Зрештою, наступник RX-8 може статися, каже Mazda.
Тепер це чудова новина, але що справді захоплююче, Mazda заявила, що в майбутньому планує виготовити роторний спортивний автомобіль.
Роторний двигун Mazda є святим в очах автолюбителів.
Його використовували в спортивних автомобілях RX-7 і RX-8, виробництво яких було знято десять років тому.
Для цього є вагома причина: колись роторний двигун Mazda був дорогим в експлуатації та славився ненадійністю.
Однак це також захоплююче, швидко та плавно.
Mazda знає, що фанати автомобілів хочуть новий роторний двигун, і вони повернули його.
Загалом, роторний двигун може генерувати таку саму кількість кінських сил, що й «звичайний двигун», який у два рази більший.
Це тому, що він швидко обертається і має менше рухомих частин.
Незважаючи на те, що RX-8 офіційно ніколи не замінювався, Mazda планувала наступника майже десять років.
У 2015 році компанія представила концепт RX-Vision , зображений вище.
Mazda прокладає шлях до повернення спортивних автомобілів завдяки роторній модернізації позашляховика MX-30.
Новий двигун поєднує в собі електромотор і роторний агрегат потужністю 73 к.с.
Що ще важливіше, автовиробник розробив абсолютно новий логотип для MX-30 з роторним двигуном.
Автомобільні компанії зазвичай роблять це, коли мають намір відкрити новий підрозділ.
Mazda каже, що роторний двигун є символом бренду, і вони хочуть повернути роторний спортивний автомобіль.
Це навряд чи станеться найближчим часом, але принаймні ми знаємо, що це на карті.
Роторний двигун приводить в дію найвідоміший автомобіль Mazda, RX-7, і його наступника, RX-8.
В обох використовується двороторний двигун об’ємом 1308 куб.
Двигун RX-7, наприклад, видає 276 к.с. і розганяється до 100 хвилин за 5 секунд.
Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 255 км/год (155 миль/год).