У 2022 році Hyundai продала трохи менше 4 мільйонів автомобілів, але назрівають великі зміни, оскільки материнська компанія прагне досягти високого рівня у світі електромобілів.
Hyundai хоче стати «трійкою найкращих виробників електромобілів» у 2030 році, але як саме компанія визначає цей список, неясно.
Ми можемо сказати, що якщо Hyundai Motor Group хоче продати 3,6 мільйона електромобілів у 2030 році, їй доведеться докласти зусиль. Конкуренція не дасть спокою.

Hyundai Casper
Hyundai Motor Group хоче рухатися вперед у світі. Корейська компанія об'єктивно виграє конкурс "Як щодо цих класних електромобілів?" виклик, з яким грають сьогодні всі автовиробники, але він хоче більшого. Раніше цього місяця Hyundai Motor Group (HMG) оголосила, що до 2030 року хоче увійти до «3 найкращих виробників електромобілів».




Що саме це означає, трохи важко визначити, і навіть Hyundai не хоче публічно повідомляти, які це компанії. націлювання. Tesla, очевидно, є компанією номер один у світі з виробництва електромобілів, але вони не єдині. Чи включатиме Hyundai лише китайські вітчизняні бренди, особливо такі компанії, як Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC Motors), які продають свою справедливу частку міських електромобілів? Або Hyundai хоче потрапити в трійку лідерів,

Хто входить до трійки лідерів?

Ми запитали, кого Hyundai вважає своєю конкуренцією тут, але представник HMG сказав Car and Driver : «Ми не коментуємо інших автовиробників». Прес-секретар сказав, що компанія оцінюватиме «трійку світових лідерів» з продажу електромобілів, включаючи легкові та комерційні автомобілі від трьох брендів HMG: Hyundai, Kia та Genesis. У 2030 році HMG запропонує понад 30 моделей електромобілів.




Тож замість цього давайте подивимося на загальні цифри продажів електромобілів. Щоб поставити їх у перспективу та оцінити величину планів Hyundai, давайте підведемо підсумки того, що відбувається сьогодні. У 2021 році у всьому світі продажі електромобілів різко зросли, а загальний обсяг продажів електромобілів і PHEV приблизно подвоївся порівняно з 2020 роком.

Згідно з даними Міжнародного енергетичного агентства , незважаючи на початок пандемії, річні продажі електромобілів у 2020 році були відносно стабільними порівняно з попередніми роками . У 2021 році в Китаї було продано приблизно 2,7 мільйона електромобілів, майже півмільйона – у США та 1,2 мільйона – у Європі. Представник Hyundai повідомив нам, що HMG планує виробити та продати 3,6 мільйона електромобілів по всьому світу в 2030 році. У 2022 році бренд Hyundai продав 3,9 мільйона автомобілів усіх типів силових агрегатів і планує продати 4,3 мільйона автомобілів у 2023 році.

Tesla все ще на вершині




Що щодо конкуренції Hyundai? Світовий лідер електромобілів, Tesla , продала 1,3 мільйона автомобілів у 2022 році, і, незважаючи на те, що в Twitter постійно з’являються новини про дії генерального директора Ілона Маска, продажі Tesla залишаються високими. Враховуючи поведінку Маска, ми не будемо прогнозувати, як все буде в 2030 році, але ніхто не повинен очікувати, що Tesla зникне. За останні роки Ford, GM і Volkswagen досягли значних успіхів у розвитку електромобілів, а VW хоче, щоб до 2030 року половина продажів була електричною. У 2022 році VW продав 4,5 мільйона автомобілів. Ми також чекаємо, щоб побачити де китайські компанії з міжнародними амбіціями, такі як BYD, можуть опинитися від сьогодні до кінця десятиліття.

Щоб продати більше електромобілів, потрібно буде побудувати нові електромобілів або розширити ті, що діють сьогодні, але представник не сказав, скільки нових заводів ще може бути оголошено та побудовано вчасно до кінцевого терміну 2030 року. Компанія HMG заявила, що витратить 18 мільярдів доларів на розширення сектору електромобілів у Кореї, включаючи гроші на нові заводи, і очікує, що 1,5 мільйона з 3,6 мільйонів електромобілів, які HMG побудує та продасть у 2030 році, будуть виготовлені в Кореї. У 2022 році HMG анонсувала новий завод, присвячений створенню спеціально сконструйованих електромобілів, таких як Niro Plus , електричної моделі, яка використовуватиметься як загальна модель, так і як таксі з нульовим рівнем викидів у Кореї.




У США Hyundai розпочала будівництво нового заводу електромобілів у Джорджії минулого жовтня та заявила, що зможе виробляти до 500 000 електромобілів на рік. Схоже, що HMG потрібно десь розширити потужності, щоб досягти цілі «топ-3», але єдина відповідь, яку ми отримали: «Ми переглядаємо різні сценарії, щоб гнучко реагувати на ринкову ситуацію».

Hyundai також буде більш гнучким, коли справа доходить до дизайну транспортного засобу, завдяки спеціальній платформі для пасажирських електромобілів наступного покоління під назвою eM , яка буде представлена ​​в 2025 році, яка підходить до системи інтегрованої модульної архітектури (IMA) Hyundai. Транспортні засоби, побудовані на платформах, які використовують IMA, зможуть використовувати стандартизовані батареї та двигуни, «щоб збільшити швидкість і ефективність розробки продукту», - заявили в Hyundai.