BMW X6 M незвичайної форми має потужні 600 кінських сил від свого подвійного турбонаддува V-8 і передає цю м’язову силу через задньорозташований повнопривідний механізм. Переміщення цієї гори M-power є шикарною справою завдяки елегантному високотехнологічному інтер’єру з розкішним стандартним обладнанням і майже ідеальною обробкою.

bmw x6 m

Липкі літні шини X6 M і шасі з жорсткими рессорами забезпечують жорсткішу їзду, ніж у стандартному X6 , а BMW ще більше збільшує гучність на своєму захоплюючому розкішному позашляховику середнього розміру з додатковим пакетом Competition, який додає 17 кінських сил, гучний M Спортивний вихлоп, спортивні сидіння. Інші позашляховики, такі як Porsche Cayenne Coupe і Mercedes-AMG GLE-класунаслідували вигляд X6 із похилою задньою лінією даху та, як і X6 M, віддають перевагу стилю над максимальним багажним простором у задній частині.




Важко зрозуміти, як менше практичності може мати вищу ціну. Тим не менш, 2023 X6 M коштує дорожче, ніж його колега з квадратною спинкою, X5 M. Ми віддаємо перевагу менш дорогому стилю кузова, але X6, безумовно, привертає більше уваги. Незважаючи на це, пакет Competition є обов’язковим. Він не тільки приносить 617 кінських сил — на 17 більше, ніж зазвичай, — але також має краще стандартне обладнання. Це включає в себе спортивну вихлопну систему, ексклюзивний режим Track і 22-дюймові задні колеса (проти 21-дюймових). Пакет Competition також пропонує вишуканішу шкіряну оббивку та накладки на коліна на центральній консолі, щоб зменшити навантаження під час різких поворотів.




Обдарований тим самим хрипким двигуном, який приводить в дію седан BMW M5, X6 M мотивується твін-турбо 4,4-літровим V-8. Він створює 600 кінських сил і крутний момент 553 фунт-фут у своєму природному стані та 617 поні з пакетом Competition. Двигун підключається до восьмиступінчастої автоматичної коробки передач, яка живить динамічну систему повного приводу. Цій трансмісії можна наказати розподіляти потужність на всі чотири колеса для максимального зчеплення з дорогою або направити більшу її частину назад для кращого керування. На додаток до режимів водіння, які можна вибрати, включаючи налаштування, які можна активувати за допомогою кнопок на кермі, X6 M навіть має регульований зворотний зв’язок педалі гальма. BMW також має стандартні адаптивні амортизатори та комплект 21-дюймових коліс, але пару 22-дюймових можна встановити ззаду (вони є стандартними для X6 M Competition). Ми їздили на X6 M Competitionі хвалив його блискавичне прискорення, приголомшливе зчеплення на поворотах і потужні гальма, які не зникають. Незважаючи на те, що він їхав плавно та стабільно по шосе, його великі колеса та жорсткі пружини сприяли кам’янистій їзді на нерівних дорогах.




X6 M оцінюється в 13 миль на галон у місті та 18 миль на галон на шосе. Ці оцінки ідентичні X5 M. Оскільки ми не змогли перевірити жодного з Bimmer на нашому шосе зі швидкістю 75 миль на годину, що є частиною нашого розширеного режиму тестування , ми не можемо оцінити їх ефективність у реальних умовах.

bmw x6 m 2023

Спортивність і розкіш стикаються всередині X6 M, який може похвалитися елементами з вуглецевого волокна та стандартною шкіряною оббивкою. Також не бракує високотехнологічних функцій завдяки 12,3-дюймовій повністю цифровій панелі вимірювальних приладів і великому проекційному дисплею. Вони супроводжуються такими перевагами, як навколишнє освітлення салону, масажні передні сидіння з підігрівом і охолодженням поверхонь, підігрів задніх сидінь тощо.




Внутрішнє відділення для зберігання речей виділяється контейнером, що закривається, під центральною панеллю та корисним контейнером на центральній консолі. Хоча його профіль, схожий на купе, не впливає на комфорт для пасажирів на передніх і задніх сидіннях, похила лінія даху зменшує видимість позаду, а також вантажний простір. Традиційний X5 M забезпечує 34 кубічних фути позаду заднього ряду, тоді як X6 M має лише 27 кубів.




Великий 12,3-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи прикрашає центральну частину приладової панелі на X6 M. Вона використовує найновіше програмне забезпечення iDrive від BMW, і нею також можна керувати за допомогою жестів, голосових команд і поворотного контролера, встановленого на центральній консолі. Видатні стандартні функції включають Apple CarPlay, Android Auto та звукову систему Harman/Kardon. Шукаєте ще потужнішу стереосистему? Налаштування Bowers & Wilkins можна отримати за додаткові монети.