступінчаста коробка передач M Steptronic, M xDrive, активний диференціал M




Крутний момент, який вивільняє двигун нового BMW M3 CS, передається через восьмиступінчасту коробку передач M Steptronic із Drivelogic. Цим керується або спеціальний важіль селектора M на центральній консолі, або пелюсткові перемикачі з вуглецевого волокна на кермі. Водій може використовувати кнопку Drivelogic, вбудовану в важіль селектора, щоб змінювати характеристики перемикання передач, вибираючи орієнтовані на комфорт, спортивні та оптимізовані налаштування.

BMW M3 CS 2024 green photo

Зчеплення з дорогою та маневреність нового BMW M3 CS покращуються наявністю повного приводу M xDrive, який використовує багатодискову муфту з електронним керуванням у роздавальній коробці для забезпечення повністю змінного та надзвичайно плавного розподілу потужності двигуна. між передніми і задніми колесами. Подачу масла в багатодискову муфту було оптимізовано, щоб забезпечити ефективну роботу системи повного приводу навіть під час жорсткої їзди на трасі. Зміщення задніх коліс системи та те, як вона поєднується з активним диференціалом М на задній осі, робота якого також повністю змінна, додає характерного відчуття М під час прискорення або руху в поворотах.




Меню M Setup дозволяє водієві перемикатися з налаштування повного приводу за замовчуванням на режим 4WD Sport, який спрямовує ще більшу частку крутного моменту двигуна на задні колеса. Водії також можуть повністю вимкнути систему DSC (Dynamic Stability Control) і включити режим 2WD. Надсилаючи привід виключно на задні колеса та придушуючи будь-яке втручання систем керування для стабілізації автомобіля, це налаштування залучає досвідчених водіїв до досвіду водіння ще більш інтенсивно.

BMW M3 CS 2024 interior

Двигун, трансмісія та M xDrive об’єднують зусилля, щоб забезпечити приголомшливий час прискорення. Новий BMW M3 CS розганяється від 0 до 100 км/год (62 милі/год) лише за 3,4 секунди, а для розгону до 200 км/год (124 милі/год) у стані спокою — 11,1 секунди. Розгін середнього діапазону від 80 до 120 км/год (50-75 миль/год) завершується за 2,6 секунди (на 4-й передачі) або 3,3 секунди (на 5-й передачі). BMW M3 CS стандартно поставляється з пакетом M Driver's Package і має електронне обмеження максимальної швидкості 302 км/год (188 миль/год).

Індивідуальне налаштування шасі та системи DSC; гусеничні шини в стандартній комплектації




Технологія шасі нового BMW M3 CS була точно налаштована відповідно до характеристик двигуна, загальної концепції автомобіля та його розподілу ваги. Специфічні налаштування системи DSC і режиму M Dynamic також були спеціально адаптовані до конкретних вимог високошвидкісного водіння по колу.

BMW M3 CS 2024 green car

Індивідуально налаштована кінематика осі та індивідуальні налаштування розвалу коліс, амортизатори, допоміжні пружини та стабілізатори поперечної стійкості служать для оптимізації точності кермування, передачі бічних зусиль контролю під час поворотів, реагування на пружини та амортизацію та розташування коліс. Електронно керовані амортизатори адаптивної підвіски M на новому BMW M3 CS також мають конфігурацію для конкретної моделі, як і його електромеханічне рульове управління M Servotronic зі змінним передавальним числом та інтегрована гальмівна система.




Стандартна специфікація для моделі спеціального випуску включає гальма M Compound із гальмівними супортами, пофарбованими в червоний або чорний колір. Також є опція M Carbon керамічних гальм, гальмівні супорти яких доступні в матовому золотому або червоному кольорах. Також у список стандартного обладнання для нового BMW M3 CS входять ковані легкосплавні колісні диски M з ексклюзивним дизайном V-spoke і покриттям Gold Bronze. Ці легкосплавні диски M також можна замовити в опціональному матовому чорному кольорі. Колеса діаметром 19 дюймів на передній осі та 20 дюймів на задній осі стандартно оснащені гусеничними шинами, які були спеціально розроблені для моделі спеціального випуску та мають розміри 275/35 ZR19 спереду та 285/30. ZR20 ззаду. В якості альтернативи цим шинам, які спеціально розроблені для їзди по трасі, клієнти також мають безкоштовний варіант високоефективних шин тих самих розмірів.

Легка конструкція з широким використанням вуглецевого волокна; покращена жорсткість кузова




Широкі, характерні для конкретної моделі заходи полегшеного дизайну відіграють важливу роль у формуванні продуктивності та ексклюзивного характеру нового BMW M3 CS. Використання компонентів із армованого вуглецевим волокном пластику (CFRP) як усередині, так і зовні має тут ключове значення. Окрім даху з вуглецевого волокна, ця модель спеціального видання також використовує цей легкий високотехнологічний матеріал для капота, переднього спліттера, передніх повітрозабірників, кришки зовнішніх дзеркал, заднього дифузора та заднього спойлера.

BMW M3 CS 2024 photo

Центральна консоль, перемикачі передач на кермі та внутрішня обробка також виготовлені з вуглепластику. Стандартні ковшеподібні сидіння M Carbon також сприяють зменшенню ваги в салоні. Тим часом титановий задній глушник зменшує вагу вихлопної системи, встановленої на новому BMW M3 CS, більш ніж на 4 кілограми. Різноманітні заходи полегшеної конструкції забезпечують загальну економію ваги приблизно на 20 кілограмів порівняно з седаном BMW M3 Competition з M xDrive.




Жорсткість кузова можна додатково підвищити, визначивши пакет високоточних розкосів стійки для моторного відсіку, які також були розроблені для забезпечення легкості. Елементи з литого алюмінію, що з’єднують вежі пружинних стійок із передньою частиною, мають оптимізовану за вагою геометрію, яка була точно узгоджена – за допомогою числових моделей – із зусиллями, що застосовуються в різних ситуаціях водіння.

Ексклюзивні конструктивні особливості обіцяють захоплюючу продуктивність




Новий BMW M3 CS миттєво оголошує про свій гострий характер завдяки ряду індивідуальних дизайнерських елементів. Металеве покриття Frozen Solid White, доступне для екстер’єру, є ексклюзивним для останньої спеціальної моделі від BMW M GmbH. Відкриті поверхні з вуглецевого волокна для даху, дві врізані врізки на капоті, передній спліттер, передні повітрозабірники, кришки зовнішніх дзеркал M, задній спойлер і задній фартух поєднуються з чорними бічними порогами та зябрами M, щоб створити приголомшливий контраст нова фарба. Як альтернативні кольори кузова доступні кольори Signal Green solid, Brooklyn Grey metallic і Sapphire Black metallic.

BMW M3 CS 2024

Передня частина автомобіля оснащена легкою, безкаркасною решіткою радіатора BMW із оголеною задньою частиною, що нагадує гоночні машини. Розроблені спеціально для цієї моделі, ідентифікаційні елементи включають червоні контурні лінії та значок «M3 CS» у верхній частині двох горизонтальних смуг решітки радіатора. І значок моделі спереду, і відповідник на кришці багажника мають чорні поверхні з червоною рамкою.

Лазерні фари BMW, що входять до стандартної комплектації, додають ще один особливо яскравий вигляд передній частині нового BMW M3 CS. Світячи жовтим замість білого – як під час вітання, коли автомобіль розблоковано, так і під час увімкненого ближнього чи дальнього світла – вони посилаються на успішні гоночні автомобілі GT.

Карбонові сидіння M з ексклюзивними поверхнями та візерунками швів




Усередині нового BMW M3 CS кабіна спортивного автомобіля, розроблена для концентрованого задоволення від водіння та максимальної продуктивності, поєднується з передовими цифровими технологіями та ексклюзивними елементами дизайну. Водія та переднього пасажира стандартно чекають ковшеподібні сидіння M Carbon у індивідуальному дизайні. Повністю електричні та обігріваються, вони мають інтегровані підголівники разом із підсвіченим значком моделі, що створює унікальне поєднання гоночного стилю та комфорту на довгих дистанціях. Використання CFRP у конструктивних елементах подушки сидіння та спинки, а також привабливі вирізи в бічних валиках і під підголівниками свідчать про мінімізовану вагу конструкції сидінь.




Ковшеподібні сидіння M Carbon у новому BMW M3 CS оббиті шкірою Merino та мають ексклюзивний дизайн у чорно-червоній кольоровій гамі з характерною контрастною строчкою. Ця двоколірна обробка повторюється для двох сидінь у задньому відділенні седана. Дверні панелі повністю оброблені чорною шкірою як спереду, так і ззаду, а червоні написи «CS» прикрашають полегшену центральну консоль. Перелік стандартного обладнання для нового BMW M3 CS також включає ремені безпеки M із плетеним смугастим візерунком у кольорах BMW M GmbH, накладки на пороги з написом «M3 CS», оздоблення стелі антрацитового кольору, внутрішні декоративні смуги з обробкою з вуглецевого волокна. і кермо з алькантари M з пелюстками перемикання передач з вуглепластику та червоним центральним маркером.

Кнопка налаштування для налаштування конфігурації автомобіля




Спеціальна система управління/операції M включає кнопку «Налаштування» на центральній консолі, яка забезпечує прямий доступ до опцій налаштувань двигуна, шасі, рульового управління, гальмівної системи та M xDrive. Два індивідуально сконфігурованих варіанти налаштувань можна зберегти назавжди разом із бажаними налаштуваннями для нотатки двигуна, системи DSC, функції автоматичного старту/зупинки та характеристик перемикання восьмиступінчастої коробки передач M Steptronic, а потім відновити за допомогою кнопок M. на кермі.




У стандартну комплектацію нового BMW M3 CS також входить система M Drive Professional. Таким чином, модель спеціального випуску не тільки має переваги від функцій M Drift Analyzer і M Laptimer для оцінки та реєстрації навичок водіння та продуктивності на трасі, але також оснащена системою M Traction Control, десять ступенів якої забезпечують ідеальні інструменти для просування автомобіля. автомобіль важко на закритих ланцюгах.

Кнопка режиму M на центральній консолі, яка також є частиною пакету M Drive Professional, може використовуватися для регулювання як рівня активності системи допомоги водієві, так і вмісту, що відображається на інформаційному дисплеї та додатковому дисплеї Head-Up Display, з вибором Налаштування ROAD, SPORT і TRACK.

Вигнутий дисплей BMW зі спеціальними індикаторами M




Новий BMW M3 CS може похвалитися технологією BMW iDrive останнього покоління на базі операційної системи BMW 8, яка включає вигнутий дисплей BMW для кабіни. Він утворений 12,3-дюймовим інформаційним дисплеєм і дисплеєм керування з діагоналлю екрана 14,9 дюйма, які розміщені разом за вигнутою скляною поверхнею. Завдяки ергономічному орієнтованому на водія позиціонуванню вигнутий дисплей BMW робить і без того інтуїтивно зрозуміле сенсорне керування ще зручнішим.

Графічне оформлення інформаційного дисплея та вміст у стилі M, що відображається на ньому, створюють цілеспрямований досвід керування автомобілем. Усі дані, пов’язані з водінням, а також інформація про стан автомобіля та налаштування акуратно організовані в ньому. Звичні індикатори перемикання передач M з’являються у верхній частині інформаційного дисплея, а система стабілізації водіння, M xDrive і режими контролю тяги відображаються внизу. На головний екран дисплею керування можна додати спеціальні віджети, що містять інформацію про поточні налаштування автомобіля, а також тиск і температуру в шинах.

Опції найвищого класу для додаткового задоволення та комфорту під час щоденної їзди




Стандартний BMW Live Cockpit Professional оснащений такими функціями, як навігаційна система BMW Maps, BMW Intelligent Personal Assistant, інтеграція смартфона, телефонія з бездротовою зарядкою та інтерфейс WiFi. Проекційний дисплей BMW зі спеціальними індикаціями M і BMW Drive Recorder доступні як опції.

Новий BMW M3 CS додатково пропонує покупцям вибраний вибір функцій комфорту та систем допомоги водієві, при цьому акцент робиться на справжнє задоволення від водіння. У стандартній комплектації він оснащений останньою версією Comfort Access, двозонним автоматичним клімат-контролем, системою об’ємного звучання Harman Kardon, системою Park Distance Control, попередженням про лобове зіткнення, попередженням про виїзд зі смуги руху та інформаційною системою обмеження швидкості. В якості опцій можна додати систему сигналізації, автоматичну роботу кришки багажника, а також системи Driving Assistant і Parking Assistant.