Ах, нове кохання! Такий свіжий, такий запаморочливо чудовий. Той час, коли хочеться проводити кожну мить із тим особливим. Коли їхні ексцентричності та недоліки здаються просто милими гречками. Веселощі, пристрасть, азарт — усе це є. Дні летять. І це те, що ми ставимо до нашого нового автомобіля Porsche Cayman GTS 4.0 для довготривалих тестів, який ми отримали — зачекайте. СТОП. Що? У нас це з лютого 2022 року? Ми проїхали на ньому чотири сезони і вже проїхали понад 20 000 миль? га Це зовсім не нова любов; це просто так відчувається.
Cayman виявляється тим рідкісним автомобілем, який кидає виклик традиційній арці довгострокових випробувань, у яких ми бачимо певне охолодження початкової пристрасті з плином місяців. Cayman пройшов більш ніж половину нашого стрес-тесту пробігу 40 000 миль, але ані місяці, ані милі не применшили нашої вдячності та прихильності до середньомоторного Porsche. З бурхливих коментарів у бортовому журналі Cayman, а також на офісному каналі Slack і в неофіційних конфедераціях кавоварок, стає зрозуміло, що це визначний автомобіль для ентузіастів, найвищий рівень зацікавленості та задоволення від водіння.
Навіть після майже року знайомства з GTS наші водії продовжують кричати: «Майже ідеальна машина. Найкраще рульове управління в галузі. Ідеальний автомобіль для подорожей. Звук двигуна майже такий же хороший, як у нового Z06. . Набирає потужності з пристрастю. Ідеальна потужність для вулиці. Тяга двигуна п’янить. Рульове керування, реакція на газ, гальма та перемикач перемикання передач ідеально налаштовані. Щоразу, коли я виходжу, я повертаюся назад, щоб помилуватися його спекотними вигинами та компактною стійкою. принаймні двічі. Я не хочу, щоб він залишався. Чи можемо ми залишити його назавжди? Давайте відкотимо одометр у стилі Ферріса Бюллера». Чи варто нам додати сюди емодзі серця?
Жодна машина не є ідеальною, і, так, з часом ми виявили деякі проблеми з Cayman. Ніхто не задоволений хиткими підсклянниками чи жахливим відсіком у салоні, де немає зручного місця для зберігання телефону. Дорожній шум дуже гучний і просто дратує через бетонний тротуар. Один тестувальник побажав міцнішого відчуття педалі гальма. Інший скаржився на відсутність регульованої поперекової підтримки для водійського сидіння, хоча хтось інший, хто проїхав 600 миль днів, вважав, що сидіння ідеальне. Кнопка приводу електричного стоянкового гальма, здається, працює навпаки. Але практично всі пом'якшили свою критику заявою на кшталт "це незначна проблема".
За понад 12 000 миль з моменту нашого останнього оновлення ми проїхали Кайман на північ до Вісконсіна та на південь до Північної Кароліни, відвідавши Вірджинію, Західну Вірджинію, Нью-Йорк, Пенсільванію та всі куточки Мічигану . Усі ці милі вимагали нормальної кількості планового технічного обслуговування, але нічого більше. На пробігу 11 476 миль Cayman відправився на технічне обслуговування на 10 000 миль, яке включало заміну масла та фільтра та перевірку, і все це було безкоштовно. На 29 838 милях Cayman повернувся до дилера для обслуговування 20 000 миль, яке включало заміну масла та фільтрів, свіжий повітряний фільтр двигуна, заміну двох пилкових фільтрів та очищення водяних каналів автомобіля. Ми заплатили за цю послугу, і як тільки ви почнете витрачати гроші на послуги Porsche, ви побачите, не дивно, що це недешево: Цей візит обійшовся нам у 807 доларів. Виконувати GTS так, як це вас вимагає, теж недешево. Всього через дві милі нам довелося замінити задні шини 265/35ZR-20 Pirelli P Zero PZ4 нашого автомобіля, ціна пари яких коштувала 836 доларів. Звинувачуйте наші захоплені праві ноги, а не Кайман.
Готуючись до наступного сезону, ми встановили на Cayman зимові шини. Зимова гума дозволить нам продовжувати набирати милі до весни. Чи залишиться бездоганною надійність GTS? Чи станеться якась несподівана подія, яка розірве наші стосунки з ним? Чи вкраде наші серця інший автомобіль? Або захоплення триватиме? Дивіться наступну серію цієї закоханої серії, яка впаде, коли одометр переступить позначку 30 000 миль. Місяці в автопарку: 10 місяців Поточний пробіг: 23 726 миль Середня економія палива: 21 миль на галлон Об’єм паливного баку: 16,9 галлонів Спостережений запас ходу : 350 миль Обслуговування: 827 доларів США Нормальний знос: 836 доларів США Ремонт: 0 доларів США
Це, напевно, було передбачувано: нам сподобався наш довгостроковий Porsche 718 Cayman GTS 4.0. Багато. Кілька безстрашних веб-коментаторів сказали те саме, прочитавши нашу вступну частину, а один навіть написав короткий опис того, що він очікував прочитати в підсумковій історії. Ми цінуємо допомогу, але ми не випробовуємо транспортні засоби на 40 000 миль на основі того, що ми чи будь-хто інший думаємо, що результати будуть передчасними, навіть якщо у нас є певні підозри. І ще раз Cayman GTS довів цінність витратити багато часу на знайомство з транспортним засобом як власник. За перші 11 476 миль Cayman ми дізналися про нього деякі важливі речі, яких не очікували, і виявили, що нічиї прогнози щодо життя з 718 не виправдалися.
Впевнений, ми думали ми копаємо цей 394-hp плоский шість-powered sportster. Ми не знали, наскільки нам це сподобається. Наш бортовий журнал — це один довгий любовний лист до фастбека Aventurine-Green-over-Espresso. Сюрприз номер один: наскільки тут зручне життя. Деякі Porsche, які носять значок GTS, являють собою набір опцій, які роблять автомобіль більш агресивним і більш жорстким, тому ми не були впевнені, чи знайдемо Cayman GTS надто жорстким, щоб використовувати його як повсякденний автомобіль.
У перший же день, коли наш новий Porsche 718 Cayman GTS 4.0 був запущений в довгострокову експлуатацію, на нього випав сніг. Сильно. Шість дюймів порошку, яким живуть лижники, нагромадилися на кірці льоду від удару крижаного дощу, який прибув у Мічиган раніше того дня. Ласкаво просимо до вашого нового дому, Кайман! Чому ми повинні піддавати такий гарний автомобіль таким суворим погодним умовам? Тому що ми хвалимо Porsche за те, що це спортивні автомобілі для щоденного водіння. Перевірити цю віру вимагає жити з одним із наших фаворитів зі Штутгарта — ми знаємо, важкий обов’язок — достатньо довго, щоб випробувати це в різноманітних ситуаціях за кермом. Власник Cayman у Лос-Анджелесі може вирішити взяти свою машину до Біг-Бір, щоб покататися на лижах; житель Мічиґандеру може захотіти зробити невеликий сліп-ковзання у сніжний день. Ми випадково знаємо, що колишній головний редактор C/D кілька років тому купив новий 911 і продовжував використовувати його як щоденного водія взимку.