Автомобіль, який поклав початок революції електромобілів, починає показувати свій вік. Незважаючи на те, що Tesla Model S 2023 року відстає від нещодавно розроблених конкурентів із більш широкими функціями та більшим запасом ходу, схожий на седан хетчбек продовжує бути конкурентоспроможним. Зрештою, Model S пропонує до 405 миль запасу ходу на одному заряді. Крім того, продуктивна модель Plaid з трьома двигунами потужністю 1020 к.с. розганяється до 60 миль/год лише за 2,1 секунди, що є такою ж швидкістю, як багатомільйонний гіперкар .
Однак передові конкуренти, такі як BMW i7 і Lucid Air привернули значну увагу Tesla. Модель S також має шестизначну ціну, яка просто не відповідає її середньому розкішному інтер’єру, особливо в порівнянні з салонами Lucid і BMW. Ми вважаємо, що дивне рульове колесо Tesla у формі ярмо також погіршує враження від водіння, але принаймні звичайне кермо знову доступне . Тим не менш, Model S 2023 року залишається флагманом бренду, пропонуючи доступ до найновішого програмного забезпечення та просунутого, хоча й дещо сумнівного, режиму водіння AutoPilot від Tesla.
Цього року Model S додає нову картку-ключ, яка замінює раніше стандартний брелок у формі автомобіля. Звичайне кермо також повертається як безкоштовний варіант (для поточних власників також доступна модернізація за 700 доларів). Оскільки Tesla відома тим, що вносить зміни у свої автомобілі протягом кожного модельного року, будьте готові до нових змін у Model S.
Ми б дотримувалися базової моделі, яка має орієнтовний запас ходу 405 миль на одному заряді. Надвисокопродуктивна модель Plaid звучить переконливо, але її стартова ціна майже в 138 тис. дол. США представляє все меншу цінність, якщо тільки вам не конче потрібна машина, швидкість якої нагадує драгстер Top Fuel.
Завдяки електродвигуну, призначеному для кожної з передніх і задніх осей, Model S пропонує постійний повний привід незалежно від того, яку версію ви виберете. Прискорення різних моделей коливається від надзвичайного до неймовірного. Наш тестовий автомобіль Model S 2020 року розганявся до 60 миль на годину за 2,4 секунди та виявився неймовірно цікавим завдяки миттєвій передачі потужності. Версія Plaid може похвалитися третім електродвигуном, який підвищує загальну потужність до 1020 кінських сил — цього достатньо, щоб розігнатися до 60 миль/год лише за 2,1 секунди.
Стандартна модель S зарекомендувала себе як маневрений спортивний седан із добре контрольованими рухами кузова та прямим керуванням. Дві різні настройки дозволяють водіям вибирати сильне або легке зусилля керма, але жодне з них не забезпечує більшого зворотного зв’язку з дорогою. На жаль, доступне рульове колесо в стилі ярмо погано інтегроване та зменшує враження від водіння; звичайне кермо є безкоштовним варіантом. Комфорт під час їзди хороший, керованість спритна, впевнений і майже спокійний на шосе.
Під підлогою Tesla лежить акумуляторна батарея, яка забезпечує низький центр ваги та рівномірний розподіл ваги спереду до ззаду. Запас ходу та продуктивність прискорення відрізняються від моделі до моделі: акумулятор базової версії забезпечує до 405 миль, тоді як модель Plaid пропонує до 396. Lucid Air є поточною високою маркою з оцінкою 517 миль; Максимальний запас ходу BMW i7 є найкоротшим і складає 318 миль.
У той час як електромобілі, такі як Chevy Bolt і Polestar 2 , забезпечують зручний запас ходу, Model S залишається вражаючою альтернативою транспортним засобам, що працюють на газі, коли справа доходить до далеких подорожей. Базова модель має найвищий рейтинг MPGe: 124 у місті та 115 на шосе. Під час нашого тесту на економію палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год модель S 2020 року показала результат на 222 милі, що все ще значно менше, ніж його дальність пробігу в 326 миль, визначена EPA на той час. Plaid пройшов 280 миль із заявлених 390 миль дальності.
З огляду на те, що ціни на Model S починаються від 100 000 доларів США, покупці розумно сподіваються на певну кількість розкоші всередині автомобіля. Атмосфера в салоні досить приємна, але вона не така шикарна, як у наших улюблених автомобілів, таких як Mercedes-Benz E-класу та Volvo S90 — обидва вони коштують значно дешевше. Похила лінія даху Model S вміло приховує задні підйомні двері, які відкриваються, відкриваючи величезний багажник об’ємом 26 кубічних футів. Нам вдалося сховати вісім наших сумок ручної поклажі, не складаючи задні сидіння. Мізерні місця для зберігання дрібних предметів у всьому салоні, особливо на задньому сидінні, компенсуються великим контейнером для сміття під підлогою в задньому багажному відділенні.
Любителям сучасного мінімалізму сподобається салон Model S, який стандартно оснащений гігантським інформаційно-розважальним екраном, який керує майже всіма функціями автомобіля. Технофіли будуть на небі, але ми не повністю продані. Розташування екрана на приладовій панелі вимагатиме від деяких водіїв нахилятися вперед на своєму сидінні, щоб дістатися до певних піктограм, особливо до тих, що знаходяться у верхньому правому куті дисплея. На відміну від менш дорогої Model 3 , Model S також має додатковий дисплей для панелі приладів і невелику сенсорну панель на задньому сидінні.