Зміни, внесені Alpina в екстер’єр B8, незначні. Він отримав більші повітрозабірники спереду, чорний дифузор ззаду та спойлер з крихтою, поєднаний значком Alpina на багажнику. Колеса та шини специфічні для Alpina, 20-спицевий дизайн стандартного 21-дюймового розміру, загорнутий у спеціальну гуму Pirelli, налаштовану спеціально для Alpina. Для тих, хто більше турбується про погану погоду, ніж про зчеплення, також доступні 20-дюймові колеса з всесезонними шинами. З коліс із тонкими спицями визирають чотирипоршневі гальмівні супорти Brembo яскраво-синього кольору, які затискають ротори діаметром 15,6 дюйма спереду та 15,7 дюйма ззаду.

BMW Alpina B8 Gran Coupe

B8 використовує той самий двигун, що й BMW M850i , 4,4-літровий V-8 з подвійним турбонаддувом, хоча й із власною настройкою Alpina. Маючи 612 кінських сил і 590 фунт-фут крутного моменту, Alpina лише на 5 кінських сил менше, ніж M8 Competition, але на 37 фунт-фут випереджає крутний момент. Це відповідає місії тюнера, яка полягає не обов’язково в тому, щоб перевершити версії BMW у повній продуктивності, а в тому, щоб зробити таку продуктивність більш легкою. Alpina каже, що розгін до 60 миль/год займає 3,3 секунди, а максимальна швидкість B8 становить 201 миль/год. У наших руках легша M8 Competition Gran Coupe досяг 60 миль/год за 2,7 секунди, тому вважайте оцінки Alpina консервативними.



Підтримкою V-8 є восьмиступінчаста автоматична коробка передач ZF, знову ж таки з мотивами Alpina для зосередження на плавній роботі. Зміна режимів руху регулює точки перемикання передач і реакцію; залишивши все в режимі Comfort, ви взагалі забудете про перемикання передач автомобіля. Ми не змогли перевірити твердження про максимальну швидкість під час виконання завдань, Нюрбургринг, на жаль, не на шляху до нашої місцевої цілі, але світлофора автомобіля достатньо, щоб випередити інший рух, щоб знайти найкраще місце для паркування. (Зробіть його великим; це великий автомобіль.) Навіть у налаштуваннях Sport є невелика затримка всієї цієї потужності, яка може обдурити нетерплячого водія, подумавши, що це не швидкий автомобіль. Тримайся, друже.



Скарга, що повторюється з багатьма продуктивними седанами, і особливо з M8 Competitions, була якість їзди. Здається, минули ті часи, коли великий розкішний автомобіль плавав над дорогами, амортизуючи водія та пасажирів. B8 повертається до тих часів. Проте він як і раніше є готовим партнером на звивистій дорозі завдяки повному приводу, диференціалу обмеженого тертя, кермуванню задньої осі та активним стабілізаторам поперечної стійкості, які тримають його у вертикальному положенні та спрямовані в правильному напрямку. Але найкраще використовувати B8 за призначенням, щоб привнести елегантність у повсякденні поїздки та комфорт у далекі поїздки. Це розкішне місце для проведення часу. Чому ви хочете, щоб це швидко закінчилося?



Можливо, якби ви були пасажиром на задньому сидінні, ви були б менш схвильовані тривалим перебуванням у B8. Незважаючи на те, що їзда така ж плавна, задні сидіння менші, а днища мають глибоку форму з надзвичайними граблями, які виглядають ніжно, коли ви відчиняєте двері, але сидіти на них виглядає так, ніби провалитися через сидіння зношеного автомобіля. крісло для патіо з ротанга. Щоб вибратися, може знадобитися допомога. Попереду – найкраще місце для перебування, просторе як для водія, так і для пасажира, з великою кількістю м’якої ароматної шкіри, особливо на комічно товстому кермі, і багато гламуру приватної чайної, як-от смішний, але привабливий виріз- кришталева ручка перемикання передач і гранований циферблат інформаційно-розважальної системи. Об нього хочеться цокнути флейтою шампанського.

BMW Alpina B8 Gran Coupe 2022

Однак нехай вас не засліпить блиск. Інтер’єр привабливий, але ви можете придбати аксесуари зі шкіри та скла в Genesis за третину початкової ціни B8 у 140 895 доларів. B8 коштує майже на 8005 доларів більше, ніж M8 Competition Gran Coupe, і деякі з наших тих самих придирок щодо інших автомобілів 8-ї серії також поширюються на Alpina. Найбільший у тому, що в автомобілі, вартість якого починається від 140 000 доларів, BMW стягує додаткову плату за оновлену стереосистему та пакет допомоги водієві.



Для клієнта, який уже купує M8, але не бажає терпіти гуркітну поїздку в пошуках ідеального швидкого чотиридверного автомобіля, B8 представляє ідеальне рішення. Alpina не виробляє тисячі B8 і не хоче. Він шукає потрібного покупця, того, хто вже любить стиль Gran Coupe 8-ї серії, але хоче більше потужності, комфорту та кришталю.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *