BMW i7 виділяється серед еквівалентних розкішних седанів EV завдяки (або завдяки) своєму зовнішньому вигляду.
Велика решітка, наприклад, є спірним питанням.
BMW заново винайшов культову решітку радіатора, і майже кожна окрема модель, представлена останніми роками, має більшу решітку.
Однак сам генеральний директор Олівер Зіпсе твердо переконаний, що суперечлива решітка тут, тому що вона стимулює продажі.
Решітка радіатора чи ні – новий i7 не схожий на інші седани цієї ж категорії.
Тонкі фари і відносно невелике лобове скло виділяються на тлі масивного, трохи піднятого капота.
Навпаки, задня частина більш тонка і проста.
Бічний профіль — це, мабуть, єдина особливість автомобіля, що нагадує BMW 7.
Можливо, нам доведеться трохи примружитися, але ми можемо впізнати пропорції та форми BMW 7 серії.
Силова установка видає 536 к.с. і складається з двох електродвигунів.
Передня (255 к.с.) трохи менш потужна, ніж задня (308 к.с.), що робить систему повного приводу в i7 задньою.
Заявлений час від 0 до 60 становить 4,7 секунди, і, що ще важливіше, він має запас ходу 388 миль.
Цей автомобіль також технологічний.
По-перше, i7 може самостійно їздити по шосе та дистанційно паркуватися за допомогою програми BMW.
І тоді, звичайно, у вас є кілька різних дисплеїв.
Приладова панель i7 включає в себе фірмовий вигнутий дисплей BMW, який поєднує в собі 12,3-дюймову панель приладів і 14,9-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи.
Крім того, на дверних панелях є менші дисплеї, схожі на iPhone, за допомогою яких можна регулювати сидіння.
Це вражає, але не настільки вражаюче, як довгоочікуваний театральний екран 8K від BMW.
Він розташований прямо за підголівниками, щоб пасажири на задніх сидіннях могли користуватися ним під час тривалих подорожей.
Однак BMW використовує абсолютно нову установку, оскільки екран складається з виїмки в обшивці стелі.
Крім усього іншого, він має вбудований Amazon Fire TV.