Цей елегантний концептуальний седан Grandsphere показує майбутнє дизайну та інженерії Audi. Другий у трійці концептів, які дебютують найближчим часом, Grandsphere поділяє елементи стилю зі спортивнішим купе Skysphere , але об’єднує більш простору чотиридверну компоновку та безліч цікавих технологій. Третій концепт під назвою Urbansphere дебютує наступного року.
За даними Audi, два електродвигуни генерують 711 кінських сил разом і крутний момент до 686 фунт-фут, дозволяючи Grandsphere досягати 62 миль/год за заявлені 4,0 секунди. Компанія також заявляє про запас ходу до 466 миль за циклом WLTP і швидку зарядку за допомогою бортового зарядного пристрою потужністю 270 кВт, запозиченого у e-tron GT, який сьогодні продається.
Незважаючи на те, що зовнішній дизайн, безумовно, драматичний і привабливий, в інтер’єрі концепція демонструє свої найбільш футуристичні елементи. Перед водієм і переднім пасажиром знаходиться велика плоска приладова панель, яка позбавлена кнопок і традиційного сенсорного дисплея. Натомість інформаційно-розважальна система автомобіля проектується на приладову панель, а камера відстежує очі водія та гортає меню та вибирає на основі руху очей. Кожна з чотирьох дверей автомобіля має фізичні кнопки для системи клімат-контролю, але їх також можна регулювати жестами рук.
Однак автономне водіння є найбільшою гнучкістю концепції Grandsphere, і в автономному режимі керма немає. У випадках, коли автономне водіння недоступне, як-от під час виїзду з шосе в міський рух, кермо та приладова панель розгортаються з-за плоскої панелі приладів, щоб водій міг взяти керування.
Коефіцієнт розкоші також високий, з кількома високоякісними штрихами, які малюють концепт Grandsphere як висококласний представницький крейсер. Центральну консоль між двома передніми сидіннями можна електрично розгорнути вперед у напрямку до приладової панелі, щоб отримати більше місця для зберігання речей, а також вона містить дозатор холодної води. Інші шикарні штрихи включають систему фільтрації повітря та ароматичного дифузора, вовняну оббивку та обробку з граба. Щоб зробити його ще більше схожим на рухливу вітальню, Audi навіть виділила місце для невеликої рослини в горщику між двома передніми сидіннями.
На даний момент Grandsphere — це лише концепт, але Audi стверджує, що працює над серійною версією та планує запустити десь у середині цього десятиліття. Це здається коротким проміжком часу, щоб надати автомобільній громадськості рівень автономії 4 , але певна форма автономних технологій обов’язково буде включена під час запуску серійної версії Grandsphere.