Завдяки новому сміливому зовнішньому вигляду Kia Niro 2023 року додасть дози крутості своєму екологічному образу. Базова гібридна модель оснащена чотирма циліндрами потужністю 139 к.с., тоді як більш активна гібридна модель додає потужніший електродвигун, який підвищує потужність до 180 кінських сил.

kia niro 2023 plagin

Салон, обшитий екологічно чистими матеріалами, відповідає екстравертному зовнішньому стилю та виглядає досить висококласним для того, що буде однією з моделей Kia початкового рівня; він розташований поруч із квадратним Soul у меншому кінці лінійки. Новий режим водіння «Зелена зона» буде стандартним і використовує навігаційні дані для автоматичного перемикання Niro у режим електромобіля під час руху по сусідству, поблизу шкіл і лікарень, а також у часто відвідуваних місцях, таких як офіс водія чи дім.




Niro абсолютно новий у 2023 році, його стиль натхненний концепцією HabaNiro 2019 року . Ми очікуємо, що новий Niro з’явиться в салонах Kia наприкінці 2022 року.
Було оголошено ціни на гібрид Niro , і він пропонується в різних стилях для широкого діапазону бюджетів. З них ми вважаємо, що комплектація EX Touring представляє найкращу цінність. Він поставляється з безліччю бажаних функцій, які недоступні в базовій комплектації LX, включаючи люк, протитуманні фари, склоочисники з датчиком дощу, 18-дюймові колеса та більший 10,3-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи. Також доступна повна модель EV, але ми розглядаємо її окремо .




Як і модель 2022 року, оновлений гібрид Niro 2023 оснащений силовою установкою потужністю 139 к.с., яка складається з 1,6-літрового чотирициліндра та електромотора. Шестиступінчаста автоматична трансмісія з подвійним зчепленням є стандартною, а Niro 2023 пропонується виключно з переднім приводом. Гібридна трансмісія, що підключається до електромережі, додає до суміші потужніший електродвигун, що забезпечує сукупну потужність 180 кінських сил. Жодна з моделей не особливо захоплююча в їзді, але гібрид, що підключається від мережі, пропонує більш активне прискорення, досягаючи 60 миль/год за 7,3 секунди на нашому тестовому треку; стандартний гібрид розігнався до 60 миль на годину за 8,9 секунди.

kia niro 2023 eco

Гібридний варіант, що підключається до електромережі, поставляється з акумулятором ємністю 11,1 кВт-год, який, як кажуть, забезпечує приблизно 33 милі пробігу на одному заряді. Kia каже, що коли автомобіль підключено до зарядного пристрою рівня 2, акумулятор можна зарядити менш ніж за три години. Під час нашого тестування гібрид Niro зміг проїхати 25 миль по шосе на електриці, а потім використав газовий двигун для додаткового запасу ходу.




Згідно з EPA, гібрид Niro розрахований на 53 милі на галон у місті та 54 милі на галон на шосе, але це стосується лише базової комплектації LX. Усі інші розраховані на 53 милі на галон у місті та 45 миль на галон на шосе. На нашому тестовому маршруті економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год гібридний EX Touring Niro витратив лише 39 миль на галлон; гібрид Niro показав 37 миль на галлон у тому ж тесті.




Більш скульптурний дизайн інтер’єру створює більш сучасне відчуття всередині нового Niro. Kia використала перероблені матеріали та натуральні волокна, такі як листя евкаліпта, для обробки стелі та оббивки. Пасажирський простір приблизно такий же, як і у вихідного Niro, тобто це не найпросторіший позашляховик на ринку, але він повинен запропонувати місце для чотирьох дорослих і вантажний відсік, достатній для великої провізії з продуктами. Внутрішнє освітлення надає вишуканості, а поворотна ручка перемикання передач замінює важільний селектор коробки передач, наявний на поточній моделі.




Під час нашого тестування ми розмістили вісім ручних валіз за задніми сидіннями гібрида Niro та 20 із складеними задніми сидіннями. Гібридна модель Niro з підзарядкою від електромережі містила трохи менше, оскільки її батарея витрачає частину вантажного простору, але ми все одно вміщуємо 6 ручних поклаж за задніми сидіннями та 18 загалом.

kia niro 2023 interior

У той час як стандартний дисплей інформаційно-розважальної системи Niro – це 8,0-дюймовий сенсорний екран, більший 10,3-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи входить у всі комплектації LX, окрім базової, і містить вбудовану навігацію та супутникове радіо SiriusXM. Обидва дисплеї працюють під управлінням останньої версії інформаційно-розважальної системи Kia UVO і включають Apple CarPlay і Android Auto. Версії EX і вище отримують панель для бездротового заряджання смартфона, тоді як версії SX і SX Touring відмовляються від стандартної стереосистеми з шістьма динаміками на 7 динаміків Harman/Kardon.