Говоріть все, що хочете про Tesla та її лідера Ілона Маска — і тут є дуже багато, щоб розпакувати, — але електромобіль Model 3 змінив правила гри в електромобілі. Його відносно доступна ціна, вражаючий запас ходу та висока продуктивність зробили його великим продавцем і зберігають його конкурентоспроможність на тлі зростаючої хвилі нових електричних пропозицій, таких як Hyundai Ioniq 6 і Polestar 2 .
Ретельний аналіз нашої власної довгострокової моделі Model 3, а також багатьох тестових автомобілів показав, що якість збірки така собі. У країні позашляховиків деякі водії напевно віддадуть перевагу позашляховику Model Y натомість, з Model 3 легко жити та весело керувати. Модель Long Range пропонує приблизно 358 миль запасу ходу, тож, на нашу думку, її варто купити, навіть якщо нас спокушає додаткова потужність і більш гострий зовнішній вигляд комплектації Performance.
Наразі нічого не змінилося для випусків найдоступнішої моделі Tesla 2023 року. Однак звіти показують, що незабаром електричний седан може отримати оновлення стилю — хоча, враховуючи історію Tesla, оновлена Model 3 може бути готова лише до 2024 модельного року.
Базова модель із заднім приводом є вигідною, але її запасу ходу в 272 милі, оціненого EPA, може бути недостатньо, щоб усунути хвилювання щодо дальності для деяких водіїв. Ми рекомендуємо модель Long Range, яка пропонує приблизно 358 миль на одному заряді. Усі моделі Model 3 стандартно оснащені підігрівом передніх сидінь, навігацією та системою напівавтономного водіння Tesla Autopilot.
Як і більшість електромобілів, Model 3 набирає швидкість швидко, плавно та майже безшумно, завдяки електродвигуну, що забезпечує потужний удар із зупинки. І це швидко — надзвичайно швидко в деяких комплектаціях. Задньопривідна модель Long Range, яку ми тестували, розганялася з нуля до 60 миль/год за 5,1 секунди. Model 3 Performance розганяється до 60 миль/год лише за 3,5 секунди — на 0,5 секунди швидше, ніж наша довгострокова Model 3 Long Range. Як і всі Tesla, Model 3 тримає акумулятор під підлогою, що призводить до низького центру ваги. Це допомагає йому миттєво змінювати напрямок і відчувати себе стійким і стабільним у поворотах. Рульове управління точне та добре зважене, з трьома різними налаштуваннями, які регулюють рівень зусилля керма. Їзда тверда, але не різка; без шуму двигуна, що працює на газі, ви дійсно чуєте багато шуму дороги всередині салону, коли шини стукають і стукають по нерівностях тротуару.
Пропонуються три різні комплектації Model 3, кожна з яких має різний орієнтовний запас ходу. Базова модель із заднім приводом є найдоступнішою, із заявленим запасом ходу 272 милі. Оновлення до моделей Long Range або Performance збільшує приблизний діапазон Model 3 до 315 миль для Performance та вражаючих 358 для Long Range. Звичайно, досягти такої відстані непросто, як ми з’ясували в нашому довгостроковому тестовому автомобілі Long Range Model 3 . Model 3 пропонує кілька різних варіантів заряджання: мережу станцій швидкої зарядки Tesla під назвою Superchargers, адаптери для громадських зарядних станцій постійного струму, розетки на 240 і 120 вольт і домашню зарядну станцію.
EPA оцінює різні версії Model 3 від 113 MPGe до 138 MPGe. Проте наш тестовий автомобіль показав лише 84 MPGe, коли ми взяли його на наш тест економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год . Модель 3 стандартно поставляється з алюмінієвими колесами, покритими пластиковими аеродинамічними ковпаками. Ми хотіли знати, наскільки ці ковпаки вплинули на запас ходу автомобіля, тож ми перевірили його та з подивом виявили, що вони допомогли більше, ніж очікувалося .
Ми не перебільшимо, коли скажемо, що салон Tesla Model 3 не схожий на будь-який інший автомобільна ринку сьогодні. Це вражаюче просто всередині, майже все контролюється монолітним сенсорним екраном у центрі панелі приладів. Кнопки на кермі керують такими функціями, як зовнішні бічні дзеркала та положення рульової колонки, і ми б хотіли, щоб ці елементи керування мали звичайний дизайн.
Низька рівна підлога Tesla створює відчуття простору та повітря всередині. Передні сидіння підтримують і зручні, але задні сидіння розташовані низько, тісно і незручно; не очікуйте, що дорослі зможуть проводити в них тривалий час. Складані задні сидіння 60/40 легко складають і значно розширюють багажник. Спинки сидінь Model 3 також складаються, забезпечуючи безперебійну підлогу для перевезення більших речей. Зі складеними задніми сидіннями, Модель 3 забезпечує достатньо місця для 15 ручних валіз. По всій кабіні також є великі урни та кубики.
Навігація, Bluetooth і USB-підключення є стандартними, але модель 3, як не дивно, недоступна з AM-радіо або супутниковим радіо SiriusXM. Кілька опцій потокового інтернет-радіо є стандартними. Він також не може бути оснащений Android Auto або Apple CarPlay. Щоб зробити зупинки на зарядних станціях більш стерпними, Model 3 пропонує безліч розваг на своєму центральному дисплеї, включаючи Netflix, YouTube і безліч аркадних ігор.
ЦІНА
Базова/як перевірено: 49 690 $/57 690 $
ТРАНСМІСІЯ
Спереду: асинхронний двигун змінного струму, 184 к.с., 177 фунт-фут;
Задня частина: синхронний двигун змінного струму з постійним магнітом, 241 к.с., 298 фунт-фут; Літій-іонний акумулятор ємністю 80,5 кВт·год.
Трансмісія: 1-ступінчаста пряма трансмісія
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: багатоважільна/багатоважільна
гальма, передня/задня: 12,6-дюймовий вентильований диск/13,2-дюймовий вентильований диск
Шини: Michelin Primacy MXM4
235/45R-18 98W M+S T0
РОЗМІРИ
Колісна база: 113,2 дюйма
Довжина: 184,8 дюйма
Ширина: 72,8 дюйма
Висота: 56,8 дюйма
Пасажирський об’єм: 97 футів 3
Об’єм вантажу: 15 футів 3
Споряджена вага: 4038 фунтів
РЕЗУЛЬТАТИ ВИПРОБУВАННЯ C/D
60 миль/год: 4,1 с
100 миль/год: 9,7 с
1/4 милі: 12,6 с при 112 миль/год
130 миль/год: 18,1 с
Наведені вище результати опущеніРозгортання на 1 фут0,3 сек.
Початок з перекату, 5–60 миль/год: 4,2 с.
Найвища передача, 30–50 миль/год.: 1,6 с.
Найвища передача, 50–70 миль/год: 2,1 с.
Максимальна швидкість (gov ltd): 145 миль/год. Гальмування
, 70–0 миль/год: 172 фути
300-футова підкладка: 0,87 г
C/D
ЕКОНОМІЯ ПАЛИВА
Спостерігається: 85 MPGe