Зрештою, наступник RX-8 може статися, каже Mazda.

Тепер це чудова новина, але що справді захоплююче, Mazda заявила, що в майбутньому планує виготовити роторний спортивний автомобіль.

Mazda Vision Coupé photo

Роторний двигун Mazda є святим в очах автолюбителів.

Його використовували в спортивних автомобілях RX-7 і RX-8, виробництво яких було знято десять років тому.

Для цього є вагома причина: колись роторний двигун Mazda був дорогим в експлуатації та славився ненадійністю.




Однак це також захоплююче, швидко та плавно.

Mazda знає, що фанати автомобілів хочуть новий роторний двигун, і вони повернули його.

Загалом, роторний двигун може генерувати таку саму кількість кінських сил, що й «звичайний двигун», який у два рази більший.

Це тому, що він швидко обертається і має менше рухомих частин.




Незважаючи на те, що RX-8 офіційно ніколи не замінювався, Mazda планувала наступника майже десять років.

У 2015 році компанія представила концепт RX-Vision , зображений вище.

Mazda Vision Coupé

Mazda прокладає шлях до повернення спортивних автомобілів завдяки роторній модернізації позашляховика MX-30.

Новий двигун поєднує в собі електромотор і роторний агрегат потужністю 73 к.с.

Що ще важливіше, автовиробник розробив абсолютно новий логотип для MX-30 з роторним двигуном.

Автомобільні компанії зазвичай роблять це, коли мають намір відкрити новий підрозділ.

Mazda каже, що роторний двигун є символом бренду, і вони хочуть повернути роторний спортивний автомобіль.

Це навряд чи станеться найближчим часом, але принаймні ми знаємо, що це на карті.

Роторний двигун приводить в дію найвідоміший автомобіль Mazda, RX-7, і його наступника, RX-8.




В обох використовується двороторний двигун об’ємом 1308 куб.

Двигун RX-7, наприклад, видає 276 к.с. і розганяється до 100 хвилин за 5 секунд.

Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 255 км/год (155 миль/год).